Idol - Va tänker dom me ? :S

widell1111 bira bira bira,bärs bärs bärs!
1 september 2006 · 313 Inlägg

ha ha ha exakt så sant big_smile men som alla andra säger jag fattar inte hur man kan ställa upp äns ! dom flesta låter ju typ som ett gäng plågade katter typ LOL


Impreza_BlackDrake skrev:
Den dära jävla tjej som gick runt med en tuta! hon kan ju inte ha många hjärnceller!!!! hon som kunde prata med djur!  SICK BRUD!

///Widell
Hee-Maan
1 september 2006 · 3 113 Inlägg

SaNelito skrev:
HAHA Kollade på Dragosteasnubben nyss

http://www.tv4.se/idol2006/486494.html
Sök på/Gå ner till:
Markus Krig Ölund - Dragostea din tei

satan vilken lirare!! min idol roll

Semper Fi
OverBoosted AUTOBAHNRASER
1 september 2006 · 3 804 Inlägg

Impreza_BlackDrake skrev:
Den dära jävla tjej som gick runt med en tuta! hon kan ju inte ha många hjärnceller!!!! hon som kunde prata med djur!  SICK BRUD!

hon verkade ltie ner pundad ja


Bmw osv..
OverBoosted AUTOBAHNRASER
1 september 2006 · 3 804 Inlägg

N0kan skrev:

Xorax skrev:
"det finns någ plats på psyket för dig med ska du se..ljuga kan du men du kan fan inte sjunga...årets skämt hahahahahahahah"

ett av de "snälla" inläggen....

haha fyfan, det där är hemskt. Dem kan förstöra hela hennes liv i stort sett.

tror inte det var mkt bättre innan


Bmw osv..
Lindgren_
1 september 2006 · 2 644 Inlägg

haha när ni snackar om hennes kommentarer.. Brosans lunar tog dom bort för han "mobbade" henne han va asstolt tongue haha

Johan Lindgren
Lindgren_
1 september 2006 · 2 644 Inlägg

Brosan roppa på mig nu dagens quiz eller va de heter.. Har du blivit utsat för e-mobbning ? haha kommer ju perfekt tongue

Johan Lindgren
ryttersson
4 september 2006 · 454 Inlägg

Lindgren_ skrev:
Brosan roppa på mig nu dagens quiz eller va de heter.. Har du blivit utsat för e-mobbning ? haha kommer ju perfekt tongue

"brorsan" smile haha....

Lindgren_
5 september 2006 · 2 644 Inlägg

ryttersson skrev:

Lindgren_ skrev:
Brosan roppa på mig nu dagens quiz eller va de heter.. Har du blivit utsat för e-mobbning ? haha kommer ju perfekt tongue

"brorsan" smile haha....

Haha oj tongue Ursäka stavingen big_smile

Johan Lindgren
GurraG INGET ANNAT!!
5 september 2006 · 1 725 Inlägg

haha hon anna är ju mest pinsam.. har varit inne på hennes lunar.. hon har skrivit i sin blogg att hon typ är värsta kändis för alla sjunger låten ring ring efter henne och massa sådär.. hon fattar verkligen inte att folk driver med henne.. stackars jävla sate

Lindgren_
5 september 2006 · 2 644 Inlägg

GurraG skrev:
haha hon anna är ju mest pinsam.. har varit inne på hennes lunar.. hon har skrivit i sin blogg att hon typ är värsta kändis för alla sjunger låten ring ring efter henne och massa sådär.. hon fattar verkligen inte att folk driver med henne.. stackars jävla sate

haha de märks ju hon e ju lite efter tongue stog typ på hennes sida "ALLA MINA FANS , Jag har en msn till er fråga bara " hahaha D:

Johan Lindgren
GurraG INGET ANNAT!!
5 september 2006 · 1 725 Inlägg

ja det är så jävla pinsamt så det är synd om henne.. haha

Lindgren_
5 september 2006 · 2 644 Inlägg

GurraG skrev:
ja det är så jävla pinsamt så det är synd om henne.. haha

hehe aa ja tycker faktiskt synd om henne.. undra va hon tänker om alla dumma kommentarer hon får typ.. dom är bara avundssjuka tongue

Johan Lindgren
Jollran_88
5 september 2006 · 49 Inlägg

kan ju bara säga att vi fick en "personlig" uppvisning av "krig" (dragostei killen) på skolan idag wink haha, sååå jävla skön wink

“The definition of a Pimp is me, cause I ain´t doin´ shit for free!”
GurraG INGET ANNAT!!
5 september 2006 · 1 725 Inlägg

Ja det måste ju bli något sånt.. tongue hade varit kul att möta henne i göteborg någon gång och tracka henne lite.. haha men det lär nog aldrig gå att förklara för henne att hon inte kan sjunga.. hon kommer ju komma tillbaka sa hon innan hon gick me.. wink

raditz
6 september 2006 · 26 Inlägg

Hon har då blivit kändis iallafall, haha

http://www.expressen.se/index.jsp?a=675945

LAE
6 september 2006 · 121 Inlägg

Jag har bara sett ett program av senaste omgången. Man börjar ju undra varför vissa personer anmäler sig på uttagningen till Idol, har dom inte sett tidigare tidigare omgångar och nivån på dom som går till final? Börjar undra om det är fejkat och att TV4 anlitar dessa "förmågor" som inte kan sjunga bara för att göra "bra" TV? Många tittar ju på programmet bara för att se personer som inte kan sjunga, höga tittarsiffror ger stora reklamintäkter.

Senast redigerat av LAE (6 september 2006)

Opel Vivaro (2007)
Darkie dARKiE
6 september 2006 · 5 031 Inlägg

LAE skrev:
Jag har bara sett ett program av senaste omgången. Man börjar ju undra varför vissa personer anmäler sig på uttagningen till Idol, har dom inte sett tidigare tidigare omgångar och nivån på dom som går till final? Börjar undra om det är fejkat och att TV4 anlitar dessa "förmågor" som inte kan sjunga bara för att göra "bra" TV? Många tittar ju på programmet bara för att se personer som inte kan sjunga, höga tittarsiffror ger stora reklamintäkter.

Du tänker precis som jag! Min kusin som var med förra året säger att man inte kommer direkt in till den kända "idol" juryn, utan att det finns fler jurys som skickar vidare dem som kan sjunga, till den "riktiga kända juryn" så att dem ska slippa lyssna på det allra värsta.

Jag menar hur skulle dem annars hinna med dem långa köerna ensamma?.

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
9000Turb0
6 september 2006 · 132 Inlägg

Det går ju i flera omgångar..
Först sjunger du för en jury, utan tv-kameror..
Går du vidare därifrån sjunger du för riktiga juryn..
Men dem måste ju ta med allt från botten o allt från toppen för att få bra TV.
Men jag tycker det verkar som att juryn har tröttnat på att 90% tillhör botten iår smile
Grymt underhållande med alla tallanger som visar upp sig är det i alla fall.

* SaaB = Se Andras Avundsjuka Blickar *
Opel Insignia OPC-line "White Pearl" (2012)
MickeTuncer Fotograf
6 september 2006 · 966 Inlägg

Ur Expressen!


Anna Nyblom sågades av "Idol"-juryn. Nu toppar hon listan över nedladdningar, 150 000, från TV4:s webb.

Anna sågades - fick revansch
Hon totalsågades av "Idol"-juryn.
Men nu gör Anna Nyblom, 17, succé på nätet.
- Småflickor ringer på och frågar efter min autograf, säger Anna Nyblom.

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se
BMW 520d "F11" (2011)
MickeTuncer Fotograf
6 september 2006 · 966 Inlägg

Ur Annas Blogg på Lunarstorm:

Andra dan som idol smile
Fre 1 sep 17:35                               Film & TV, 14063 läsare totalt

Alla bara älskar mig. Jag är nog en kändis. Idol tv har ringt tidningar har ring. Iskolan när dom träffar på mig så blir alla ler mot mig och ropar IDOL ANNA eller så börjar dom sjunga ring ring.. En kille som såg mig vislade en idag så sjöng jag vet inte vemdet va.. sånt är kul.. Sen i Matis så va det några runt ett bord som viska kolla där Anna och sjunger ring ring- Så idag va det ett gäng om kom fram till mig och sa: Kan vi få din autograf? Visst så va det ne kille som sa jag ska ha din aoutogra och en kram.. Så fick jag en kram och han lyfte upp mig och jag jag älskar dig...



JAG NJUTER AV LIVET SOM IDOL: PUSS OCH KRAM IDOL_ANNA!


big_smilebig_smilebig_smilebig_smile

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se
BMW 520d "F11" (2011)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang