1709
Sök

Angående: Träffar i Uppsala 2012?

466 Inlägg
4 mars 2012
Mattss0n skrev:
"Sladda bland bilarna" det är fan inte konstigt att intresset i uppsala är svalt. När den riktigt SERIÖSA träffen den 26/5 är, så är dem som sladdar runt bilar INTE väkommna. Respektlöst.

tror inte det spelar nån roll hur man gör finns alltid nån eller några som inte är vuxna nog att skärpa sig

Christer *Dieselkungen*

46 Inlägg
4 mars 2012
Ghost Rider skrev:
Mattss0n skrev:
"Sladda bland bilarna" det är fan inte konstigt att intresset i uppsala är svalt. När den riktigt SERIÖSA träffen den 26/5 är, så är dem som sladdar runt bilar INTE väkommna. Respektlöst.

tror inte det spelar nån roll hur man gör finns alltid nån eller några som inte är vuxna nog att skärpa sig

Tack äntligen en som verkar fatta ngt:rolleyes: händer på nästan alla träffar!!

466 Inlägg
4 mars 2012
Ann-Marie skrev:
Ghost Rider skrev:
Mattss0n skrev:

om jag får säga  att barnungar som inte fattar va man säger till dom eller va man ber dom att inte göra kan hålla sig hemma svårare än så är det inte.
alla träffar jag åker på och har varit på är det strikta regler som ska följas och är det nån/några som inte följer dom så är det bara för dom att åka och fjanta sig nån annanstans... rätta mig om jag har fel

Christer *Dieselkungen*

Finraggare
2 381 Inlägg
4 mars 2012
Ann-Marie skrev:
Ghost Rider skrev:
Mattss0n skrev:

Helt ärligt? Du har fortfarande inte fattat va? Ingen av de seriösa träffarna har folk som sladdar runt bland andra bilar - INGEN. "Bra träff men folk sladdade runt - och en krock också"....  Kom in i matchen, det finns folk som lagt ner bra mycket deg på sina bilar som INTE tänker få de förstörda för att någon köttvåffla inte kan hålla sig från att spela balla klockan med sin epavolvo...

I love being a nobody - because nobody is perfect.

46 Inlägg
4 mars 2012
kameramannen skrev:
Ann-Marie skrev:
Ghost Rider skrev:

Helt ärligt? Du har fortfarande inte fattat va? Ingen av de seriösa träffarna har folk som sladdar runt bland andra bilar - INGEN. "Bra träff men folk sladdade runt - och en krock också"....  Kom in i matchen, det finns folk som lagt ner bra mycket deg på sina bilar som INTE tänker få de förstörda för att någon köttvåffla inte kan hålla sig från att spela balla klockan med sin epavolvo...

De var ju så att det var en fård som backade in i en bagutte rääcer ute på sladd plan, och det var bra lite volvos som sladdade i går, så du kan ju ge fan i och bara snacka skit om alla som kör volvo,och att alla volvos e så sunkiga, det var saabar bmws golfar och många andra som var ute och sladdade, AAHAA och vadå de seriösa träffarna, i jakobsberg så var de en kille som börna i garaget då åker arangörerna efter och försöker preja av han från vägen och han hade sin fru och sitt barn i bilen, är de du kallar seriöst, är de så du menar att du ska göra?!
Du lär fan lägga ner nu.

Finraggare
2 381 Inlägg
4 mars 2012
Lär jag lägga ner nu? För att du säger att jag skall lägga ner? Eller var det ett hot?

Jag står för vad jag säger - stora, välarrangerade träffar är det ingen som åker runt och svarvar gummi bland bilarna på - du lär märka det när du åker utanför morgongåva och tittar på bilar.

Men vi gör såhär - är det träff och du är där är jag det inte så slipper jag bli mer förbannad på att det verkar saknas vanligt hederligt vett hos folk.

111 Inlägg
4 mars 2012
va et jävla gnäll de svarvas gummi på alla trävvar mer eller mindre men de här e fortfarande bara vinter träffar vi gjort å den som va igår va inte ens jag å ann-marie arrangörer på så sluta klaga på oss nu den som hadde träffen kom inte ens på den så klaga fan inte på oss om igår å gör en egen träff då så får du som du vill om du kan få alla å inte slada på en vinter så skulle de va jävligt kul å se om alla står stilla

Finraggare
2 381 Inlägg
4 mars 2012
Jag vet att konceptet är svårt att ta till sig men jag försöker igen. En yta att stå och snacka, titta på bilar och visa upp sina byggen. En annan yta att åka runt att sladda på. När man förflyttar sig mellan ytorna kör man lugnt, behärskat och utan att skvätta grus.

111 Inlägg
4 mars 2012
kameramannen skrev:
Jag vet att konceptet är svårt att ta till sig men jag försöker igen. En yta att stå och snacka, titta på bilar och visa upp sina byggen. En annan yta att åka runt att sladda på. När man förflyttar sig mellan ytorna kör man lugnt, behärskat och utan att skvätta grus.

ja de e sant men de va ju lite så sen drog alla till samma plats igår så hur gör man dåda? du som e experten här de vill jag veta ?smile

Finraggare
2 381 Inlägg
4 mars 2012
Om man inte vill få sin bil blästrad ställer man sig någon annan stans än där bilarna sladdar runt. Är det okej med ett stenskott på den - då kan man stå vart fan man vill.

Du ser - det är inte så svårt.

192 Inlägg
4 mars 2012
Knappt läsbart då jag fick ont i ögonen efter ca en mening. Det är absolut inga fel att använda punkt- och kommatecken och även radbyten ibland om man vill göra sig hörd.

Angående topic så har jag personligen heller aldrig varit på en träff där folk misskött sig så att "idioter finns på alla träffar" kan jag intyga är ett falskt påstående.

j3sp3r skrev:
va et jävla gnäll de svarvas gummi på alla trävvar mer eller mindre men de här e fortfarande bara vinter träffar vi gjort å den som va igår va inte ens jag å ann-marie arrangörer på så sluta klaga på oss nu den som hadde träffen kom inte ens på den så klaga fan inte på oss om igår å gör en egen träff då så får du som du vill om du kan få alla å inte slada på en vinter så skulle de va jävligt kul å se om alla står stilla

111 Inlägg
4 mars 2012
ja men om dom som e rädda om sin bil dom kan ju då stå kvar men varför ska dom då följa efter å sen klaga på oss att vi inte har 2 stälen å va på?

764 Inlägg
4 mars 2012
Om nu träffen flyttas till ett "trevligare ställe" så sladdar man väll inte där... eller??

Finraggare
2 381 Inlägg
4 mars 2012
tror inte vi kommer så mycket längre här. Ni tycker det är okej, jag gör det inte och då kan jag hålla mig på min kant.

1 Inlägg
4 mars 2012
Varför klaga på volvobilarna när det tex var en bmw m6a ute och drog ett varv på gruset?

Just nu är det ju inte heller så många som har fått ut sina sommarbilar utan det är ju mest vinterbilar ju?

Träffarna framöver framåt sommaren kommer ju att bli "bättre" som ni säger för då är det ju inge risk för att få bilen blästrad eller så..

Mvh: August

466 Inlägg
4 mars 2012
Nu tycker jag vi lägger det det här tjafset om spinna och sladda bland bilar utan ser framimot en sommar me många fina träffar

Christer *Dieselkungen*

Finraggare
2 381 Inlägg
4 mars 2012
Ann-Marie, vi gör såhär. Kom tillbaka den 29 november när du får köra bil lagligt så kan vi diskutera dethär.

192 Inlägg
4 mars 2012
Jag tror nog att mina originalhästar svarvar mer gummi än om din 90-tals Omega och nedlagda 9-5:a så skulle slå sina påsar ihop - om vi ska lägga det på den nivån.

j3sp3r skrev:
helt rätt gumman hehe
tror deras vinter bilar e för klena för å svarva gummi med så hehe
och vad gör de med ett sten skott på en vinter bil? dessutom va de 2 subaru imprezor som sladdade med å dom värkar ju inte klaga på sten skott eller har jag fel nu?
och sommar träffarna visst de e mindre folk som börnar då men då har man oftast bilar som e dyrare å som e lite finare med än va man har nu på vintrarna så sluta klaga nu för fan å gör en egen perfekt träff ist:D

Senast redigerat av C_Ek (4 mars 2012)

357 Inlägg
4 mars 2012
Ey lägg ner detta tjafs nu.. börjar bli drygt

Finraggare
2 381 Inlägg
4 mars 2012
Absolut - jag lägger ner.

Sök