Angående: Stående bilträff varje Fredag, Eriksberg

Gulfadern
4 november 2011 · 1 Inlägg

Kommer förbi om inget hindrar min celica.

mrperfektion
4 november 2011 · 132 Inlägg

Hallå pöjkar och flickor

Vädret verkar vara okej iaf smile ska inte regna ikväll och de är ju en fördel;)

Får se vilken bil man dyker upp med.... 855an har täppt vevhusvent och har ingen lust att skjuta packboxarna...

Ses ikväll!!

Volvo 850R "Autotech Performance" (1995)
MikeBike Omni present savant
7 november 2011 · 70 Inlägg

Jag missade detta, men om ni kör det nästa vecka igen eller vid ett annat tillfälle så kommer jag gärna.

/Mikael

Senast redigerat av MikeBike (7 november 2011)

Volkswagen Caravelle "StorGulis" (1990)
mrperfektion
7 november 2011 · 132 Inlägg

Ja detta blev inte för min del som jag hade velat, hade gärna viljat rulla dit 855an men de blev åka 740 istället.

Dock vart det trevligt att det kom endå en del folk, även gudarna GSR dök upp! underbart smile


Man skulle ju kunna köra varje Fredag eller Lördag en träff på samma ställe? Om det finns intresse givetvis.. Det är ju trots allt träff på Söndagar har jag hört och Onsdagar, blir det för mycket tro ?


//

Peter!

Volvo 850R "Autotech Performance" (1995)
FatManCustoms grön aktivist
9 november 2011 · 846 Inlägg

Jag tror att det skulle funka med Fredagsträff, även jag bor i området.
Missade tråden däremot (och inte fick jag något sms av ett visst alfa-freak *host host*).

Skoda Fabia vRS "Skodmissile" (2011)
Saab 9-5 SC Aero "Daycare Express" (2002)
alain www.bimmerpower.org
9 november 2011 · 3 995 Inlägg

Varför ska det ta slut med den bilträff vid Eriksberg? För att det är vinter? För att det är lite skyligt? För att alla andra bilträffar inte ses under vintertid?
Vi har en BMW träff vid Eriksberg Burger-King varanan vecka, sedan 3 år tillbaka träffas vi där även under vinter oavsett om det är kallt eller inte och det funkar hur bra som helst.
Forsätt med era träff, det säkert kommer folk, eller? cool

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW 530i (2003)
BMW X5 4.4i (2006)
ejon_850
9 november 2011 · 878 Inlägg

Gött med träff med gångavstånd big_smile (Y)

All The best
MVH
Jonas .L
Pendulum
9 november 2011 · 1 298 Inlägg

Brukar anordnas träffar vid Götaplatsen ibland på fredag och lördag, vet dock inte om det finns någon tråd för dessa. För min del spelar det ingen roll ifall vi är vid Eriksberg eller på götaplatsen. Det är skoj med träff i vilket fall och jag tycker absolut inte vintern ska påverka det, snarare tvärtom! smile

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.
mrperfektion
9 november 2011 · 132 Inlägg

Pendulum skrev:
Brukar anordnas träffar vid Götaplatsen ibland på fredag och lördag, vet dock inte om det finns någon tråd för dessa. För min del spelar det ingen roll ifall vi är vid Eriksberg eller på götaplatsen. Det är skoj med träff i vilket fall och jag tycker absolut inte vintern ska påverka det, snarare tvärtom! smile

Götaplatsen fungerar ingen vidare för träffar varje helg, vakten kör bort oss så vi håller oss till Eriksberg smile

Volvo 850R "Autotech Performance" (1995)
alain www.bimmerpower.org
9 november 2011 · 3 995 Inlägg

Om det är fin väder träffas vi också vid Götaplatsen kl:18.00 och därefter kör vit till Eriksberg då är vi där ca:19.00
Detta gör vi på varanan fredag.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW 530i (2003)
BMW X5 4.4i (2006)
Pendulum
9 november 2011 · 1 298 Inlägg

mrperfektion skrev:

Pendulum skrev:
Brukar anordnas träffar vid Götaplatsen ibland på fredag och lördag, vet dock inte om det finns någon tråd för dessa. För min del spelar det ingen roll ifall vi är vid Eriksberg eller på götaplatsen. Det är skoj med träff i vilket fall och jag tycker absolut inte vintern ska påverka det, snarare tvärtom! smile

Götaplatsen fungerar ingen vidare för träffar varje helg, vakten kör bort oss så vi håller oss till Eriksberg smile

Jaså har det hänt att vakterna gjort det på Götaplatsen? Däremot blir det ju lite trångt ifall det dyker upp ett större antal bilar. smile

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.
alain www.bimmerpower.org
9 november 2011 · 3 995 Inlägg

Jepp! vi stannar inte på götaplatsen efter kl 19.00 pga att P vakter kommer precis kl:19.00, ofta träffas vi direkt vid Eriksberg.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW 530i (2003)
BMW X5 4.4i (2006)
Pendulum
9 november 2011 · 1 298 Inlägg

alain skrev:
Jepp! vi stannar inte på götaplatsen efter kl 19.00 pga att P vakter kommer precis kl:19.00, ofta träffas vi direkt vid Eriksberg.

Okej, de helger jag har varit där har vi haft träffarna 20.00 och 21.00 så vi kanske har sluppit då. wink

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.
mrperfektion
9 november 2011 · 132 Inlägg

Då ses vi nu på Fredag igen då! 20.00

//
Peter

Volvo 850R "Autotech Performance" (1995)
Golfen89
10 november 2011 ·

Men kan verkligen P-vakter köra bort folk? Dom har väll bara rätt o sätta p-boter på bilar eller har jag uppfattat de helt fel? yikes ( ja vet ju att man hoppar ur bilen med nyckeln på träffar men tänkte i fall man har nyckel o tomgång igång big_smile?)

Pendulum
10 november 2011 · 1 298 Inlägg

Golfen89 skrev:
Men kan verkligen P-vakter köra bort folk? Dom har väll bara rätt o sätta p-boter på bilar eller har jag uppfattat de helt fel? yikes ( ja vet ju att man hoppar ur bilen med nyckeln på träffar men tänkte i fall man har nyckel o tomgång igång big_smile?)

Nja de är väl inte p-lisor vi pratar om egentligen utan väktare. Typ Securitas, CubSec, G4S m.m. som går sin rond. tongue

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.
Golfen89
10 november 2011 ·

Pendulum skrev:

Golfen89 skrev:
Men kan verkligen P-vakter köra bort folk? Dom har väll bara rätt o sätta p-boter på bilar eller har jag uppfattat de helt fel? yikes ( ja vet ju att man hoppar ur bilen med nyckeln på träffar men tänkte i fall man har nyckel o tomgång igång big_smile?)

Nja de är väl inte p-lisor vi pratar om egentligen utan väktare. Typ Securitas, CubSec, G4S m.m. som går sin rond. tongue

Då hänger jag med/fattar ;D haha

Pendulum
10 november 2011 · 1 298 Inlägg

Golfen89 skrev:

Pendulum skrev:

Golfen89 skrev:
Men kan verkligen P-vakter köra bort folk? Dom har väll bara rätt o sätta p-boter på bilar eller har jag uppfattat de helt fel? yikes ( ja vet ju att man hoppar ur bilen med nyckeln på träffar men tänkte i fall man har nyckel o tomgång igång big_smile?)

Nja de är väl inte p-lisor vi pratar om egentligen utan väktare. Typ Securitas, CubSec, G4S m.m. som går sin rond. tongue

Då hänger jag med/fattar ;D haha

Inte för att jag själv råkat ut för dem just där men dem brukar ju dyka upp då och då. Precis som polisen så är dem ju oftast trevliga och gör bara sitt jobb. smile

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.
Golfen89
10 november 2011 ·

Pendulum skrev:

Golfen89 skrev:

Pendulum skrev:

Nja de är väl inte p-lisor vi pratar om egentligen utan väktare. Typ Securitas, CubSec, G4S m.m. som går sin rond. tongue

Då hänger jag med/fattar ;D haha

Inte för att jag själv råkat ut för dem just där men dem brukar ju dyka upp då och då. Precis som polisen så är dem ju oftast trevliga och gör bara sitt jobb. smile

joo men ändå, taskigt av dom.. sad men men big_smile då vet ja de haha.

alain www.bimmerpower.org
10 november 2011 · 3 995 Inlägg

Det är så att på Göteplatsen, efter kl:!9.00 är det förbjudet att parkerar mer än 10 minuter på samma plats.
En P vakt förklarade att man kunde byta plats med varandra men i längden är det bara jobbigt
Då, så länge att ni byter platser hela tiden efter 10 minuter kan ni stanna länge utan problem.
Inte äns Securitas, CubSec, G4S m.m. kan göra någonting åt. cool

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW X5 4.4i (2006)
BMW 530i (2003)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang