Försöker få till någon konstruktiv kritik men det är svårt.. Tycker du verkligen det ser bra ut? Jag tycker det ser hemskt billigt, oproportionerligt och fånigt ut.
vad merar du ? alla har olika smak ju:lol: . jag tycker bliv fint ju jag är nöjd det är ju jag som ska bilen ju och inte du
Aerodynamik skrev:
Försöker få till någon konstruktiv kritik men det är svårt.. Tycker du verkligen det ser bra ut? Jag tycker det ser hemskt billigt, oproportionerligt och fånigt ut.
vad merar du ? alla har olika smak ju:lol: . jag tycker bliv fint ju jag är nöjd det är ju jag som ska bilen ju och inte du
Aerodynamik skrev:
Trodde först det var ett skämt, men tycker du om det så ska du självklart ha det så.
Aerodynamik skrev:
Trodde först det var ett skämt, men tycker du om det så ska du självklart ha det så.
Som någon tidigare skrev så är det lite svårt att formulera sig så att det blir positiv kritik.
Vet inte om du tänkt på det men jag retar mig lite på att huven är lackad men inte speglarna.. Om man tittar snett framifrån på den så ser det ut som att sidospeglarna "hör ihop" med huven, förstår du vad jag menar?
Sen hade jag nog valt både en annan placering samt en helt annan stil på dekoren om jag skulle stripa en firmabil.
Men som sagt alla är vi olika och kör ditt eget race!
:Dok jag fatta vad du menar . 1 så har du ett fel det är inte lackat utlagt på en plastfilm på huven och så är den inte rikd klar ska på ny framspolier plus att ska läga på lite mer på sidospeglarna ska få svart plastfilm så det idag när hämta den . ska fix det nästa vecka tro jag kan det .
AEracing skrev:
Som någon tidigare skrev så är det lite svårt att formulera sig så att det blir positiv kritik.
Vet inte om du tänkt på det men jag retar mig lite på att huven är lackad men inte speglarna.. Om man tittar snett framifrån på den så ser det ut som att sidospeglarna "hör ihop" med huven, förstår du vad jag menar?
Sen hade jag nog valt både en annan placering samt en helt annan stil på dekoren om jag skulle stripa en firmabil.
Men som sagt alla är vi olika och kör ditt eget race!
Ok det är för att jag har läs och skrivsvårhetter.men jag försöker så rätt jag bara kan och använd mig av rättstavning program. Hoppas in kan överseende med .
nu har jag fix till lite min Saab eller rätta till det som så konstigt ut vad tyckes nu då ???? (och ni som tycker att ser ful ut behöver inte än kommatera det hål er åsikter för er själva då )