Eftersnack : ÅRETS SISTA FNM I BARKABY LÖRDAG 8/10 19:00!MISSA INTE!

Jockefors
11 oktober 2011 · 961 Inlägg

måste va fler som sitter o ruvar på bilder/filmer, såg att de filmades endel senare på kvällen oxå ju smile üüpp me dom ;P

Pure DieselPower
st4rmine_junkie Honda freak
11 oktober 2011 · 137 Inlägg

Jag var bara där i 45 minuter början drog strax innan klockan 20:00 för att mitt knä fuckade upp.. Jobbigt att knata runt då!

"One day you will face destiny, then you have to decide if you want to DRIFT or DIE!"
Hanning
11 oktober 2011 · 171 Inlägg

Här kommer det lite bilder på oss som var från HMK smile

http://www.pixbox.se/alb_show_id1235446_page0.html

Fotograf: http://www.garaget.org/ja37

Senast redigerat av Hanning (11 oktober 2011)

Saab 9-5 "Daily" (2006)
st4rmine_junkie Honda freak
11 oktober 2011 · 137 Inlägg

Riktigt tråkigt att jag själv inte fick med mig kameran för det verkar inte finnas många bilder alls..

"One day you will face destiny, then you have to decide if you want to DRIFT or DIE!"
Kenshah
12 oktober 2011 · 33 Inlägg

Såg precis för fem minuter sedan att dem visade det kända klippet från träffen på TV, Adams show eller vad fasiken det heter.  När killen hoppar över lamborghinin. De kom fram till att det var fake. haha

Epic night.

Känner att det inte riktigt är eftersnack till själva träffen i sig men det är nice att det blev så utbrett med både länk på <förbjuden referens> och 30 seconds fame on tv. Väl värt, då händelsen förgyllde min kväll ganska mycket. Ses nästa år!

Senast redigerat av Kenshah (12 oktober 2011)

charem STHLM(S)LOW CREW!
12 oktober 2011 · 564 Inlägg

hur kan det vara fake när jag och många andra såg det med egna ögon smile hur som helst grymt gjort av killen!!

MVH

Stolt arrangör av Stockholms största bilträffar!
STHLM(S)LOW CREW!
STHLM(S)LOW @ FACEBBOK.
BMW 320ci E46 "STHLMSLOW CREW CAR" (2001)
Nightmare89
12 oktober 2011 · 939 Inlägg

Kenshah skrev:
Såg precis för fem minuter sedan att dem visade det kända klippet från träffen på TV, Adams show eller vad fasiken det heter.  När killen hoppar över lamborghinin. De kom fram till att det var fake. haha

Epic night.

Känner att det inte riktigt är eftersnack till själva tråden i sig men det är nice att det blev så utbrett med både länk på <förbjuden referens> och 30 seconds fame on tv. Väl värt, då händelsen förgyllde min kväll ganska mycket. Ses nästa år!

Ja men de har säkert rätt lol  Vi var ju bara typ några 100 ögon som såg allt:D

nush
12 oktober 2011 · 3 Inlägg

Såg också, av en slump, att de visade det på Adam Live smile De ville ju dock att man skulle maila in o berätta om man visste att det var sant! big_smile

KryckanB
12 oktober 2011 · 104 Inlägg

Haha vilka puckon :p det ser ju inte ens fake ut! Vilket kanske beror på att d inte va det ^^

micraracing
12 oktober 2011 · 51 Inlägg

http://www.tv3play.se/program/adamlive där finns klippet. avsnitt 28. det kommer 23:19 typ

Mazda MX-5 "Miata" (1998)
thelaughingmadman
12 oktober 2011 · 711 Inlägg

micraracing skrev:
http://www.tv3play.se/program/adamlive där finns klippet. avsnitt 28. det kommer 23:19 typ

Nja, snarare runt 23:50 smile
Massa reklam också...

Orkar inte maila dock, haha. Synd att jag gick iväg tidigare, trodde bara Lambon skulle göra några högfartsrepor, men sen tyckte jag det blev kallt och segt, så jag gick tillbaka in på parkeringen och rörde lite på mig.

Volvo 940 SE 2.3 "Den gråa faran" (1997)
micraracing
13 oktober 2011 · 51 Inlägg

sådär. nu har jag laddat upp bilder: http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=24631

Mazda MX-5 "Miata" (1998)
Zorz Touch by U
14 oktober 2011 · 910 Inlägg

Det är inte första gången han hoppar över bilar han gör det mycket i USA oxå. Riktigt grym kille smile

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil
Audi S2 Coupé "TM Racing" (1991)
Audi GT Coupé "Orginal Renovering" (1985)
MeepMeep Finraggare
14 oktober 2011 · 2 381 Inlägg

<meta description="type" value="irony, sarcasm">

Nu skall du inte vara sådan, kan inte vara lätt att dra folk till obygden, speciellt under kalla årstider när alla bilar står i garage.

</meta>

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
thelaughingmadman
14 oktober 2011 · 711 Inlägg

Men vafalls. Nu skrev han ju något spännande, och när jag väl ska titta på inlägget har han tagit bort det.

Att tillåtas radera inlägg är enbart av ondo...

Volvo 940 SE 2.3 "Den gråa faran" (1997)
DennisJonsson Audiot
14 oktober 2011 · 1 153 Inlägg

För att jag tyckte jag skrev något som sänkte mig till din nivå å där vill jag inte vara smile
Men masa er upp över på träff.

On topic:
Såg klippet på Adam live å såg killen hoppa över bilen i sidled när den stod still så inte är de nå fejk iaf smile

Audi S4 (1992)
thelaughingmadman
14 oktober 2011 · 711 Inlägg

TheGuard skrev:
För att jag tyckte jag skrev något som sänkte mig till din nivå å där vill jag inte vara smile
Men masa er upp över på träff.

Men inte fan har du *** nog att stå för vad du sagt.
Du har ju en egen tråd, håll dig till den. Sopa!

EDIT: Vi kanske ska diskutera "nivå" också.
Min nivå var att jag länkade något som var off topic. Din länk var en garaget-tråd, min länk var första träffen på Google Bildsök på "cute kitten".
Båda är lika off topic.

Så hur min nivå på något sätt är låg förstår jag inte?
Om jag vill sänka min nivå (vilket jag förstås redan gjort ovan, men seriöst, orka diskutera med folk som ändå inte fattar), så kan jag säga att du kanske var lite för långsamt tänkande för att förstå vad jag menade.

Eller?

Senast redigerat av thelaughingmadman (14 oktober 2011)

Volvo 940 SE 2.3 "Den gråa faran" (1997)
DennisJonsson Audiot
15 oktober 2011 · 1 153 Inlägg

Need i say more? smile

On Topic:
Kul träff med mycke bilar iaf synd man inte hann med å träffa ägarna till många av dom intressanta bilarna men det kanske hinns med nästa år smile
På återseende.

Audi S4 (1992)
thelaughingmadman
15 oktober 2011 · 711 Inlägg

TheGuard skrev:
Need i say more?

Tydligen inte. Förutom att bevisa att du inte kan stå för något du sagt, kan du heller inte argumentera för din sak.

Volvo 940 SE 2.3 "Den gråa faran" (1997)
ULOSE
20 oktober 2011 · 6 Inlägg

Någon som har några bilder på Audin R8:an som var där?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang