3771
Sök

Bilder på Folieringen Drifting stuk Bmw E46 Coupe, Bygger flaggskepps bil för Re-Loaded Skåne 2011/2012..

622 Inlägg
16 oktober 2011
Trådstartare
Turbofamilj skrev:
DjMes skrev:
Turbofamilj skrev:
Tycker att du ska ha lite små orangea detaljer inutti bilen. kan nog bli skit snyggt tongue

Aa alla plastdetaljer kommer att bli orange, sen typ ratt och pedaler växelspaken och handbromsen i Driffting stuk samt Aluminium istället för mattorna... Sen blir det nog bra inuti bilen smile

Och mycket orange i motorummet kan jag tänka mig? XD haha, Jag säger att detta kommer bli skoj att följa ! smile

Det låter skoj att du kommer att följa detta smile jag lägger nya planer och skissar 20h om dygnet haha smile... Funderar till och med att gå så långt att jag sätter Orange Neon under bilen haha!!!

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.

Utan turbo suger ... :D
79 Inlägg
16 oktober 2011
DjMes skrev:
Turbofamilj skrev:
DjMes skrev:

Aa alla plastdetaljer kommer att bli orange, sen typ ratt och pedaler växelspaken och handbromsen i Driffting stuk samt Aluminium istället för mattorna... Sen blir det nog bra inuti bilen smile

Och mycket orange i motorummet kan jag tänka mig? XD haha, Jag säger att detta kommer bli skoj att följa ! smile

Det låter skoj att du kommer att följa detta smile jag lägger nya planer och skissar 20h om dygnet haha smile... Funderar till och med att gå så långt att jag sätter Orange Neon under bilen haha!!!

Hmm, orange neon... Det kan bli snyggt om man kan få till det bra. men frågan är om det inte blir för mycket? skulle varit coolt isåfall orange neon i motorummet? smile bara mina tankar. ! tongue

I <3 T5

LowLife
24 Inlägg
16 oktober 2011
Skippa allt som heter neon! Då blir det the fast and the furious stuk och det va populärt för en 6-7,år sen:p

Utan turbo suger ... :D
79 Inlägg
16 oktober 2011
tiimmy skrev:
Skippa allt som heter neon! Då blir det the fast and the furious stuk och det va populärt för en 6-7,år sen:p

Hehe, man kan få det snyggt, även om det är 2002 xD haha,

I <3 T5

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
17 oktober 2011
tiimmy skrev:

Ja det var ?
O varför ska man göra som alla andra o följa modet o vara en av alla ??
Lite roligare vara unik.. Kanske inte unik men mer sällsynt.

Gå emot strömmen !  Bilen kommer nog bli kalas !

C H E V R O L E T <3

622 Inlägg
17 oktober 2011
Trådstartare
Det lutar åt Orange neon inuti bilen vid fötterna, och under bilen tongue tongue tongue Go Crazy som dem brukar säga haha!

685 Inlägg
17 oktober 2011
DjMes skrev:
Det lutar åt Orange neon inuti bilen vid fötterna, och under bilen tongue tongue tongue Go Crazy som dem brukar säga haha!

neon passar vissa bilar, inte alla tongue
såklart blir det grymmt på din med, brossan big_smile

sponsorer 2012
Xtravagant http://www.xtravagant.nu/
DiteC Trelleborg http://www.bvct.se/

622 Inlägg
17 oktober 2011
Trådstartare
kilroy30 skrev:
DjMes skrev:

Det blir lika coolt som ditt ole hahahaha tongue vi kan cruiza ner för gustav i sommar med våra Lampor igång hehe smile

685 Inlägg
17 oktober 2011
DjMes skrev:
kilroy30 skrev:
DjMes skrev:

Det blir lika coolt som ditt ole hahahaha tongue vi kan cruiza ner för gustav i sommar med våra Lampor igång hehe smile

ja såklart lol körde från svedala till trelleborg ikväll med det på, samt glömde ta bort kilroy skylten cool

sponsorer 2012
Xtravagant http://www.xtravagant.nu/
DiteC Trelleborg http://www.bvct.se/

622 Inlägg
17 oktober 2011
Trådstartare
kilroy30 skrev:
DjMes skrev:
kilroy30 skrev:

ja såklart lol körde från svedala till trelleborg ikväll med det på, samt glömde ta bort kilroy skylten cool

Haha Tuffe uffe!! Nää, dags att köra hem från jobb.. När jag kommer så blir det leta Neon ljus haha!

Hörs strax Kingen!

LowLife
24 Inlägg
17 oktober 2011
Att ha neon är inte att gå emot strömmen:p kolla på alla blöjraggare runt om i Sverige som åker runt i sina a-traktorer med neon överallt:p nej inte nå neon på en bmw enligt min smak men smaken är ju olika!

622 Inlägg
17 oktober 2011
Trådstartare
Satt och kollade lite olika skisser och design på folieringen...

Så här kommer det att se ut på sidan, bara dem två bågarna på sidan smile ... Personligen tror jag att det blir snyggt!

http://www.google.se/imgres?q=NFSU+viny … r:12,s:230

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
17 oktober 2011
tiimmy skrev:
Att ha neon är inte att gå emot strömmen:p kolla på alla blöjraggare runt om i Sverige som åker runt i sina a-traktorer med neon överallt:p nej inte nå neon på en bmw enligt min smak men smaken är ju olika!

Nu syftade jag på "strömmen" på denna tråd som säger att man inte skall ha neon ...

C H E V R O L E T <3

LowLife
24 Inlägg
17 oktober 2011
Okok då är jag med:)

622 Inlägg
18 oktober 2011
Trådstartare
Så där, fick ett väldigt trevligt samtal och motorn är redo för avhämtning yeeeeeeeeees..... Stort tack till putte som fixade allting till mig! Blev en 328 Motor komplett med styrbox kommer antagligen att monteras in i bilen på lördag smile sen efter det blir det komplett avgassystem och extractor grenrör... Längtar!

622 Inlägg
20 oktober 2011
Trådstartare
Så där ja, då var den nya motorn hämtad komplett med styrbox och m3:ans svänghjul! nu e det bara m3 lådan och Extraktor Grenrör samt Avgassystemet kvar Bakaxeln som sitter på bilen idag är från en 325 smile  Kommer att bli Grymt detta!!! Funderar på att montera lustgas har en polare som har det i sin civic, kör jag på det lilla munstycket så får jag ca 75hk per tryck vilket är kul så länge motorn håller haha...Dock är det ju bara planer smile

https://www1.garaget.org/gallery/images/20/19799/19799-ed25c12eb4a17351fafde3acb0131aa1.jpg
M52B28
Senast redigerat av DjMes (20 oktober 2011)

Ubåtsingenjör
7 363 Inlägg
622 Inlägg
20 oktober 2011
Trådstartare
CHEEVA skrev:
trevlig maskin smile

Tack så mycket smile

LowLife
24 Inlägg
20 oktober 2011
Fan va gött!smile köp kompressor lit till den:) tror eec tuning har:)

Sök