På de tre bilarna jag har ägt så har jag bara skruvat bort regplåten, bett farsan hålla i och sedan borrat hål och poppnitat fästet in i plasten och balken bakom, vet att vissa envisas med att borra hål och sedan använder sig av skruvar och mutter ist, men några popnitar går ju snabbare och mitt har suttit som berget.
Sen är det bara att fästa regplåten över fästet så är den biten klar.

Xenonkit brukar säljas i antingen "hel" (För 2 lyktor) eller "halv" (för en lykta) sats.
Såg att strands inte verkade ha "halvsatser" så då får du nog kika någon annanstans, vet att
www.xljus.se har "trippelsatser, med andra ord för 3 lyktor! (Kostar ca 990kr).
Dom har även billiga förlängningskablar, ca 50kr st tror jag för en meter. (Sett vissa som ska ha runt 100kr st..)
Var även där jag beställde och måste säga att både leveranstid och service (Min ena lampa) är suverän där.

Det är lite mera jobb, dock är det inget komplicerat alls, tog runt timmen för mig och då var det första gången.

(Dock var lyktor och sådant redan monterat då).
Men det är enkelt som så att ist för att dra strömkabeln från extraljusrelät till själva lampan så kopplar du in dessa på ballasterna och sedan från ballasten så går det kabel ut till lampan. P:
Finns lite bättre "information" angående inkopplingen, se om jag hittar de.