1309
Sök

Golf GTI, Projekt: Stance

Nytt utseende för 2013.

140 004 Visningar
Projektet avslutat 26 december 2013
27 Inlägg
14 januari 2012
det där med Porscheinredning lärt ju intressant  tongue

saknade *gilla*-knappen där  smile

står "pyzen" i garaget nu?

356 Inlägg
14 januari 2012
Trådstartare
*Mr.G* skrev:
det där med Porscheinredning lärt ju intressant  tongue

saknade *gilla*-knappen där  smile

står "pyzen" i garaget nu?

haha, lite väl dyrt tror jag smile
Nej, måste plocka ut mer sad Den står fortfarande hos bilkompani.

it's not a competition...
116 Inlägg
14 januari 2012
Fr3dd3OlSSoN skrev:
lynn skrev:
Fr3dd3OlSSoN skrev:

Perfekt Lynn!
Förövrigt så hjälpe flickvännen mig med rensningen i garaget idag så att goffen får plats så vi kan ta hem den smile
Men.. Vi kom inte så långt, farsan får komma hem först och säga vad som ska slängas och inte. Annars inget nytt att berätta, mer än att jag tror att projektet blir lite större än jag tidigare tänk d.v.s bara fronten och lite yttre. Blir kanske något större projekt innan våren smile

Tummen upp till att du låter flickvännen vara med och greja big_smile så det ska va!
Aja alltid ska det vara nått men utrensningen går säkert fort så du får hem bilen, då kan jag tänka mig att du kommer gnugga geniknölarna för att fullända bilen tongue har man väl börjat så är det svårt att sluta..

haha, precis. Har ju sett lite på Mingans tråd vad han grejjar med, så där får man inspiration sen ska nog svärfar *Mr.G* här på garaget hjälpa mig lite med interiören. Men inte säker på vad jag vill göra än tongue

Mm jag får ju se det live cool Alltid bra med lite hjälp. Men har du kollat runt på olika inredningar? Gör det så ser du säkerligen olika saker du gillar och då kommer idéerna fram wink sen kan du ju kolla blocket, kalmartorget osv för att se vad som finns till salu

601 Inlägg
14 januari 2012
Håller med Lynn helt och hållet!

How can a car be so fast and so gay at the same time?!
Projekttråden på Jettan;
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3429212

116 Inlägg
14 januari 2012
det är ju ett sätt att få inspiration och egen prägel på det

356 Inlägg
14 januari 2012
Trådstartare
Det har du helt rätt i! Men jag vill behålla min GTI inredning och sen köra kolfiber på alla träimitations-delar. Då jag har grå inredning tror jag det kan bli snyggt tillsammans! Fast helst vill jag ha exclusive inredningen, helskinn är aldrig fel (så länge skinnet är i bra skick). Men jag har mina funderingar på att göra ngt roligt med mitt innetak och stolparna smile

116 Inlägg
14 januari 2012
Fr3dd3OlSSoN skrev:
Det har du helt rätt i! Men jag vill behålla min GTI inredning och sen köra kolfiber på alla träimitations-delar. Då jag har grå inredning tror jag det kan bli snyggt tillsammans! Fast helst vill jag ha exclusive inredningen, helskinn är aldrig fel (så länge skinnet är i bra skick). Men jag har mina funderingar på att göra ngt roligt med mitt innetak och stolparna smile

Men då vet du ju vad du vill tongue bara att du ska hitta rätt tyg

356 Inlägg
14 januari 2012
Trådstartare
Jo, men vet inte om jag vill ge mig in på att klä taket. Tror det kräver mer jobb än jag orkar lägga ner sad
Skulle vilja ha svart innetak och svarta stolpar. Tror det kan smälta ihop ganska bra med resten av inredningen smile Men frågan är om jag orkar slutföra tongue

Rekommenderad på Garagets framsida (2012-05-24)
2 322 Inlägg
14 januari 2012
Fr3dd3OlSSoN skrev:
Jo, men vet inte om jag vill ge mig in på att klä taket. Tror det kräver mer jobb än jag orkar lägga ner sad
Skulle vilja ha svart innetak och svarta stolpar. Tror det kan smälta ihop ganska bra med resten av inredningen smile Men frågan är om jag orkar slutföra tongue

sluta lipa nu Fredde tongue det är bara och börja plocka isär nu och köra igång.. inte det lättaste men det går med tålamod i sig tongue

356 Inlägg
14 januari 2012
Trådstartare
Haha, osäker på att jag har det tålamodet tongue

116 Inlägg
6 558 Inlägg
14 januari 2012
Fr3dd3OlSSoN skrev:

här har du svart innertak på sprayburk tongue     http://www.carlab.se/shop/sprayfarg-til … 2342p.html    ska vara  bra  vad ja har hört  smile

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension

356 Inlägg
14 januari 2012
Trådstartare
racer-putte skrev:
Fr3dd3OlSSoN skrev:

här har du svart innertak på sprayburk tongue     http://www.carlab.se/shop/sprayfarg-til … 2342p.html    ska vara  bra  vad ja har hört  smile

Mjo, kan det verkligen bli bra? Lär se mycket bättre ut om man klär om det? tongue Frågan är hur man gör med solskydden smile

2 322 Inlägg
14 januari 2012
Fr3dd3OlSSoN skrev:
racer-putte skrev:
Fr3dd3OlSSoN skrev:

Mjo, kan det verkligen bli bra? Lär se mycket bättre ut om man klär om det? tongue Frågan är hur man gör med solskydden smile

vinylspray eller klä dom oxå

601 Inlägg
15 januari 2012
Jag har sett folk på ex youtube som använder sig av vinylspray och fyfan va bra det blir!! Så jag skulle inte tveka iaf att du tar en burk och testar på någon gammal bil eller så? Åk in till skroten och lacka ett innnertak där xD

How can a car be so fast and so gay at the same time?!
Projekttråden på Jettan;
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3429212

356 Inlägg
15 januari 2012
Trådstartare
Okey, får allt fundera smile
Skulle ju kännas bättre efteråt om man nu orkar klä om det och resultatet blir bra! Men först och främst måste jag få hem bilen och palla upp den i garaget så jag kan skicka mina fälgar på blästring smile

356 Inlägg
16 januari 2012
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/images/132/131634/131634-d46d00ab03366d22436aac23bfb4f2b8.jpg
I väntan på att få komma hem

Ska ut i garaget nu! Nu jävlar ska det rensas, för bilen kommer hem idag big_smile
Mina tankar på mitt fortsatta projekt:

¤Va inne på bilkompani idag, hållare för telefonen beställt från brodit.se (här räknas allt) wink
¤Beställa Huv-BH
¤Beställa Dimljus? (ja eller nej) TYCK TILL!
¤Nya 6*9or till hatthyllan
¤Drapera lite inredningsdetaljer
¤Blästra och lacka fälgar, mattsvart eller silver?
¤Lacka bromsok, vad sägs om röda? smile

Det är vad jag kan komma på nu i skrivande stund, dyker säkert upp fler idéer tongue
Ge mig förslag! smile

2 322 Inlägg
16 januari 2012
¤Drapera lite inredningsdetaljer  vad för detaljer ??

fälgarna ska vara silver tycker jag om du inte har någon annan färg som du kan tänka dig.

ja röda ok är ju standard tongue kör så tongue  hammarlack..

jag gillar original sidospeglarna  mer så  det är ju ett alternativ o byta ut dom..

356 Inlägg
17 januari 2012
Trådstartare
Igår draperade jag mina dörrhandtag och mittkonsoll-panelerna. Bilder kommer sen smile
Någon med tips på hur man får bort "locket" till mugghållaren, vill drapera det också tongue

Hur det blir med speglar vet jag inte än, mer än att jag kör på dom som sitter ett tag till smile
Röda får det bli! big_smile

2 322 Inlägg
17 januari 2012
Fr3dd3OlSSoN skrev:
Igår draperade jag mina dörrhandtag och mittkonsoll-panelerna. Bilder kommer sen smile
Någon med tips på hur man får bort "locket" till mugghållaren, vill drapera det också tongue

Hur det blir med speglar vet jag inte än, mer än att jag kör på dom som sitter ett tag till smile
Röda får det bli! big_smile

clipsad bak om jag inte minns fel..

Sök