Update:
När jag monterade tillbaka pumpen så hamnade den stora oringen snett, körde en halv dag sen när jag varit och handlat ville inte bilen starta längre

testa med startgas för jag trodde bilen hade surat ihop, funkade inte riktigt.
Ruckade lite på pumparmaturen och då gick bilen igång och jag klarade mig till ca.300m från min parkering, hade tur så jag klarade att rulla resterande 300m

Demontering av bränslearmatur:
Ryck säkringen till bränslepumpen och starta några gånger för att släppa på trycket.
Lossa på minuspolen på batteriet.
![https://www1.garaget.org/gallery/images/144/143813/143813-7270e6e27473579401e12eee36e354b1.jpg]()
Lyft på baksätet och locket, lossa skruven som sitter i mitten med en t20 torx
![https://www1.garaget.org/gallery/images/144/143813/143813-320cdf17b9d2e900f4796b94fbf48957.jpg]()
Lossa den stora kontakten som sitter i armaturen, lirka försktigt ut slang anslutningarna(inget våld!)
![https://www1.garaget.org/gallery/images/144/143813/143813-20f9922a6dfffed2c96d488f31cc369b.jpg]()
Satte två stora mejslar mot varandra och skruvade loss plastringen.
![https://www1.garaget.org/gallery/images/144/143813/143813-493113834a7524c2c0e221512d7054b6.jpg]()
Vicka fram och tillbaka så lossnar armaturen till slut.
![https://www1.garaget.org/gallery/images/144/143813/143813-cb8fbfb12b622a685cfa6ea3052a3932.jpg]()
Demonteringen tar 5-10min om man tar det lugnt och metodiskt.
Original till vänster och gss341 till höger.
![https://www1.garaget.org/gallery/images/144/143813/143813-a58c4562cddeebedc2b3856e753f1f07.jpg]()
Kommer nog testa köra originalpumpen för att se om det blir någon skillnad i
Gss341 vs og
![https://www1.garaget.org/gallery/images/144/143813/143813-1f31288a7929603e1facdd4edda3ea60.jpg]()