Stulen Audi RS4 Svart från Värmdö

Elin46
15 oktober 2011 · 84 Inlägg

Hej,
Jag gör detta för en vän!

En svart Audi RS4 med svarta BBS fälgar stals från Värmdö tidigt på morgonen vid 06.30 tiden 2011-10-14. Den lämnade platsen körandes. Den kan ha setts mot Uppsala vid 09.30-10.00 lugnt körandes. Men detta är inte säkert så håll koll överallt. Kanske har ni sett den på vägen men inte tänkt på det förns nu? Reg.skyltar och modell-emblem mm. kan ha bytts ut så alla svarta RS4or på vägarna är just nu intressanta. Ser eller hör ni något, ring mig SNARAST 0768001987 eller ägaren Peter 0707571553 och polisen. Reg.nr ARH 448.

Håll även koll efter min, se tråd om stulen RS4 i Gustavsberg. 

MVH
Elin (Elin46)

https://www1.garaget.org/gallery/images/169/168555/168555-85d8358d0dd92d92bf49ef66238754ae_tn.jpg

Senast redigerat av Elin46 (17 oktober 2011)

Glader92
15 oktober 2011 · 63 Inlägg

Fan vad tråkigt att dom inte kan låta domma här fina bilarna vara! Hoppas Ni får tillbaka bilarna!

Jag åka runt ganska mycket runt göteborg så ska hålla ögonen öppna. även om chansen är liten här nere!

Audi A4 b8 2.0 TDI "Snow White" (2009)
ejon_850
15 oktober 2011 · 878 Inlägg

Glader92 skrev:
Fan vad tråkigt att dom inte kan låta domma här fina bilarna vara! Hoppas Ni får tillbaka bilarna!

Jag åka runt ganska mycket runt göteborg så ska hålla ögonen öppna. även om chansen är liten här nere!

Hennes RS4a har sätts i Landvetter så chansen är inte så liten att idioterna är på väg hit.. Om det nu är samma dårar..

All The best
MVH
Jonas .L
Elin46
15 oktober 2011 · 84 Inlägg

ejon_850 skrev:

Glader92 skrev:
Fan vad tråkigt att dom inte kan låta domma här fina bilarna vara! Hoppas Ni får tillbaka bilarna!

Jag åka runt ganska mycket runt göteborg så ska hålla ögonen öppna. även om chansen är liten här nere!

Hennes RS4a har sätts i Landvetter så chansen är inte så liten att idioterna är på väg hit.. Om det nu är samma dårar..

om den nu setts i landvetter...... Känns som att den som skrivit det inte är helt att lita på. Om ni skulle sett den, skulle ni inte ringa mej, meddela mej eller ringa polisen?  Eller gör man bara ett anonymt inlägg på ett skitforum som flaschback där alla bara smutskastar varandra och säger att dessa bilar är inte värda ett dugg. För mej är min bil värd nästan allt. Han kan ju lika gärna hittat på allt. Och om han nu jobbar där kanske han kan gå tillbaka och se om den finns kvar? Någon som har flashback-konto som kan försöka kontakta honom? Men jag orkar inte spekulera mer. Har gjort det en vecka nu... sad

Förövrigt så har jag en som sökt igenom hela parkeringen utan framgång. Tack till den personen, du vet vem du är wink

ejon_850
15 oktober 2011 · 878 Inlägg

Elin46 skrev:

ejon_850 skrev:

Glader92 skrev:
Fan vad tråkigt att dom inte kan låta domma här fina bilarna vara! Hoppas Ni får tillbaka bilarna!

Jag åka runt ganska mycket runt göteborg så ska hålla ögonen öppna. även om chansen är liten här nere!

Hennes RS4a har sätts i Landvetter så chansen är inte så liten att idioterna är på väg hit.. Om det nu är samma dårar..

om den nu setts i landvetter...... Känns som att den som skrivit det inte är helt att lita på. Om ni skulle sett den, skulle ni inte ringa mej, meddela mej eller ringa polisen?  Eller gör man bara ett anonymt inlägg på ett skitforum som flaschback där alla bara smutskastar varandra och säger att dessa bilar är inte värda ett dugg. För mej är min bil värd nästan allt. Han kan ju lika gärna hittat på allt. Och om han nu jobbar där kanske han kan gå tillbaka och se om den finns kvar? Någon som har flashback-konto som kan försöka kontakta honom? Men jag orkar inte spekulera mer. Har gjort det en vecka nu... sad

Förövrigt så har jag en som sökt igenom hela parkeringen utan framgång. Tack till den personen, du vet vem du är wink

Jag har försökt nappa killen som skrivit det på Flashback men utan någon resultat! Han verkar inte ens reagera på några inlägg varken i PM eller i hans inlägg... Om det nu inte är nån gris som är inblandad i stölden som vill göra någon förvirrad fan vet man om dagens idioter som finns...

All The best
MVH
Jonas .L
Zwudda Refined
15 oktober 2011 · 1 770 Inlägg

Fy va tråkigt. De verkar ha fått bra fotfäste vad det gäller dessa bilarna i Sthlm-området sad
Jobbar i Göteborg, så jag håller ögonen extra öppna!

Jag är mest förvånad över hur "lätt stulna" dessa bilarna verkar vara.?

ejon_850
15 oktober 2011 · 878 Inlägg

Zwudda skrev:
Fy va tråkigt. De verkar ha fått bra fotfäste vad det gäller dessa bilarna i Sthlm-området sad
Jobbar i Göteborg, så jag håller ögonen extra öppna!

Jag är mest förvånad över hur "lätt stulna" dessa bilarna verkar vara.?

Verkar ju inte vara så svårt :s trots allt 01or, borde ju fan ha bättre stöldskydd?

All The best
MVH
Jonas .L
Pelle08
15 oktober 2011 · 10 Inlägg

Det var nog jag som åkte mot uppsala vid den tiden har en svart

Elin46 skrev:
Hej,
Jag gör detta för en vän!

En svart Audi RS4 med svarta BBS fälgar stals från Värmdö i morse vid 06.30 tiden. Den lämnade platsen körandes. Den kan ha setts mot Uppsala vid 09.30-10.00 lugnt körandes. Men detta är inte säkert så håll koll överallt. Kanske har ni sett den på vägen men inte tänkt på det förns nu? Reg.skyltar och modell-emblem mm. kan ha bytts ut så alla svarta RS4or på vägarna är just nu intressanta. Ser eller hör ni något, ring mig SNARAST 0768001987 eller ägaren Peter 0707571553 och polisen. Reg.nr ARH 448.

Håll även koll efter min, se tråd om stulen RS4 i Gustavsberg. 

MVH
Elin (Elin46)

http://www1.garaget.org/gallery/images/169/168555/168555-85d8358d0dd92d92bf49ef66238754ae_tn.jpg

Audi RS4 Quattro "Dahlbäck Racing förra bil" (2001)
Bmw_Bertil Ljud freak !
15 oktober 2011 · 928 Inlägg

konstigt att dom kan sno dessa bilar ! Jobbar på bil skrot å vet att få igång en bil med emobiliser är ingen lek ! Speciellt inte om de ska gå fort !

BMW 540 E39 Sedan "Titanium" (2000)
Chevrolet C10 "Fat Bottom Girl" (1969)
Elin46
15 oktober 2011 · 84 Inlägg

ejon_850 skrev:

Elin46 skrev:

ejon_850 skrev:

Hennes RS4a har sätts i Landvetter så chansen är inte så liten att idioterna är på väg hit.. Om det nu är samma dårar..

om den nu setts i landvetter...... Känns som att den som skrivit det inte är helt att lita på. Om ni skulle sett den, skulle ni inte ringa mej, meddela mej eller ringa polisen?  Eller gör man bara ett anonymt inlägg på ett skitforum som flaschback där alla bara smutskastar varandra och säger att dessa bilar är inte värda ett dugg. För mej är min bil värd nästan allt. Han kan ju lika gärna hittat på allt. Och om han nu jobbar där kanske han kan gå tillbaka och se om den finns kvar? Någon som har flashback-konto som kan försöka kontakta honom? Men jag orkar inte spekulera mer. Har gjort det en vecka nu... sad

Förövrigt så har jag en som sökt igenom hela parkeringen utan framgång. Tack till den personen, du vet vem du är wink

Jag har försökt nappa killen som skrivit det på Flashback men utan någon resultat! Han verkar inte ens reagera på några inlägg varken i PM eller i hans inlägg... Om det nu inte är nån gris som är inblandad i stölden som vill göra någon förvirrad fan vet man om dagens idioter som finns...

ne jag vet, tråkigt.... hoppas han hör av sej eller så är det bara en knäpp flashback-hängare som vill vara rolig. sad men jag hoppas inte det..

Elin46
15 oktober 2011 · 84 Inlägg

Zwudda skrev:
Fy va tråkigt. De verkar ha fått bra fotfäste vad det gäller dessa bilarna i Sthlm-området sad
Jobbar i Göteborg, så jag håller ögonen extra öppna!

Jag är mest förvånad över hur "lätt stulna" dessa bilarna verkar vara.?

tack för att du håller koll. sen tror jag att vet man hur man tar en sån bil så är det inte så svårt. Jag tror att man kan komma över vilken bil som helst med rätt kunskap och verktyg tyvärr.. sad

kenth66
15 oktober 2011 · 1 212 Inlägg

läste detta av en vän på face:
Stulen silvrig Audi RS4 med reg-nr BMF427, plåtarna kan ha byts. Bilen har sätts stående i förrgår i Landvetters långtidsparkering, håll utkik runt Landvetter folk! Bra kännemärke är att den saknar dimljus fram, det är rena hål istället för dimljus. Bilder: http://www.garaget.org/?car=265530 SPRID ALLA GÖTEBORGARE!
Audi RS4 (2001)
www.garaget.org

vad fan! hela stolpen behöver inte vara grön, kör....
Volvo V40 2,0T "Min andre svarte" (2003)
Dacia duster "Laureate" (2015)
Elin46
15 oktober 2011 · 84 Inlägg

kenth66 skrev:
läste detta av en vän på face:
Stulen silvrig Audi RS4 med reg-nr BMF427, plåtarna kan ha byts. Bilen har sätts stående i förrgår i Landvetters långtidsparkering, håll utkik runt Landvetter folk! Bra kännemärke är att den saknar dimljus fram, det är rena hål istället för dimljus. Bilder: http://www.garaget.org/?car=265530 SPRID ALLA GÖTEBORGARE!
Audi RS4 (2001)
www.garaget.org

stämmer bra det, han skrev till mig att han skulle göra det. Som du ser är även en svart stulen härifrån. Alltså, en silver och en svart från värmdö. Läs min andra tråd oxå om du vill veta mer om den silvriga. smile

eL0F
15 oktober 2011 · 1 090 Inlägg

EN TILL???  det här e ju fan SINNES JU!!!! yikes

Volkswagen Lupo "avställd" (2000)
Klii
15 oktober 2011 · 195 Inlägg

RS4:or och RS6:or är väldigt eftertraktade av knarksmugglare eftersom de ser ut som vilken familjebil som helst på natten så de väcker inte mycket misstanke men om de skulle få polishäng så går de tillräckligt bra för att kunna köra ifrån polisen också. Det är därför så väldigt många blir stulna tyvärr...

Senast redigerat av Klii (15 oktober 2011)

eL0F
15 oktober 2011 · 1 090 Inlägg

Klii skrev:
RS4:or och RS6:or är väldigt eftertraktade av knarksmugglare eftersom de ser ut som vilken familjebil som helst på natten så de väcker inte mycket misstanke men om de skulle få polishäng så går de tillräckligt bra för att kunna köra ifrån polisen också. Det är därför så väldigt många blir stulna tyvärr...

joo alla har väll sett dokumentären Fransk Maffia vid det här laget.. men d är sjukt ledsamt ändå sad

Volkswagen Lupo "avställd" (2000)
Elin46
15 oktober 2011 · 84 Inlägg

orkavaradu skrev:

Klii skrev:
RS4:or och RS6:or är väldigt eftertraktade av knarksmugglare eftersom de ser ut som vilken familjebil som helst på natten så de väcker inte mycket misstanke men om de skulle få polishäng så går de tillräckligt bra för att kunna köra ifrån polisen också. Det är därför så väldigt många blir stulna tyvärr...

joo alla har väll sett dokumentären Fransk Maffia vid det här laget.. men d är sjukt ledsamt ändå sad

ja inte alls kul. Men man får hoppas att nån ser någon av dom iaf

Surfaren
15 oktober 2011 · 167 Inlägg

Man börjar tappa räkningen... Men jag börjar snart förutsätta att ser jag en RS4 så är den stulen, och då blir det jaga.

kenth66
15 oktober 2011 · 1 212 Inlägg

Surfaren skrev:
Man börjar tappa räkningen... Men jag börjar snart förutsätta att ser jag en RS4 så är den stulen, och då blir det jaga.

notera bara reg skylt!!!   förlorar man en en sådan bil är nog alla tipps välkomna!!!

vad fan! hela stolpen behöver inte vara grön, kör....
Volvo V40 2,0T "Min andre svarte" (2003)
Dacia duster "Laureate" (2015)
Pavva
16 oktober 2011 · 1 215 Inlägg

om ni ser nån RS4/6 så kan ni ju kolla regnummret genom att skicka det till 72503.

Till exempel: AAA000 till 72503

____________________________
Oseriösa modifieringar som utförts på ett seriöst sätt ♥
BMW E36 325i Turbo "Trettisexan" (1993)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang