25 augusti 2006
Trådstartare
laazy skrev:
Janken skrev:
laazy skrev:
Det lilla "fönstret" är en lcd display för att stya ecc:n med, Komfortmässigt tycker jag den är rätt så bra, min är ju sänkt och har lågprofildäck på så komforten är ju inte riktigt densamma som original och vägljuden blir ju lite högre iom däcken, Motormässigt så tycker jag den är pigg och man behöver knappt växla ner vid omkörningar. Elhissar runt om har den med
ok, jo de planerna har man ju själv om de nu blir ny bil

...
gött!

. dedär med fönstren e ju nästan ett måste hehe

.
Hur är väghållningen då? samt bromsarna?...antar att det är skivor runtom...
Ursäkta min morgonpigghet men vad är det ecc gör som inte ac gör?. helt borta i bollen justnu.
mvh
Väghållningen är helt ok, finns TCL på den som är som antisladd ungefär, Skivbromsar runt om är det och dom är helt ok. Med ECC kan man ställa in exakt den tempen man vill ha i kupén så håller det den temperaturen automatiskt.
Så det är inga problem att ta kurvorna med lite fart då med andra ord hehe..vill inte görna byta ner mig vad gäller det...faktiskt riktigt bra i primeran.
abtisladd..antispinn?..går den att koppla ur?..hehe...
en annan mindre relevant fråga..sitter högtalarna bak i dörrarna eller i hatthyllan?..
mvh...
Senast redigerat av Janken (25 augusti 2006)
- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"