Det funkar säkert också. Gängs-stången är ju inte precis raketfart
Gängstång funkar fint , jag svetsade en mutter = då kunde jag köra mutterknack Mvh Johansen
Gängstång har ofta mycke lägre hållfasthet än vanlig bult som har 8:8 , finns fina fjäderspännare till sånt här. Min lokale "speedshop" Eklunds Bilservice säljer såna men vet inte vart han tar dom ifrån. Eventuellt Hansen Racing ?
Jösses tänkte ja när ja såg första bilden""LUFTFJÄDRING""fälgarna bakom ser precis ut som bälgar,hahahaha,tänkte att nu har Finnen vart på jul glöggen tidigt..heheheh
Jösses tänkte ja när ja såg första bilden""LUFTFJÄDRING""fälgarna bakom ser precis ut som bälgar,hahahaha,tänkte att nu har Finnen vart på jul glöggen tidigt..heheheh
Jag har gjort denna operationen på min bil och rekomenderar verkligen att du gör ett spännverktyg! då domkrafts metoden är väldigt riskabel! jag tog en m22 gängstav från biltema och gjorde ett spännvertyg som du fäster i stötdämarhålet och drar hela bärarmen uppåt sakta men säkert...
Ha ha ha ha inte riktigt ännu
När du säger det så kan man faktiskt ta fälgarna för luftfjädring
Jag har gjort denna operationen på min bil och rekomenderar verkligen att du gör ett spännverktyg! då domkrafts metoden är väldigt riskabel! jag tog en m22 gängstav från biltema och gjorde ett spännvertyg som du fäster i stötdämarhålet och drar hela bärarmen uppåt sakta men säkert...
Blev det rätt? vart väldigt oaktiv på garaget på det senaste... Åren...
Men nu har jag sträckläst din tråd och ja jävlar det är grymt!!!
Say 'what' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time!
Mina inlägg representerar bara mig själv, och är inte alltid helt genomtänkta eller seriösa! http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3093502
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 597 Inlägg
26 december 2016
hahaha så blev det för mig med, trots att min pontiac var helt komplett. En träregel från framvagnen upp i garagetaket löser problemet men se till att nån håller i den när du släpper domkraften sen.
Senast redigerat av farbrorbozze (26 december 2016)