3385
Sök

Bmw coupe e36 inredning?

72 Inlägg
19 november 2011
Trådstartare
hejsan söker baksäte i skinn och dörrsidor och även sidorna bak till bmw e36 coupe?

mvh daniel

72 Inlägg
15 januari 2012
Trådstartare
söker dörrsidor fram och bak till coupe någon som har liggandes som vill bli av med? skriv gärna till mig!

72 Inlägg
15 januari 2012
Trådstartare
humor!  har redan kollat där och mailat alla men tänkte att jag kunde även kolla här!

1 168 Inlägg
15 januari 2012
frenger skrev:
humor!  har redan kollat där och mailat alla men tänkte att jag kunde även kolla här!

Då passar nog din annons bättre under fliken "köp & sälj" Är 2flikar till vänster ifrån "Forum".
Sen ska du nog även bättra på din annons, vilken inredning är det du vill ha, skinn, mocca, tyg, gråa, svarta, vit? Var finns du, hur kontaktar vi dej, vad kan du tänka dej betala, är du villig att betala frakt eller åka långt.

72 Inlägg
15 januari 2012
Trådstartare
yes du har rätt men såg att det har varit fler som skrivit här så tänkte göra ett försök bara. det går bra med vilket färg som helst, ska flocka dom i svart ändå. men jag gör ett försök i köp och sälj med smile

12 086 Inlägg
15 januari 2012
Du har läst forumsreglerna dåligt tror jag.

72 Inlägg
15 januari 2012
Trådstartare
jag läste dom faktiskt precis nu. sorry för detta! men la in en annons i köpes så hoppas på att någon kan hjälpa mig där.

Sök