DUSØR 40.000kr. AUDI A8 W12 SAKNES. BYC 379

MickyThygesen
8 september 2011 · 11 Inlägg

Om någon av er där ute som stött på min Audi A8 W12 är som att mycket att ge ljud ifrån dig.

Följande data endast finns på bilen:

BYC 379
ID-nr WAUZZZ4E35N016692

Svart med 20 "S8 fälgar. Bilder finns i mitt galleri.

Jag kan kontaktas på +45 21186221 eller mt@ducas.dk om du har några frågor eller ännu bättre, svarar:)

Bilen är möjligen i ett parkeringsgarage i Malmö eller möjligen i Göteborg.


Bounty: 40.000kr!

Senast redigerat av MickyThygesen (8 september 2011)

MrDegis Ingen fast bostadsort
15 september 2011 · 54 Inlägg

Fortfarande inte hittad? Tyvärr rullar den säkert i typ Lettland vid det här laget. Synd på en sån fin bil hmm

Rquired Allmänt envis
16 september 2011 · 12 512 Inlägg

Jag vill absolut inte väcka några falska förhoppningar, men den 8/9 följdes jag och en Audi A8 W12 åt söderut längs E6an. Efter detta har jag sett samma bil två gånger (Vid olika tillfällen) på Flygstaden (Ett område med diverse butiker) här i Halmstad.

Det finns självklart mer än en sådan Audi det begriper jag, men det är knappast en vanlig bil och hur många A8 W12 med denna färgkombination och dessa fälgar kan det egentligen finnas på västkusten? Jag såg bilen stillastående på nära håll en gång och är säker på att den var mycket lik din, jag tyckte det kunde vara värt att nämna för dig i och med att du letar efter den.

Om bilen hade regnr BYC379 minns jag tyvärr inte, men den bör ha varit svensskyltad annars borde jag reagerat på och kommit ihåg motsatsen tror jag. Lycka till, och hoppas att den kommer tillbaka! smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
MickyThygesen
17 september 2011 · 11 Inlägg

MrDegis skrev:
Fortfarande inte hittad? Tyvärr rullar den säkert i typ Lettland vid det här laget. Synd på en sån fin bil hmm

Bilen hade jag bara 1 månad och avstälte den 1 månad efter att den var stulen.

MickyThygesen
26 september 2011 · 11 Inlägg

Rquired: Fick du min mail?

Rquired Allmänt envis
26 september 2011 · 12 512 Inlägg

MickyThygesen skrev:
Rquired: Fick du min mail?

Jag ber om ursäkt, visst fick jag det men jag tänkte att det var ingen idé att svara förens jag sett något. Borde bekräftat att jag tog emot det, men jag har tyvärr inte sett denna A8 W12 igen i området.

Ser jag den tar jag dock bilder och har reg.nr (Så kan jag få chassinr via TT´s fordonsfråga) uppskrivet i telefonen så får vi se!  smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
MickyThygesen
27 september 2011 · 11 Inlägg

Perfekt, tack mange gange! smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang