Volvo V40 - Soul Fire MAKEOVER

Huvuduppgiften med det hela är att dra om all el som jag dragit själv (under lister osv) och göra det ordentligt. Bilen kommer under hösten och vintern att byggas om en hel del på insidan med en hel del modifikationer på instrumentbrädan, innertaket och dörrsidor mm. Stereobygget i bagaget kommer att kläs om från tyg till konstläder. Mycket mer kommer säkert läggas till planerna under vägen men man måste ju börja någonstans. Kanske, kanske kan det hända att det dyker upp några dioder också ;)
  • 173 Följare
  • 343 814 Visningar
  • Uppdaterades senast 1 augusti 2014
fadret
30 juli 2014 · 1 125 Inlägg

Vill ändå gratta dej till ett underbart arbete du lagt ner.Blinda bedömare finns det överallt.

Volvo V70 "Bebisen" (1998)
JoelNoreen Styling S80
31 juli 2014 · 218 Inlägg

Grattis på dej..big_smile
blev sjukt förvånad att du inte fick första platsen... hmm
men sen så vet jag sedan innan att ena domaren där är lite dum i huvudet... sad
han har arbetat med lack innan så han går bara på hur fin den är vilket jag själv tycker är grymt fel o lägga all bedömning på.. tycker ju själv att egna lösningar och heltheten som väga mycket mer

även om jag inte är i närheten av dom andra så blir jag själv lite smått irriterad när han dömmer..gick inte ens fram då han kände igen den från förra året o brydde sig inte o se allt nytt inne

Finns alltid något o göra!
Volvo V50 (2008)
premonitioner SOUL FIRE ENTERTAINMENT
31 juli 2014 · 779 Inlägg

Djo skrev:
Jadu ibland är det konstigt hur dom bedömer.

Ja så är det ju. Men, men.... olika människor har ju olika uppfattning wink




SpendeX skrev:
Din bil borde få första platsen! Deär ju fan typ 100ggr snyggare och unikare än vad den andra bilen va.

Tack ska du ha! ...det tycker jag med, hehe tongue




fadret skrev:
Vill ändå gratta dej till ett underbart arbete du lagt ner.Blinda bedömare finns det överallt.

Tackar, Tack big_smile
Ja det har blivit några timmar och det är en underbar känsla att kunna köra runt med bilen nu.




JoelNoreen skrev:
Grattis på dej..big_smile
blev sjukt förvånad att du inte fick första platsen... hmm
men sen så vet jag sedan innan att ena domaren där är lite dum i huvudet... sad
han har arbetat med lack innan så han går bara på hur fin den är vilket jag själv tycker är grymt fel o lägga all bedömning på.. tycker ju själv att egna lösningar och heltheten som väga mycket mer

även om jag inte är i närheten av dom andra så blir jag själv lite smått irriterad när han dömmer..gick inte ens fram då han kände igen den från förra året o brydde sig inte o se allt nytt inne

Tack mannen!
Kan erkänna att jag också blev väldigt förvånad wink
Vad man än anser är viktigast så ska verkligen hela bilen bedömas och beslut ska tas efter helheten.
Lacken var som sagt fin på den bilen som vann... mer var det inte i mina ögon.

Det var ju inte många minuter de kollade på bilen. En ur juryn kollade lite längre (kanske 2 minuter).



.

Mvh Kenta Edvardsen
Ordförande i NORDISKA X40 KLUBBEN
PROJEKTTRÅDEN: SOUL FIRE - MAKEOVER
SPONSORER: BILRADIOHUSET | HOVA.COM | BILLACKERING.EU
Volvo V40 2.0T "SOUL FIRE EDITION" (2004)
Volvo V40 T4 "Blueberry Yum Yum" (2001)
Jiiimmie
31 juli 2014 · 1 830 Inlägg

dens om kom först såg ju inte komplett ut? eller de kanske bara är på de bilder som ligger uppe här just nu? tongue

premonitioner SOUL FIRE ENTERTAINMENT
1 augusti 2014 · 779 Inlägg

Jiiimmie skrev:
dens om kom först såg ju inte komplett ut? eller de kanske bara är på de bilder som ligger uppe här just nu? tongue

Den var ju "komplett" det var den. På bilderna är nog inte kofångaren i bak på men den satt allt där i lördags (men med extremt dålig passform).


.

Mvh Kenta Edvardsen
Ordförande i NORDISKA X40 KLUBBEN
PROJEKTTRÅDEN: SOUL FIRE - MAKEOVER
SPONSORER: BILRADIOHUSET | HOVA.COM | BILLACKERING.EU
Volvo V40 T4 "Blueberry Yum Yum" (2001)
Volvo V40 2.0T "SOUL FIRE EDITION" (2004)
Jiiimmie
5 augusti 2014 · 1 830 Inlägg

premonitioner skrev:

Jiiimmie skrev:
dens om kom först såg ju inte komplett ut? eller de kanske bara är på de bilder som ligger uppe här just nu? tongue

Den var ju "komplett" det var den. På bilderna är nog inte kofångaren i bak på men den satt allt där i lördags (men med extremt dålig passform).


.

fan va surt ändå :o hmm

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang