2404
Sök

Angående: Träffar i Uppsala 2012?

46 Inlägg
15 februari 2012
Om nu alla på träffen följde med bort till rusta så kunde inte jga göra ngt åt de, eftersom vi skulle bort och fota tre bilar, sen om alla följer efter så är de inte mkt att göra. Man kunde inte direkt missa träffen eftersom de låg precis bredvid Ikea.
Det var inge fel på de bilarna som va där, kom även riktigt fina bilar vilket som var kul. jag tycker du ska sluta tjata om fina bilar hela jävla tiden.
Om ni nu tyckte träffen var så värdelös, så kan ni göra en egen träff och bjuda in alla sportbilar, som e så bra.
Vi skapade en träff ganska många kom, och hade kul alla visade respekt.
Det var ingen sommar träff med fin bilar, de var en lek träff med vinter bilar.
Sluta diskutera nu, Det är bara onödigt eftersom vi inte kommer ngn stans på de!!

Styling och biljud Audi A4 "WooDMaN Style :)
1 835 Inlägg
15 februari 2012
Det vart ju en träff i alla fall.
Trist med att det inte var någon bra belysning vid IKEA smile...
Sen att träffen tydligen flytta på sig gjorde inte allt för mycket det var bara att hänga efter.
Ingen som fota nått på denna träff eller ?.

Själv blev det bara några bilder.
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=30258

Kul om det blir fler träffar framöver då har man nått skojj att se framemot smile

//WooDMaN

Bilder från träffar. WooDMaN? foto
Sponsorer |MDS ||Bollnäs bilvård |

111 Inlägg
15 februari 2012
WooDMaN skrev:
Sen att träffen tydligen flytta på sig gjorde inte allt för mycket det var bara att hänga efter.

Kul om det blir fler träffar framöver då har man nått skojj att se framemot smile

//WooDMaN

kul att de är nån som tycker att de va kul med en träff big_smile ja jävligt synd att ikea släkte ner men tycker de funka lika på där vi va ist:D fler träffar kommer de att bli fast lite närmre sommarn:D

1 835 Inlägg
15 februari 2012
Klart man gillar träffar. Då får man ju träffa folket man annars bara ser via tangentbordet. Och sen får ju folket även se vem token jag e smiletonguebig_smile

111 Inlägg
15 februari 2012
WooDMaN skrev:
Klart man gillar träffar. Då får man ju träffa folket man annars bara ser via tangentbordet. Och sen får ju folket även se vem token jag e smiletonguebig_smile

hehe sant så sant:D  fattar inte varför dom flästa ska tjata om en träff sen när de blir en ska dom bara klaga på det:/ lite tråkigt men men

1 835 Inlägg
15 februari 2012
Sant. Men det e bara att lägga det bakom sig och planera en ny.
Håll koll bara att det inte krockar med annat då kommer det mer folk smile

111 Inlägg
15 februari 2012
WooDMaN skrev:

hehe aa nästa får bli nån gång efter elmia men före scstylings träff men vet inte om de krockar då ändå hehe tongue men planerna finns för en träff till:D

Finraggare
2 381 Inlägg
15 februari 2012
Ann-Marie skrev:
Om nu alla på träffen följde med bort till rusta så kunde inte jga göra ngt åt de, eftersom vi skulle bort och fota tre bilar, sen om alla följer efter så är de inte mkt att göra. Man kunde inte direkt missa träffen eftersom de låg precis bredvid Ikea.
Det var inge fel på de bilarna som va där, kom även riktigt fina bilar vilket som var kul. jag tycker du ska sluta tjata om fina bilar hela jävla tiden.
Om ni nu tyckte träffen var så värdelös, så kan ni göra en egen träff och bjuda in alla sportbilar, som e så bra.
Vi skapade en träff ganska många kom, och hade kul alla visade respekt.
Det var ingen sommar träff med fin bilar, de var en lek träff med vinter bilar.
Sluta diskutera nu, Det är bara onödigt eftersom vi inte kommer ngn stans på de!!

Which proves my point. I rest my case.

I love being a nobody - because nobody is perfect.

764 Inlägg
15 februari 2012
WooDMaN skrev:

Som sagt en träff i maj håller på att planeras och mer info om detta inom kort!

357 Inlägg
15 februari 2012
TurboLundin skrev:

En träff utan folk som ska hålla på och sladda och leka coola? smile

466 Inlägg
15 februari 2012
se till att boka fint väder till eran sommar träff då kommer jag upp me me diesel monstret smile

Christer *Dieselkungen*

764 Inlägg
15 februari 2012
AntonEriksson skrev:
TurboLundin skrev:

En träff utan folk som ska hålla på och sladda och leka coola? smile

En trevlig å minnesvärd kväll för folk som älskar bilar å motorer! big_smile

764 Inlägg
15 februari 2012
Ghost Rider skrev:
se till att boka fint väder till eran sommar träff då kommer jag upp me me diesel monstret smile

Det ska göras! Vore riktigt trevligt om du kom upp å hälsade på big_smile

46 Inlägg
15 februari 2012
WooDMaN skrev:

//WooDMaN

Ja precis kul att du kom riktigt fin bil, jodå vi har en som fotade vet bara inte när bilderna kommer dock smile

796 Inlägg
15 februari 2012
Trådstartare
TurboLundin skrev:
WooDMaN skrev:

Kommer bli bra de! smile vi kan snacka lite senare?

AntonEriksson: Ja, och vi ska "spärra av" utställs området, så folk förstår att ingen jäkel ska sladda där.

Ghost Rider: Vore jävligt läckert om du kom upp faktist, som TurboLundin sa kommer de bli i maj.. så förhoppningsvis kommer de att erbjudas milt vårväder! smile

Hemma bra, garaget BÄST!

1 835 Inlägg
15 februari 2012
Ann-Marie skrev:
WooDMaN skrev:

//WooDMaN

Ja precis kul att du kom riktigt fin bil, jodå vi har en som fotade vet bara inte när bilderna kommer dock smile

Tackar smile
Du får sparka lite på kamera kilen så bilderna kommer upp smile. Alltid kul med bilder.

Klart man kommer och poppar lite och träffar trevligt folk. Kunde ju inte sitta hemma och ha det tråkigt smile

466 Inlägg
15 februari 2012
TurboLundin skrev:
Ghost Rider skrev:

Det ska göras! Vore riktigt trevligt om du kom upp å hälsade på big_smile

jodå det är inplanerat om datum mm passar cool

Christer *Dieselkungen*

357 Inlägg
15 februari 2012
mrpalmer skrev:
AntonEriksson: Ja, och vi ska "spärra av" utställs området, så folk förstår att ingen jäkel ska sladda där.

Härligt! wink
I lördags höll jag på bli tokig när en grabb kommer och åker i sin 740 och lägger en sladd rakt framför min kompis bil. -.-

796 Inlägg
15 februari 2012
Trådstartare
AntonEriksson skrev:
mrpalmer skrev:

Härligt! wink
I lördags höll jag på bli tokig när en grabb kommer och åker i sin 740 och lägger en sladd rakt framför min kompis bil. -.-

Nej jag håller med, de är ingen höjdare. Ogillar starkt när de ska sladda bland bilar, speciellt nu när de sprätter snö med en jävla massa grus i. Men de blir de ändring på tills nästa träff i Maj, och den kommer inte ha nån liknelse med denna! smile

Hemma bra, garaget BÄST!

357 Inlägg
15 februari 2012
mrpalmer skrev:
AntonEriksson skrev:
mrpalmer skrev:

Härligt! wink

Nej jag håller med, de är ingen höjdare. Ogillar starkt när de ska sladda bland bilar, speciellt nu när de sprätter snö med en jävla massa grus i. Men de blir de ändring på tills nästa träff i Maj, och den kommer inte ha nån liknelse med denna! smile

Då kanske man vågar komma med mitsun då wink
Lägg inte träffen den 19 maj bara, då den kommer krocka med en annan träff wink

Sök