Limpan är ju på rätt spår! Jag testar att höja vingen 15mm med distanser och nya pinnbult. Borde ju bli OEM+
Sen har det ju kommit hem lite grejer inför kopplingsbytet. Bussningar till länkaget från Nordic Nya subframebussningar Den första "no name" slaven jag köpte. Skall jämnföras med OEM som kommer snart. Centreringsverktyg till kopplingen
Inväntar mer grejer, men blir en nya sachs Aero koppling. Jag resonerade som så att när jag kommer upp i effekten där en sinterlamell behövs lär det även behövas diff till lådan, så jag orkar inte hålla på att shimsa tryckplatta osv.
Inväntar mer grejer, men blir en nya sachs Aero koppling. Jag resonerade som så att när jag kommer upp i effekten där en sinterlamell behövs lär det även behövas diff till lådan, så jag orkar inte hålla på att shimsa tryckplatta osv.
Den klarar 450nm ? Har för mig sachs har en som klarar 570nm och ska vara lite svårare som en aerokoppling att hitta draget på dvs knappt märkbart så de blir ju lagom då lådan klarar runt 550nm innan den behövs förstärkas
Den klarar 450nm ? Har för mig sachs har en som klarar 570nm och ska vara lite svårare som en aerokoppling att hitta draget på dvs knappt märkbart så de blir ju lagom då lådan klarar runt 550nm innan den behövs förstärkas
Tror nog en fräsch aero lamell pallar runt 500nm ett tag, gäller bara köra in den ordentligt. Men som sagt så kommer det ta en bra stund innan jag är där blir nog fint detta!