22mm blir väl stumt eller? Näe vi lägger ett lager i taget bara. Lite enklare att böka till vinklar osv med enkel 22 sen lappa på sen så mycket det får plats.
okej.. ja för 22 tycker jag är lite tunt iallfall..
Hehe näe det är tjockt det.
mm om det var massivt stål så skulle jag inte klaga..
jao det gör juh det.. själv tänkte jag nog bygga i 22 mm mdf men även en hel del jävla mycket 2tum 4a och stumma upp det med.. men jag brukar juh inte snåla på mdfen på lådorna så det blir kanske dubbla ändå..
jao det gör juh det.. själv tänkte jag nog bygga i 22 mm mdf men även en hel del jävla mycket 2tum 4a och stumma upp det med.. men jag brukar juh inte snåla på mdfen på lådorna så det blir kanske dubbla ändå..
Är väl lika bra att köra dubbla lager å sen regla.
regla? bygger först en låda av 2tum4 och sen lägger jag skiva innut i bsts.. för att få finare yta..
regla? bygger först en låda av 2tum4 och sen lägger jag skiva innut i bsts.. för att få finare yta..
Nu händer det lite igen i garaget! Det är full fart och lådan börjar nu ta form. Imorgon ska basarna in och provköras. Vi kommer att göra lite fultester redan nu för att se om vi är helt fel ute eller om vi får skapliga resultat.
I helgen har vi fått lite extra personal också. Vi hälsar Mirjam välkommen in i gänget och projekt hårfön! Även Magnus "Nysvensken" var på plats och hjälpte till att få saker och ting på plats i bilen! Tack för hjälpen! Alltid trevligt med sällskap i garaget!
I helgen gjorde vi klart höger sida av lådan och även halva baffeln har kommit på plats! Ska på 3st skivor till där så den blir stum.
Imorgon ska vi göra ett litet test utan dörrar osv på bilen. Hoppas det låter bra nu!
Bilderna får tala för sig själva men jag har skrivit av mig lite här om vad som hänt i helgen!
Då var helgen över och vi lyckades få in basarna i bilen å spela lite. Det vart inte några häftiga resultat men mycket kan bero på att samtliga dörrar är bortplockade osv osv.
Tyvärr inga bilder från TL men det blev iaf 143,6dB i 35Hz. Vi körde med 1st M3 i 0.5 ohm på ett Varta Silver batteri så spänningen under burp var väl 10,5V
Lagom port ser de ut att bli oxå.... Ser fram emot att se test med allt klart sen
Tackar! Jodå den blir lagom den. Vi måste göra den lite bredare mot förarsidan så stolens ryggstöd går in i porten så vi kan köra skiten bara. Det ser vi också fram emot kan jag lova!