Jag må vara otålig men har vart inne varje dag denna veckan och tittat på bilen
När jag va inne idag så va bilen intagen och skulle grundas tror jag. Snackade även med killen som ska lacka mina fälgar. Han skulle börja slipa och fixa med de 2 första. Tror att jag kommer köra på silver, för en fräsch look!
Nu är jag igång igen i min "otålmodighet" Men snackade med min kompis idag via telefon som är där inne och jobbar ibland. Han trodde att allt skulle lackas imorgon, satt även och tittade på bilderna på min bil. Fälgar i silver får det bli! Hoppas det ger ett fräscht utseende
attans du skulle borrat hålen i kjolarna innan lack fast du/ni kanske lyckas borra hål utan sprickor etc ska nog inte vara någon svårighet tänkte bara på mer på de säkra för det säkra annars skitnajs
attans du skulle borrat hålen i kjolarna innan lack fast du/ni kanske lyckas borra hål utan sprickor etc ska nog inte vara någon svårighet tänkte bara på mer på de säkra för det säkra annars skitnajs
Idag grundades huven! Så eventuellt lack på skärm och huv imorgon! Sen blir det nya inneskärmar och lite annat skoj, ska även beställa huv-bh och kanske dimljus. Fälgarna ska blästras och lackas också. Måste bara få hem bilen så jag kan palla upp den och ta av de andra 2 fälgarna