Kromsargarna åt framblinkers, som jag letat efter sen jag köpte bilen fann jag nu till slut på eBay. Har köpt flera omgångar dåliga uppsättningar av dem, men nu fann jag NOS.
Kromsargarna åt framblinkers, som jag letat efter sen jag köpte bilen fann jag nu till slut på eBay. Har köpt flera omgångar dåliga uppsättningar av dem, men nu fann jag NOS.
Vackra kablar , själv är jag en sån där som bygger elsystemet själv
Tack tack. Jag byggde själv åt Barracudan men för att spara tid (vill ju börja bli klar nån gång ) så vale jag at köpa. Men från instrumentbrädan och bakåt kommer jag att bygga själv.
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 597 Inlägg
3 april 2016
JohnWayne skrev:
farbrorbozze skrev:
Tack tack. Jag byggde själv åt Barracudan men för att spara tid (vill ju börja bli klar nån gång ) så vale jag at köpa. Men från instrumentbrädan och bakåt kommer jag att bygga själv.
Bara för att se lite hur resultatet blir så skruvar jag fast bultarna som håller dörrarna i dörrgångjärnen. Dessa skruvar ska egentligen vara lackade, men jag skickade dem via passiveringen.