Stulen R-vinge IGEN i helsingborg

kilroy30
28 september 2011 · 685 Inlägg

mad mad mad mad mad

org laserblå R-vinge efterlyses

Vingen blev stulen mellan kl 17-19 på City Gross parkering i Hyllinge, Helsingborg.

http://forumbilder.se/images/5e72011115755a50f.jpg

tacksam om nån sett eller hört nåt

// Ole

sponsorer 2012
Xtravagant http://www.xtravagant.nu/
DiteC Trelleborg http://www.bvct.se/
Volvo v70R "R" (1998)
Volvo v70R "Kilroy V70R" (1997)
Pavva
28 september 2011 · 1 215 Inlägg

Vingar är för lätta att sno för att vara värt att ha en nästan :o

____________________________
Oseriösa modifieringar som utförts på ett seriöst sätt ♥
BMW E36 325i Turbo "Trettisexan" (1993)
OckeroVictor OSR CREW
28 september 2011 · 146 Inlägg

om vill ha en "ny" så har jag en liggandes, dock är den "t röd"  sad

Livet är det som passerar när du håller på med annat.
Volvo C70 T5 "XET-Racing" (1998)
Stefan Elg Saab Viggen MC Yellow
28 september 2011 · 329 Inlägg

De e otroligt vad folk gör och på dagtid. Finns de inga kameror mot parkeringen så man kan se vem / vilka som gjort det? Behöver du vinge så har Stylit.Se / Mds i Hbg hemma i butiken.

Mvh Stefan

Fredde_Vette JaG
28 september 2011 · 785 Inlägg

Stefan Elg skrev:
De e otroligt vad folk gör och på dagtid. Finns de inga kameror mot parkeringen så man kan se vem / vilka som gjort det? Behöver du vinge så har Stylit.Se / Mds i Hbg hemma i butiken.

Mvh Stefan

Vad gjorde du uppe så tidigt stefan?

Its not the fart that kills, its the smell...
Chevrolet Corvette C2 "Sting Ray" (1964)
Volkswagen 1303 Cab "Das Auto" (1975)
Stefan Elg Saab Viggen MC Yellow
28 september 2011 · 329 Inlägg

Lämna barnen på Dagis...... 

Sorry För OT :-)

hangman
28 september 2011 · 2 174 Inlägg

ska man inte ens kunna handla ifred utan att nån är på bilen....katastrof med dessa R vingar. Bulta skiten med m12 och förstärk den inuti med metallstänger som håller fast den eller rakblad på undersidan någon millimeter....eller 12 v ström kabel som när den bryter kretsen tjuter en siren högt som fan.

Tråkigt men en sån där gjordes aldrig laserblå, hade min vinge försvunnit sen ser ja nån suspekt gammal 850 åka med en nylackad vinge hade ja fan repat den på undersidan kollat om den var seriöst nerslipad, det är ett jävla jobb slipa ner en heeel vinge till grunden tongue hoppas dom får tag i dom som gjorde det!!

wulvan
29 september 2011 · 154 Inlägg

Alltid lika tråkigt att höra. Vad sägs om PL600 på fästena? vad tror ni, håller det? Anyway....sjukt tråkigt.

Volvo S60R AWD "Challenger" (2006)
hangman
29 september 2011 · 2 174 Inlägg

wulvan skrev:
Alltid lika tråkigt att höra. Vad sägs om PL600 på fästena? vad tror ni, håller det? Anyway....sjukt tråkigt.

pl400 håller inte, det håller kanske fast vingen mot fartvinden utan orginal fästena, Det är ju bara segt och håller relativt bra, men anläggningsytan mot skuffen är för liten, Ta en R vinge kapa på mitten, lägg 5 mm plattjärn i mitten bocka till efter vingens form, svetsa mutrar på insidan, borra hål och bulta skiten i kofferten, gör man det seriöst som jag skulle göra om jag hade en R vinge, så blir man inte av med den, låt dom försöka smile

Ugglaa
3 oktober 2011 · 29 Inlägg

Sorry för OT!

Jag drog en stålvajer igenom vingen och runt bagageluckan med vajerlås på undersidan när jag hade min T-gul, Hade inte gått av få av vingen i en del iaf !

Yanni Volvo förare
4 oktober 2011 · 102 Inlägg

Ot här med, men ett tips!! Limma med siliconlim, folk har försökt att rycka våra vingar, men inte lyckats, den ena bilen har vi även kört en skruv upp också + mycket lim!! smile

Kassaapparat För ung och för dum
14 oktober 2011 · 29 Inlägg

Bra tips här, tar åt mig till min nyligen införskaffade 850... Måhända en vanlig vinge, men ack så vacker.

Iallafall, ska hålla stenkoll i hbg-bjuv-svalöv-området. Skriver i tråden eller via pm om man ser något, så får vi hoppas att du får tillbaka din vinge.
Tråkigt nog är det ju rätt svårt att leta efter en vinge... Finns ju en hel del. Men laserblå läggs på minnet!

Swec
15 oktober 2011 · 153 Inlägg

Tråkigt att folk inte kan hålla fingrarna i styr.

Jag tror att en lösning blandat med lim/bult/larm är att föredra. Fast man är ovillig att bulta i bakluckan.

Kassaapparat För ung och för dum
16 oktober 2011 · 29 Inlägg

Swec skrev:
Tråkigt att folk inte kan hålla fingrarna i styr.

Jag tror att en lösning blandat med lim/bult/larm är att föredra. Fast man är ovillig att bulta i bakluckan.

Min är fastbultad i mitten och i utkanterna. Syns inte om man inte kollar nära, och det blir kul att se tjuven försöka springa iväg med en hel bagagelucka... roll

Lammin
16 november 2011 · 208 Inlägg

spelar ingen roll hur hårt du bultar fast den! vill dom ha den så tar dom den, men själv tycker jag dock att det känns bättre om fästena sitter kvar på luckan!

Dodge ram 1500 "Törstläppen" (2006)
BMW E30 327 turbo "helsmidd b27" (1987)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang