Vad ska man ha på takräcket?

Leicy
10 september 2011 · 17 Inlägg

nice mingan, får bli en korg så man kan ha solstolarna på när man ska till bugrun å sånt=) nästa sommar kommer bli rätt mkt bilträffar skulle ja gissa på för min lilla bora=)

å för alla er andra som inte tycker de e snyggt, säger ja bara att det är en smaksak, ja gillar inte volvo och plastraketer men accepterar de som gör de.

Volkswagen Bora "POKEMONSTER" (2000)
BudgetDunkaren Osponsrad
10 september 2011 · 1 631 Inlägg

Jag gillar när man bara har takräcke, kolla min gamle röde bil så förstår ni wink   
Men släng upp va som helst,fälgar,kaffebryggare,vägskyltar och annat krimskrams wink

Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)
Knugcab
10 september 2011 · 5 111 Inlägg

Har inga bra förslag men försök hitta din egen stil om inte annat. Mer än måttligt less på "Koffertar, träskidor, ölback och halmbal" som ungefär alla åker omkring med. Sätt dit nåt som ingen annan har.

Datsun King Cab "Daisy Diesel" (1985)
Leicy
10 september 2011 · 17 Inlägg

gammalt å rostigt tycker jag inte passar till bilen, vill hålla den stilren med små inslag av ratlook

Volkswagen Bora "POKEMONSTER" (2000)
Bjornn
10 september 2011 · 749 Inlägg

Volvo544special65 skrev:
Har inga bra förslag men försök hitta din egen stil om inte annat. Mer än måttligt less på "Koffertar, träskidor, ölback och halmbal" som ungefär alla åker omkring med. Sätt dit nåt som ingen annan har.

Diskokula eller Castrol oljefat kanske?

christofer_k Vorsprung durch Technik
10 september 2011 · 2 432 Inlägg

Platt takbox samma färg som bilen me roštad plåt påovansidan

Leicy
10 september 2011 · 17 Inlägg

christofer_k skrev:
Platt takbox samma färg som bilen me roštad plåt påovansidan

fan nu snackar vi.. smile custom bygge, också funderat på nån slimmad takbox som man kan ha lite solstolar å sånt i

Volkswagen Bora "POKEMONSTER" (2000)
MilleN
10 september 2011 · 9 108 Inlägg

Takbox i samma stil är klart en bra idé, annars plastgran med pynt i form av leksaksbilar/VW-märken? smile Motionscykel? Tjock-TV? IKEA-möbler? Kaktusar? Akvarie? Lite modernare prylar tycker jag iaf, höbalar och sånt gammalt skit har man sett förr.

Tycker dock det är onödigt med massa vindmotstånd, märks nog faktiskt i plånboken till slut om du använder bilen mkt till vardags. Kul att du vågar vara udda med en såpass modern bil i alla fall! big_smile

Leicy
10 september 2011 · 17 Inlägg

MilleN skrev:
Takbox i samma stil är klart en bra idé, annars plastgran med pynt i form av leksaksbilar/VW-märken? smile Motionscykel? Tjock-TV? IKEA-möbler? Kaktusar? Akvarie? Lite modernare prylar tycker jag iaf, höbalar och sånt gammalt skit har man sett förr.

Tycker dock det är onödigt med massa vindmotstånd, märks nog faktiskt i plånboken till slut om du använder bilen mkt till vardags. Kul att du vågar vara udda med en såpass modern bil i alla fall! big_smile

tackar, har faktiskt den svarta riktiga huven för om man känner för de=) vindmotståndet håller ja med om, en liten takbox ska ja nog försöka luska i. lackeringen e inga bekymmer

Volkswagen Bora "POKEMONSTER" (2000)
Pim_Pim
10 september 2011 ·

Självklart ska du ha ett Texaco oljefat smile

ascona-tic
10 september 2011 · 1 497 Inlägg

En longboard eller en BMX? förvisso redan gjort men passande stil.

Opel Ampera (2012)
Opel Ascona B "CIH Trionic turbo E85" (1977)
tompa_turbo Höst och kallt
10 september 2011 · 325 Inlägg

skippa  det    värsta  som finns  på bilar

mingan77 Rekommenderad på Garagets framsida (2012-05-24)
11 september 2011 · 2 322 Inlägg

Leicy skrev:
nice mingan, får bli en korg så man kan ha solstolarna på när man ska till bugrun å sånt=) nästa sommar kommer bli rätt mkt bilträffar skulle ja gissa på för min lilla bora=)

å för alla er andra som inte tycker de e snyggt, säger ja bara att det är en smaksak, ja gillar inte volvo och plastraketer men accepterar de som gör de.

tackar smile  så fattas bara en fet sänkning med så har du en  komplett fet bora.. gärna djupa breda fälgar på med smile

Waahlvik
11 september 2011 · 508 Inlägg

extraljus?

Mercedes E220 CDI "Stortysken" (2013)
mingan77 Rekommenderad på Garagets framsida (2012-05-24)
11 september 2011 · 2 322 Inlägg

det ska vara OEM !

TLO
11 september 2011 · 1 062 Inlägg

Borde inte denna trend med takräcken och rosthögar vara avklarad? Börjar bli duktigt uttjatat.....

Boran ser ju jättefin ut om man bortser från räcket och huven, varför sabba en snygg bil????

"You Go, we go!"
discokapten Kapten på disco!
12 september 2011 · 1 729 Inlägg

Leicy skrev:
gammalt å rostigt tycker jag inte passar till bilen, vill hålla den stilren med små inslag av ratlook

Det är därför du tryckt på ett par eftermarknads angeleyes?

Vadå plåtlåda, 740 har V8:a och 286hk... Eller det kanske bara var i tyskland.
bbellman Retarded or just Overjoyed
12 september 2011 · 353 Inlägg

Dansken- skrev:
4 breda BBS Le Mans med slicks :-)

Grym idé,hade varit sjukt nice big_smile  dock kanske aningen dyrt...

Skoda Superb "Laurin Klement" (2018)
TT-Avant
12 september 2011 · 6 851 Inlägg

Leicy skrev:
gammalt å rostigt tycker jag inte passar till bilen, vill hålla den stilren med små inslag av ratlook

Lackera huven igen då. roll

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
Dansken-
13 september 2011 · 950 Inlägg

bbellman skrev:

Dansken- skrev:
4 breda BBS Le Mans med slicks :-)

Grym idé,hade varit sjukt nice big_smile  dock kanske aningen dyrt...

Ja, men där stod ju inget om hur mycket det fick kosta wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang