Ska erkänna nu direkt att jag blir skapligt invalid av mig när jag får tag på bilstereogrejer har jag märkt. Lyckades elda upp steget i rubriken idag. En transistor som brunnit och en diod som såg ganska trött ut. Plockade loss komponenterna så nu löser inte säkringen längre men steget startar å andra sidan inte längre.
Vart ska man vända sig för att få ordning/support på detta? Polaren pratade om en "Micke Forsberg" som skulle vara överjävlig på detta med Genesis. Någon som vet hur/var man får tag på honom?
Har du lyckats kortsluta högtalarkablarna? Det går inte med de stegen. Genesis har inga automatsäkringar, och transistorerna poppar som poppkorn om man kortsluter.. Men det är nog inga problem att få det lagat.
Har du lyckats kortsluta högtalarkablarna? Det går inte med de stegen. Genesis har inga automatsäkringar, och transistorerna poppar som poppkorn om man kortsluter.. Men det är nog inga problem att få det lagat.
Ja något i den stilen lär jag lyckats med, ska mäta upp varje kabel innan jag plockar i något ny o se så det är normalt motstånd i alla kablar Ja, finns inget kortslutningsskydd och ryker gör det