4837
Sök

Installation av AUX adapter för Volvo Stereo??

390 Inlägg
23 oktober 2011
Trådstartare
Hej!

Jag vill gärna koppla en aux adapter till min volvo s40n, kollade runt lite och hittade denna annonsen på blocket om en Aux adapter till volvo bilar.Min fråga till er är: Kommer denna adaptern passa min bil, då jag inte är riktigt säker. Det finns ett antal stereon som den passar till men är inte säker på om min är en av de...

http://www.blocket.se/varmland/AUX_adap … 15&w=3

Mvh Mastercar

Lastbilsschaffis
886 Inlägg
23 oktober 2011
Skicka iväg ett mail och fråga. Bara ange bil och vad din radio heter. Har du liknande enhet som på S60/V70 -00 -07 ska det nog gå.

"Man måste plocka isär något för att kunna lära sig att sätta ihop det igen"
Skriv en kommentar om vad du tycker och lägg en röst på någon av bilarna. Kolla också in mitt projekt 960 T5 .
Angry Drift Team

390 Inlägg
28 oktober 2011
Trådstartare
aa det funkar ej på min s40N men däremot på s80 bilar. Om man kopplar en adapter till en volvo s80 hur ska man dra sladden för att den inte skall synas? Att gömma den lilla boxen någonstans...

Mvh Mastercar

Lastbilsschaffis
886 Inlägg
28 oktober 2011
Jag drog den ner och la den under panelen till vxl-spaken. Sen sladd därifrån till armstödet el dit du vill koppla in din telefon el spelare.

"Man måste plocka isär något för att kunna lära sig att sätta ihop det igen"
Skriv en kommentar om vad du tycker och lägg en röst på någon av bilarna. Kolla också in mitt projekt 960 T5 .
Angry Drift Team

390 Inlägg
4 november 2011
Trådstartare
Tack för svaren!

Sök