Tärningar, doftgranar och liknande i innerbackspegeln

Grantomta
12 september 2011 · 216 Inlägg

enda andledningen att ja skulle ha grejer i spelgen är enbart för att reta folk, de krävs rätt lite ibland:)

va skiljer en mekaniker från en amatör?
jo mekanikern har en ren overall
Volvo 940 "voc" (1991)
Volvo 242 VOC "traktorn" (1976)
wena
13 september 2011 · 74 Inlägg

Grantomta skrev:
enda andledningen att ja skulle ha grejer i spelgen är enbart för att reta folk, de krävs rätt lite ibland:)

små barn, små nöjen




stäng gärna tråden, folk kan fan inte hålla sig till ämnet ändå

‎"Automatlådeolja, det är ett utmärkt glidmedel som alla borde ha stående på nattduksbordet!" bosse bildoktorn
Putteliten
13 september 2011 · 9 079 Inlägg

Grantomta skrev:
enda andledningen att ja skulle ha grejer i spelgen är enbart för att reta folk, de krävs rätt lite ibland:)

Hehe! Vad gör man inte för att reta folk? tongue Är det bara billiga småsaker så är det ännu roligare!

_ErraN
13 september 2011 · 29 Inlägg

Ja håller med om att man gör saker mest förå retas! ja har handbojor i backspegeln, som inte e speciellt mkt ivägen! tärningarna har ja hängt i dragkroken!big_smile

It´s a Jeep thing, you wouldn´t understand
Jeep Wrangler "KillerCrawler" (1987)
mnsn
13 september 2011 · 76 Inlägg

som jag har märkt i denna tråden så verkar det som en del av er "bråkar" om det e trafiksäkert med att ha nåt hängandes i innerbackspegeln, men jag kan ju i alla fall säga det att om folk hade haft såna våldsamma diskussioner i bilen som ni har här så e det definitivt inte trafiksäkert, ni kan ju tänka på det istället tongue

Bompeman
13 september 2011 · 679 Inlägg

mnsn skrev:
som jag har märkt i denna tråden så verkar det som en del av er "bråkar" om det e trafiksäkert med att ha nåt hängandes i innerbackspegeln, men jag kan ju i alla fall säga det att om folk hade haft såna våldsamma diskussioner i bilen som ni har här så e det definitivt inte trafiksäkert, ni kan ju tänka på det istället tongue

Föraren bestämmer resten håller käften i bilen, passar det inte kan dom gåwink

Fredde_Vette JaG
13 september 2011 · 785 Inlägg

Bompeman skrev:

mnsn skrev:
som jag har märkt i denna tråden så verkar det som en del av er "bråkar" om det e trafiksäkert med att ha nåt hängandes i innerbackspegeln, men jag kan ju i alla fall säga det att om folk hade haft såna våldsamma diskussioner i bilen som ni har här så e det definitivt inte trafiksäkert, ni kan ju tänka på det istället tongue

Föraren bestämmer resten håller käften i bilen, passar det inte kan dom gåwink

Hehe

Its not the fart that kills, its the smell...
Volkswagen 1303 Cab "Das Auto" (1975)
Chevrolet Corvette C2 "Sting Ray" (1964)
MustangMedusa
14 september 2011 · 2 Inlägg

Ja har typ (bara) åtta olika wunderbaums hängandes vid backspegeln i min bil.... För att ja vill å ja tkr att det doftar så härligt å ja tkr inte det stör mig på nåt sätt alls!!!! tongue

Mitsubishi L200 "Ellet" (1999)
Audotika
22 november 2012 · 7 Inlägg

det ska va 287 wonderbaums o en stor jävla helge I bakspegeln då äre rätta takter ! smile

DusanMandick Random Hero
22 november 2012 · 4 047 Inlägg

för de är bonnigt o rockabillyrägersen gillar det? på samma sätt som att jag nyss beställde ett klistermärke på 80*50cm med texten "this sticker ads 5hp" som ska sitta i framrutan bara för att retas me folk som bryr sig på tok för mycket om vad andra gör med sina bilar

Dog food lid. Backwards
Audi S4 b8 (2010)
Dirtymike
22 november 2012 · 1 532 Inlägg

Har granar i spegeln plus i bagaget på Lexusen smile
Har en gran i trucken på jobbet oxå wink

Jeep J20 (1978)
Scorn89 Archmage of the entire universe
22 november 2012 · 281 Inlägg

DusanMandick skrev:
bara för att retas me folk som bryr sig på tok för mycket om vad andra gör med sina bilar

DusanMandick skrev:
Haters gonna hate

This.

Jag har en granjävel och samt kör en av garagets fulaste bilar. Alltid lika jävla kul när folk stör sig.

Låt folk sköta sitt.

detta är en signatur. det finns många olika, men detta är min.
Saab 900 GL "Stål-Ulla" (1983)
DusanMandick Random Hero
23 november 2012 · 4 047 Inlägg

Scorn89 skrev:

DusanMandick skrev:
bara för att retas me folk som bryr sig på tok för mycket om vad andra gör med sina bilar

DusanMandick skrev:
Haters gonna hate

This.

Jag har en granjävel och samt kör en av garagets fulaste bilar. Alltid lika jävla kul när folk stör sig.

Låt folk sköta sitt.

Amen mannen! alla har sina egna stilar här i världen smile

Dog food lid. Backwards
Audi S4 b8 (2010)
Scorn89 Archmage of the entire universe
23 november 2012 · 281 Inlägg

DusanMandick skrev:

Scorn89 skrev:

DusanMandick skrev:
bara för att retas me folk som bryr sig på tok för mycket om vad andra gör med sina bilar

DusanMandick skrev:
Haters gonna hate

This.

Jag har en granjävel och samt kör en av garagets fulaste bilar. Alltid lika jävla kul när folk stör sig.

Låt folk sköta sitt.

Amen mannen! alla har sina egna stilar här i världen smile

detta är en signatur. det finns många olika, men detta är min.
Saab 900 GL "Stål-Ulla" (1983)
_ErraN
28 november 2012 · 29 Inlägg

DusanMandick skrev:
för de är bonnigt o rockabillyrägersen gillar det? på samma sätt som att jag nyss beställde ett klistermärke på 80*50cm med texten "this sticker ads 5hp" som ska sitta i framrutan bara för att retas me folk som bryr sig på tok för mycket om vad andra gör med sina bilar

Var e "Gilla"-knappen? haha

It´s a Jeep thing, you wouldn´t understand
Jeep Wrangler "KillerCrawler" (1987)
Germax
28 november 2012 · 12 086 Inlägg

wena skrev:
ja det det undrar dom säkert, men det har att göra med begåvningsbegränsningar tror jag

Haha skaplig slutsats, folk med prydnadssaker i backspegeln är dumma i huvet!
Det är ganska obegåvat att uttrycka såg så klantigt vill jag påstå..

kardanknuten
28 november 2012 · 32 Inlägg

Sitter 1st "Skogsfrisk" i Golfen. 1st "Stars N Stripes" i Asconan och 1st "Vanlij" och en Polygrip i King-Caben.

Nissan King Cab 4x4 Diesel "King Kong" (1989)
Germax
28 november 2012 · 12 086 Inlägg

Skogsfrisk är du galen? big_smile Luktar ju kräks!

kardanknuten
28 november 2012 · 32 Inlägg

Uppväxt med Skogsfrisk så man har väl blivigt immun tongue

Nissan King Cab 4x4 Diesel "King Kong" (1989)
Germax
28 november 2012 · 12 086 Inlägg

Jag har faktiskt en persika hängandes i bak, doftar bättre än gammal Volvo iaf.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang