Chevy -55 förvandlas till "Amercian Graffiti" chevy.
ROSTLAGAS & TOTALRENOVERAS & BYGGS OM FÖR ATT LIKNA EN KÄND FILMBIL, Nämligen Bob Falfas grymma 55a från filmen American Graffiti (Sista natten med gänget) det blir ingen "clone" utan mer en hyllning... Visa mer
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 585 Inlägg
1 januari 2013
Trådstartare
Lina- skrev:
Så du hinner med att vara i garaget mellan storhelgerna. Ihop pusslande med karossen ska bli spännande att se.
hade väl tänkt hinna lite idag med, men var lite trött idag & somna på soffan några timmar....., tar nog nån pryl med mig till jobbet imorgon istället.
6 585 Inlägg
2 januari 2013
Trådstartare
Rufus9 skrev:
Men det måste väl bli lite jobbigt och jobba på natten eller men man gör som man vill
skönt att sova på förmiddan jag är en morgontrött jäkel så jag kommer sällan igång med nåt på förmiddan innan jag ska åka & jobba. idag vaknade jag nog tidigt pga att jag sov dom där 4tim igår eftermiddag
6 585 Inlägg
2 januari 2013
Trådstartare
Rufus9 skrev:
Aha,hoppas det går bra för dig då Lägg up lite bilder på hur den ser ut nu Skulle villa se hur det ser ut
det är bara backa tillbaka i tråden & titta på senaste bilderna här. det sista jag gjorde här hemma var 27 & 28 dec bara kolla dom inläggen, sen i helgen 29-30e så gjorde jag plåtbiten till bagagegolvet&ena vent-rutan
ALLA bilder jag laddar upp på bilen hamnar direkt här i tråden, så du missar inget.
6 585 Inlägg
2 januari 2013
Trådstartare
Så idag har jag åkt & pratat med blästringen & förhoppning finns att jag kan få det gjort på fredag. Sen har jag även lämnat ungefärliga mått på sidorutor till en glasmästare för att han ska kunna räkna ut ett ca-pris på arbete+material. när jag kom hem igen lastade jag surförtin med diverse chevaplåt som ska med till jobbet & svetsas ihop inatt/imorgon natt efter avklarat arbetsskift. (Helge lämnar jag dock hemma)
Japp det är http://www.garaget.org/swedishbobfalfa men har aldrig fått se bilen i verkligheten, han har vart borta varenda gång jag har åkt norrut. Det är förresten han jag köpte scoopet av men det fick jag hemlevererat när han var ute på jobb i mina hemtrakter.
Putteliten skrev:
Söt liten kisse. Hur ofta får du bada den där för att han ska fortsätta vara vit?
dom är faktiskt riktgit duktiga på att tvätta sig själva mina katter, men visst händer det att man får shamponera dom nån gång då & då.