Rätt justerade backar? Luftat i fel ordning? Bromskraftfördelaren kan ju krångla, den som fördelar kraften mellan bakhjulen, sitter nånstans vid bakaxeln. Alternativt lastavkänningsventilen, brukar rosta ihop eftersom bromsvätskan drar åt sig vatten.
vw golfarna har mycke problem me de, ahh du fick ju PM av mig tant vad de kan vara för fel ( som de var på min innan )
Haha aa såg pm:et Hade du också ojämn bromsverkan bak?
hade fick det löst grymt bra och även fått bort moduferingen(stavas?) någon idiot lyckats göra. Men min golf e inte en golf, den e någon ihopplock för inget stämmer haha
vw golfarna har mycke problem me de, ahh du fick ju PM av mig tant vad de kan vara för fel ( som de var på min innan )
hade fick det löst grymt bra och även fått bort moduferingen(stavas?) någon idiot lyckats göra. Men min golf e inte en golf, den e någon ihopplock för inget stämmer haha
Haha, nädu det är inte mycket som stämmer på dem bilarna. Ibland undrar man hur bilen ens funkar att köra med!!???
Haha, nädu det är inte mycket som stämmer på dem bilarna. Ibland undrar man hur bilen ens funkar att köra med!!???
men dom har verkligen gjort om min golf till nån modd-golf. Hitta ju t.om knark under växelknoppsplastkåpan runt så åkte ju in direkt o lämnade in de. Skulle smörja växelspaken bara lite fan man blir ju livrädd. Sedan kommer ja aldrig förstå hur fan ja har fått ett litet hål i golvet utan att de e ett hål xD måste faktiskt kolla upp det haha. lite scarry