Update:
Hej alla trogna följare, Har ju inte uppdaterat på ett tag och det är ju mest för att det inte hänt mycket mer än blivit några tvättar för att hålla bilen i skick.
Det som har hänt det senaste är ju att chassit har blivit uppgraderat i får av nya polybussningar där det har behövts samt ett set coilovers och nya k-stag. När fjädrar och bussningar hade satt sig riktigt visste jag att hjulvinklar skulle vara galna.
bokade tid för hjulinställning och tänkte det är bäst att slänga på dom dubbfria lagliga däcken.
Är ju ändå dags snart, innan bytet:
![https://www1.garaget.org/gallery/images/144/143813/143813-63b27c27b9115db974a21339ea819114_tn.jpg]()
Det sista nu märktes det att toe-vinkeln va helt åt skogen, vid fullt rattutslag kasade ena däcket

På med vintersulorna
När ja bokade hjulinställningen va jag väldigt tydlig med att dom skulle göra det så bra dom kunde utan att shimsa. Resultatet va mer eller mindre som förväntat, 23mm toe-in per sida fram

hälsosamt! -1,5 - 2grader camber fram och -2,5grader bak, blir kanon till nästa säsong

Måste fixa spacers!
Verkligen som en ny bil efteråt, rak ratt och ligger som ett strykjärn på vägen
Med vintersulorna går det faktiskt att sänka en del till

dock känns det bara dumt.
Nu får vi se vad som händer efter detta, nästa säsong blir det däck med stretch på 18"arna och under vintern blir det renovering av fälgarna.
Jag är lite småsugen på kolfiber snart, men vi får se vad ekonomin tillåter.
Tips är välkommet!