Jag saknar verkligen när du pysslade med kolfiberdrapering. Dina sidospeglar och grillen till og9-5 var en favorit! Några planer på att drapera något igen?
Jag saknar verkligen när du pysslade med kolfiberdrapering. Dina sidospeglar och grillen till og9-5 var en favorit! Några planer på att drapera något igen?
Det finns planer och denna gången något nytt
Sen har tankarna gått i att behålla denna bilen länge och drapera hela karossen, hade varit fränt men.... vi får se!
woop woop! Looking good En lätt, lätt toning på baklyktorna förutom det vita hade varit nice. Skrapar du i mycket förövrigt eller går det fritt från sten och mark?
woop woop! Looking good En lätt, lätt toning på baklyktorna förutom det vita hade varit nice. Skrapar du i mycket förövrigt eller går det fritt från sten och mark?
Ang skrapar eller inte... uppfarten till garaget som sätter gränsen. Frontläppen skrapade i alldeles för mycket så började med att kapa lite i mitten
Detta hjälpte inte, kapade bort allt i mitten.
Såg dock förjävligt ut, så nu kör ja oem utan att skrapa och med några milimeter tillgodo
I trafiken går den fritt överallt, inget skrap i hjulhusen alls. Endast bak lite vid extremt guppiga vägar.
Ska bli kallt framöver så dags att göra iordning vinterfälgarna så ja kan kränga på däck imorgon
Sen fick jag en generös gåva av en god vän, en liten kompressor! Sjukt nice! Så nu kommer jag kunna göra mindre enklare lackjobb hemma vilket öppnar många nya dörrar. 2k klarlack till kolfiber bla
Fick med lite bra att ha grejer, blir väl att köpa någon lite värre förgspruta sen när det är dags!
En svets står på önskelistan sen börjar jag kunna göra en hel del själv hemma
Inte tillstymmelse till snedslitna! Och då har jag ändå monterat coils runt om samt hela framvagnen! Ratten är rak och ligger stabilt utan att dra åt något håll *tummen upp*
Vinterhjulen sitter inte lika långt ut men ändå godkänt vinterfitment Passade på att snygga till oken igen när man ändå var där och pillade
Vad händer? Som ungdomen säger, jo det ska jag tala om...
Har fått hem toningsfilm och ett gäng ledlampor till den gråa
Men innan det monteras fick jag en impuls att göra något åt det kontrollerade kaoset som råder i garaget.
Utgångsläge
Rensade in allt mot mitten och sorterade ut en del skräp Innan Efter
Innan Efter
Gör en hel del att få lite färg på väggarna! Sen har jag köpt två lagethyllor som skall skruvas ihop! Har jag även byggt en smidig arbetsbänk i bra höjd
Kommer upp verktygstavla och lite allt eftersom
Sen var 15" dubbdäck inget för mig, så nu ligger en uppsättning 17" oem fälgar lastade och ska få på sig dubbfria vinterdäck under morgondagen