Har jag köpt en laser magnet?

xoqrps
30 augusti 2006 · 35 Inlägg

Köpte min första bil i slutet på förra veckan, sedan dess har jag blivigt skjuten med laser två gånger. Kört förbi ytterligare två stycken rutinkontroller samt ett par polisbilar som har stoppat diverse olika fordon.

Vad har jag köpt för någon bil, dom är ju överallt! Håller dock hastigheten alltid, då jag nyligen har fått tagit om mitt körkort. Men ändå, hjärtat hoppar alltid till lika mycket när man ser dem reflex gula västarna och märket "POLIS" på. Nä usch!

Någon som har varit med om något liknande?

aaronp
30 augusti 2006 · 95 Inlägg

Delar lyckligtvis inte samma öde smile är raka motsatsen, råkar nästan aldrig ut för poliser. Under mina 5 år med körkort har jag bara hamnat i kontroll en gång tack o lov (trots att jag rör mig mkt i sthlmstrakten). Har dock en polare som tog körkort samma år som jag  o sedan dess tappat räkningen på kontroller han hamnat i, haha. Böter har han fått några gånger också, bla för fortkörning. Vissa har väl helt enkelt mer otur med sånt.

bumpe Lastbilsmekaniker
30 augusti 2006 · 3 878 Inlägg

De tror väl alla BMW är stulna, körs för fort, föraren har inte körkort eller olagligt modifierade...

Ckosworth Mr
31 augusti 2006 · 607 Inlägg

bumpe skrev:
De tror väl alla BMW är stulna, körs för fort, föraren har inte körkort eller olagligt modifierade...

De är inte Bmwn dom ogillar de är förarna. Jag frågade en polis en gång när han stoppade tre stycken i rad, jag var en av dom.

Senast redigerat av Ckosworth (31 augusti 2006)

Where´s the any key?
"Ford Motorsport Club Sweden"
Volvo v70 (1997)
onej84
31 augusti 2006 · 1 854 Inlägg

Är dom lika heta i Lund som i Eskilstuna dom står med laser nästan varje dag

xoqrps
31 augusti 2006 · 35 Inlägg

onej84 skrev:
Är dom lika heta i Lund som i Eskilstuna dom står med laser nästan varje dag

Tydligen, hörde igår på jobbet dock att tydligen ska Polisen dubbla deras kontroller inom en snar framtid, så förmodligen har de börjar redan.

Malmoe SSS -12
31 augusti 2006 · 3 217 Inlägg

Höhö, jag ser mitt körkorts undergång! tongue

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
xoqrps
31 augusti 2006 · 35 Inlägg

Fuckface skrev:
Höhö, jag ser mitt körkorts undergång! tongue

Kör till Malmö varje dag till jobbet, har dock inte sett några poliskontroller här, men Staffanstorp & Lund verkar vara otroligt heta.

Mafghan
31 augusti 2006 · 353 Inlägg

xoqrps skrev:

onej84 skrev:
Är dom lika heta i Lund som i Eskilstuna dom står med laser nästan varje dag

Tydligen, hörde igår på jobbet dock att tydligen ska Polisen dubbla deras kontroller inom en snar framtid, så förmodligen har de börjar redan.

Det är ju toppen, för enligt statistiken så åker ju 99% av alla våldtäktsmän och 97% av alla mördare fast i just fartkontroller.


Och 475 Våldtäksförsök förhindras också varje år då gärningsmannen blir skjuten på med laser i sin bil när han är på väg till offret.

Så....ja...vad ska man säga?

















GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH

Enjoy....
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang