Ser riktigt stiligt ut ! Jag gillar typ liknande bsr emblem å sådant i grillen hehe men det kan bli lite plottrigt. Saab i grillen kommer göra sig gott.
Ah en Carlsberg också Känner mig som en liten pojke nu men i denna värme finns det inget bättre än en iskall läsk med is i hehe
Ser riktigt stiligt ut ! Jag gillar typ liknande bsr emblem å sådant i grillen hehe men det kan bli lite plottrigt. Saab i grillen kommer göra sig gott.
Ah en Carlsberg också Känner mig som en liten pojke nu men i denna värme finns det inget bättre än en iskall läsk med is i hehe
Tack så mycket, en kall cola med is är ju aldrig fel heller!
Fan va trött jag blir, avtalad tid för leverans var idag 09:30 -12:00.
Efter att väntat tålmodigt till 13:00 ringer ja DHL, "av någon anledning har ditt paket blivit kvarlämnat på terminalen, är det okej om dom kör ut det imorgon?"..... NEJ!
Så nu inväntar jag samtal om dom kan lösa en extra bil....
Haha. Sveriges posthantering kan då alltid strula till det, sen bara förvänta sig att kunden ska acceptera. Nä, det är bra att du ställer krav!
Eller hur, sämst är dom!
Nu ringde dom upp:
"Vi har väldigt mycket att göra just nu och det blev något fel med ditt paket, är det okej att det körs ut imorgon annars får ja sätta in en extra bil ikväll för alla är upptagna nu"
Då får ni sätta in en extra bil då för jag skall ha mitt paket idag!
"Då ska jag försöka lösa en bil så snart som möjligt"
Tack å hej...
Dock är detta inte över förrän jag har mitt paket...
Samma kvinna ringde upp och sa att en direkt bil va påväg hit och skulle vara hör på ca 1tim (för 30min sen)