Bränslepumpen är ju en av de lättare sakerna att byta tyckte jag i somras iaf. Värsta är att han lät stolt i annonsen som att "köp min bil den har ju en pump som e bytt för 6k!". Men betyder ju inte att pumpen e bra för det liksom.
Ja det är ju ett byte man gör på en fikarast och pumpen kostar ju inte ens i närheten av dom summorna. Hade varit kul att veta vilken ”firma” som lurat denna mannen så brutalt.
Jag frågade Mekonomen vad de skulle ha för att byta generator. "hade jag varit du så hade jag skrotat bien istället". Hahaha en sån jäkla parodi det kändes som. Samma sak vattenpump "nja shit minst 5 timmar, 6 tusen spänn".
Men det behöver inte betyda att det var Mekonomen i hans fall. Men hursomhelst så är det tråkigt för hans del.
Jag bytte på en halvtimme typ! Hade full tank när den dog så det var jäkligt pilligt.
Hur ser planerna ut för 2018? Blir det något nytt projekt? Har du några stora planer för dina nuvarande?
För den svarta sedanen finns det rätt omfattande planer, om dom blir verklighet innan sommaren kvarstår att se. Allt kostar ju tyvärr pengar. Men finns en stor plan och jag tar en sak i taget allt eftersom möjlighet finns