Min R-vinge stulen!!

red daddy
4 augusti 2007 ·

Jag också...mad

ghost_boy83 CREW
4 augusti 2007 · 2 594 Inlägg

blev ochså av med min tog ut en ny på försäkring och sålde den till en polare ville inte sätta tillbaka den, blev även skador på bagage luckan när dom slet bort den blir så jävla less på folk vetifan va man hade gjort om man kom på nån, hört att vissa skruvat fast sina vingar tyckte det va skitsvårt att få bort den när bara tejpen satt där va nästan omöjligt man såg hur blåten följde me,

Persson
6 augusti 2007 · 43 Inlägg

sauser skrev:
Blir så¨jävla sur när jag läser sånt där...att folk inte kan skilja på sitt eget och andras så sjävla sjukt..snart lär man väl ha larm på larmen för att dom inte ska sno det...fan alltsåå...
hoppas det går bra och att du får tillbaka vingen!

mm, som edvin i full frys, larmet var så dyrt så han köpte ett dyrare larmlarm, sen ett larmlarmlarm till larmlarmet så det inte lev stulet!



mm, jävla slödder som snor vingar. blir ju inte förvånad när man får veta vilka det är heller.

Senast redigerat av Persson (6 augusti 2007)

krillle87
6 augusti 2007 · 38 Inlägg

Blev av med min för någon månadsen, lämnade bilen till en lackerare idag, får ut en ny vinge på försäkringen plus alla lacksador, Surt som fan, hade tänkt hitta på nått nu så det blir svårare att sno, men vet fan inte vad, Nån som vet om man typ kan köpa små gps sändare och montera i vingen, kostnad isf?

Ska det vara Volvo så är en R enda altenativet!
ghost_boy83 CREW
7 augusti 2007 · 2 594 Inlägg

krillle87 skrev:
Blev av med min för någon månadsen, lämnade bilen till en lackerare idag, får ut en ny vinge på försäkringen plus alla lacksador, Surt som fan, hade tänkt hitta på nått nu så det blir svårare att sno, men vet fan inte vad, Nån som vet om man typ kan köpa små gps sändare och montera i vingen, kostnad isf?

jaaa fan va nice att sätta en gps sädare i en vinge sen är det bara å vänta samlar man i hop några gubbar sen åker man och knackar knäskålar fyyy fan va perfa nån som är me på den iden??

WasteGate
7 augusti 2007 · 397 Inlägg

Inte för att det ger någon tröst, men realcar säljer ju R kopia för 1200 spänn eller något.. det är inte fy skam.. bättre än glocalnet!

//Stoffe

940R
7 augusti 2007 · 1 567 Inlägg

Ztyling skrev:

940R skrev:
För eller senare så försvinner din med yikes Jag kan inte förstå varför dom är så stöldbegärliga..Visst dom kostar en del men va fan..ser du en mörkblå volvo 740 utanför ditt hus på natten så är det förmodligen samma as som stal min vinge.

Hehe, du får nog börja jobba med Saida. För visst fan var vingen borta nu när jag kom hem, hade varit och festat lite. Så får man komma hem och se att bilen saknar något... Jag blir så jävla förbannad! Skrek av ilska när jag fick se vad som hänt.

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … 488#126488

Hehe sedär ja vet ju hur jävligt det är..Som sagt jag har fått på en vanlig 850 vinge nu det skall tydligen inte vara så stöldbegärliga..

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Kia Sportage GTline "GTline" (2016)
SORC
9 augusti 2007 · 34 Inlägg

*SUCK* tröttsam tråd!!   OJ en R vinge snodd va ovanligt va f*n skärpning e man så dum+ blå ögd och tror att man får behålla den för (det händer ju säkert inte mig) tankarna snurrar i huvudet. Så måste jag nästan säga att skyll dig själv!! sätter man på en av dom mest stöldbegärliga vingarna så får man inse fakta. Det handlar inte OM utan bara om NÄR den blir snodd.    cool

Senast redigerat av SORC (9 augusti 2007)

Hellquist
9 augusti 2007 · 499 Inlägg

SORC skrev:
*SUCK* tröttsam tråd!!   OJ en R vinge snodd va ovanligt va f*n skärpning e man så dum+ blå ögd och tror att man får behålla den för (det händer ju säkert inte mig) tankarna snurrar i huvudet. Så måste jag nästan säga att skyll dig själv!! sätter man på en av dom mest stöldbegärliga vingarna så får man inse fakta. Det handlar inte OM utan bara om NÄR den blir snodd.    :cool

Det var dumt skrivet. Man ska kunna ha vilken vinge man vill på bilen utan att någon annan ska ta den för dig! Nu är inte verkligheten sådan tyvärr.

Den som rör min R-vinge, han ska dö.

Tunestream
11 augusti 2007 · 265 Inlägg

SORC skrev:
*SUCK* tröttsam tråd!!   OJ en R vinge snodd va ovanligt va f*n skärpning e man så dum+ blå ögd och tror att man får behålla den för (det händer ju säkert inte mig) tankarna snurrar i huvudet. Så måste jag nästan säga att skyll dig själv!! sätter man på en av dom mest stöldbegärliga vingarna så får man inse fakta. Det handlar inte OM utan bara om NÄR den blir snodd.    cool

Du låter ungefär som en sådan som skulle kunna sno en vinge. Ingen respekt eller medkänsla alls. Pucko.

Jag HATAR när folk inte kan skilja på ditt och mitt! Man ska väl för sjutton kunna han en sak utan att någon idiot kommer och tar den!

MilleN
11 augusti 2007 · 9 108 Inlägg

Jo R-vingar är verkligen poppis i den undre världen.. Finns väl en orsak till att det i princip bara var Volvo-ägare som blev av med saker (till och med frontspoilers) på Elmiaparkeringen i år.

Klaesson
11 augusti 2007 · 399 Inlägg

så surt när folk snor ens grejor. tydligen går det ju så långt att de skruvar ner grejorna på mässor och träffar:S det e ju sjukt för fan!

VOLVO for life
NilsG
11 augusti 2007 · 101 Inlägg

940R skrev:

Ztyling skrev:
Kan ingen utveckla något säkerhetssystem för just vingar? Typ något larm som känner av när någon är och rycker i vingen, eller så att man kan spåra den med GPS som jag läste här någonstans.

Jag hade lätt köpt ett sådant stöldskydd. Har också en R-vinge och tittar varje morgonen ut på bilen för att se ifall vingen sitter kvar, lite jobbigt. wink

För eller senare så försvinner din med yikes Jag kan inte förstå varför dom är så stöldbegärliga..Visst dom kostar en del men va fan..ser du en mörkblå volvo 740 utanför ditt hus på natten så är det förmodligen samma as som stal min vinge.

hörde nåt om en blå volvo 740 här på hisingen (hade inbrott i min saab), kanske de som varit i mitt område oxå? isf ska jag hålla extra utkik, är jvligt trött på de som gör inbrott...

Senast redigerat av NilsG (11 augusti 2007)

Mvh Nisse
Bobo
11 augusti 2007 ·

Hade en kollega förut som blev av med sin vinge på sin T-gul två gånger, första gången på baksidan av jobbet mitt på ljusa dagen andra gången på en bevakad p-plats när han åkte färja över en helg. Sedan åkte han utan vinge istället han orkade inte mer.

SORC
11 augusti 2007 · 34 Inlägg

Ztyling skrev:

SORC skrev:
*SUCK* tröttsam tråd!!   OJ en R vinge snodd va ovanligt va f*n skärpning e man så dum+ blå ögd och tror att man får behålla den för (det händer ju säkert inte mig) tankarna snurrar i huvudet. Så måste jag nästan säga att skyll dig själv!! sätter man på en av dom mest stöldbegärliga vingarna så får man inse fakta. Det handlar inte OM utan bara om NÄR den blir snodd.    cool

Du låter ungefär som en sådan som skulle kunna sno en vinge. Ingen respekt eller medkänsla alls. Pucko.

Jag HATAR när folk inte kan skilja på ditt och mitt! Man ska väl för sjutton kunna han en sak utan att någon idiot kommer och tar den!

PUCKO!!!! Haa det vet väl du inte ett skit om. Du har överhuvudtaget ingen aning om hur jag e. Och har du inte vaknat upp och insett att samhället inte ser ut så! att man inte kan ha något fint utan att nån jävel ska sno det. Så tycker jag nog att det e du som e ett PUCKO!!!!!   Inse fakta tror ni världen ändrar på sig för att man sitter o gnäller på en hemsida!!!

rs niklas saab expert
11 augusti 2007 · 248 Inlägg

lundwall skrev:
Jag förstår inte vad ni ska med vingar till? Ni kör Volvo?

mycket bra sagt!!!

Saab 900 aero "el turbo negro" (1985)
Frosted
11 augusti 2007 · 1 878 Inlägg

har blivit av med min 3ggr, och nu sitter den fan limmad, och svents punktad fast. så om nån ska ha den så bryter de sönder den istället.

Volvo V70II 2.5FT FWD "Autotech Steg 2" (2010)
brelasten
11 augusti 2007 · 274 Inlägg

SORC skrev:

Ztyling skrev:

SORC skrev:
*SUCK* tröttsam tråd!!   OJ en R vinge snodd va ovanligt va f*n skärpning e man så dum+ blå ögd och tror att man får behålla den för (det händer ju säkert inte mig) tankarna snurrar i huvudet. Så måste jag nästan säga att skyll dig själv!! sätter man på en av dom mest stöldbegärliga vingarna så får man inse fakta. Det handlar inte OM utan bara om NÄR den blir snodd.    cool

Du låter ungefär som en sådan som skulle kunna sno en vinge. Ingen respekt eller medkänsla alls. Pucko.

Jag HATAR när folk inte kan skilja på ditt och mitt! Man ska väl för sjutton kunna han en sak utan att någon idiot kommer och tar den!

PUCKO!!!! Haa det vet väl du inte ett skit om. Du har överhuvudtaget ingen aning om hur jag e. Och har du inte vaknat upp och insett att samhället inte ser ut så! att man inte kan ha något fint utan att nån jävel ska sno det. Så tycker jag nog att det e du som e ett PUCKO!!!!!   Inse fakta tror ni världen ändrar på sig för att man sitter o gnäller på en hemsida!!!

håller med till 100% sånt man får leva med när det finns folk som inte kan skilja på mitt o ditt..  inte så mkt man kan göra åt saken heller..:S

fyllo
ViggenGBG
12 augusti 2007 · 26 Inlägg

om vingen inte kostar mer än 4000kr så får ni ju vara lite glada över den inte kostar mer.. finns ju vingar som är bra mkt dyrare att köpa nya..

no_turbo_shit
21 augusti 2007 · 1 Inlägg

Nu har nån stulit min R-vinge med  i går kväll. På Volvo Torslandas personalparkering. Dom borde fan inte få leva.  Proffs som gjort de, inga stora skador. så se upp för en vinröd vinge med gråläpp!!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang