1815
Sök

Projekt Golf 3 !!

Eget stuk

238 305 Visningar
Projektet avslutat 24 april 2013
591 Inlägg
2 mars 2012
Trådstartare
CarpeDiem skrev:
Rätt justerade backar? Luftat i fel ordning? Bromskraftfördelaren kan ju krångla, den som fördelar kraften mellan bakhjulen, sitter nånstans vid bakaxeln. Alternativt lastavkänningsventilen, brukar rosta ihop eftersom bromsvätskan drar åt sig vatten.

Kolla upp de sakerna som jag har nämnt smile

Ska kollas upp, tack för tipsen! smile

633 Inlägg
2 mars 2012
synd att du inte bor här i närheten hade kunnat fixa de åt dig ta inte lång tid ^^

591 Inlägg
2 mars 2012
Trådstartare
Vw-Andreas skrev:
synd att du inte bor här i närheten hade kunnat fixa de åt dig ta inte lång tid ^^

Jag bor väl ändå i närheten av dig smile Inte överdrivet långt i alla fall!

633 Inlägg
2 mars 2012
haha ja de är hela 25an mot ljungby :p eller till skeen där jag är nu o ska fixa vr6an idag på lyft smile

591 Inlägg
2 mars 2012
Trådstartare
Vw-Andreas skrev:
haha ja de är hela 25an mot ljungby :p eller till skeen där jag är nu o ska fixa vr6an idag på lyft smile

Lyft underlättar en heeel del!

633 Inlägg
2 mars 2012
ja de är precis nu i år han har fått upp den samt fräs / svarv o svetts finns på platts smile

591 Inlägg
2 mars 2012
Trådstartare
Vw-Andreas skrev:
ja de är precis nu i år han har fått upp den samt fräs / svarv o svetts finns på platts smile

Sweeet smile

Golfen89
3 mars 2012
vw golfarna har mycke problem me de, ahh du fick ju PM av mig tant big_smile vad de kan vara för fel ( som de var på min innan )

591 Inlägg
3 mars 2012
Trådstartare
Golfen89 skrev:
vw golfarna har mycke problem me de, ahh du fick ju PM av mig tant big_smile vad de kan vara för fel ( som de var på min innan )

Haha aa såg pm:et smile Hade du också ojämn bromsverkan bak?

Golfen89
4 mars 2012
Lothigiius skrev:
Golfen89 skrev:

hade yikes fick det löst grymt bra smile och även fått bort moduferingen(stavas?) någon idiot lyckats göra. Men min golf e inte en golf, den e någon ihopplock för inget stämmer haha tongue

591 Inlägg
4 mars 2012
Trådstartare
Golfen89 skrev:
Lothigiius skrev:
Golfen89 skrev:

hade yikes fick det löst grymt bra smile och även fått bort moduferingen(stavas?) någon idiot lyckats göra. Men min golf e inte en golf, den e någon ihopplock för inget stämmer haha tongue

Haha, nädu det är inte mycket som stämmer på dem bilarna. Ibland undrar man hur bilen ens funkar att köra med!!??? smile

German Engineering
9 083 Inlägg
4 mars 2012
Hur har det gått? smile

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

591 Inlägg
4 mars 2012
Trådstartare
CarpeDiem skrev:
Hur har det gått? smile

Kommer uppdatering imorgon! Eller kanske ikväll, får se smile

209 Inlägg
4 mars 2012
Riktigt trevligt projekt detta smile

591 Inlägg
4 mars 2012
Trådstartare
Bamse_ skrev:
Riktigt trevligt projekt detta smile

Va roligt att du tycker de! Vad glaaaaaad jag blir smile Kan jag sova gott inatt!

LOWMOTION
343 Inlägg
4 mars 2012
http://www.blocket.se/varmland/Styling_ … 16&w=3

Där har du den kompletta skinn inredningen jag pratade om big_smile

Han ska bara ha otroliga 2,500kr för allt yikes

209 Inlägg
5 mars 2012
Arvika smile Ligger ca 30min ifrån mig! Säg till om du ska ha något så kan jag åka dit

591 Inlägg
5 mars 2012
Trådstartare
C_adolfsson skrev:
http://www.blocket.se/varmland/Styling_delar_till_golf_3__92_38968449.htm?ca=16&w=3

Där har du den kompletta skinn inredningen jag pratade om big_smile

Han ska bara ha otroliga 2,500kr för allt yikes

Aa det var ju i fint skick! Men jag väntar nog... smile Tack ändå!

591 Inlägg
5 mars 2012
Trådstartare
Bamse_ skrev:
Arvika smile Ligger ca 30min ifrån mig! Säg till om du ska ha något så kan jag åka dit

Åh va snäll du är!

Golfen89
5 mars 2012
Lothigiius skrev:
Golfen89 skrev:
Lothigiius skrev:

Haha, nädu det är inte mycket som stämmer på dem bilarna. Ibland undrar man hur bilen ens funkar att köra med!!??? smile

men dom har verkligen gjort om min golf till nån modd-golf. Hitta ju t.om knark under växelknoppsplastkåpan runt neutral så åkte ju in direkt o lämnade in de. Skulle smörja växelspaken bara lite yikes fan man blir ju livrädd. Sedan kommer ja aldrig förstå hur fan ja har fått ett litet hål i golvet utan att de e ett hål xD måste faktiskt kolla upp det haha. lite scarry tongue

Sök