Projekt XC70 Vit till en Civilare

666_Beast
10 december 2011 · 1 863 Inlägg

Är antennerna inkopplade till nåt eller är det bara rekvisita? Skit i gnällspikarna och kör på det du har tänkt, jag gillar konceptet. Är faktiskt inne på samma spår med min kärra.

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.
Volvo_R_T5 Civilt
10 december 2011 · 119 Inlägg

666_Beast skrev:
Är antennerna inkopplade till nåt eller är det bara rekvisita? Skit i gnällspikarna och kör på det du har tänkt, jag gillar konceptet. Är faktiskt inne på samma spår med min kärra.

Tack

för att du gillar det. Jo då Antennerna är inkopplade och de kommer två stycken radios så snart jag hittar ett par kablar är med dragna i från antennerna.

Volvo Xc70 "Bygge till Civilt" (2002)
_nobbe_
10 december 2011 · 159 Inlägg

tycker detta låter som högstadiet igen smile hahaha skit i dom och bygg vidare grymt bygge btw smile

Volvo_R_T5 Civilt
10 december 2011 · 119 Inlägg

_nobbe_ skrev:
tycker detta låter som högstadiet igen smile hahaha skit i dom och bygg vidare grymt bygge btw smile

Tack för det. Ingen fara alla kan vi inte tycka om allt i värden lol

Volvo Xc70 "Bygge till Civilt" (2002)
_nobbe_
10 december 2011 · 159 Inlägg

jo man ska ju göra det man själv vill annars skulle ju hela värden ha volvo 740 med b23 och 2,5 tums avgas och japps dämpare och folk som säger passa dig jag plockar dig när jag vill minst 1000 hp big_smile

NeckBreaker Bas För Ditt As!!!!!!
10 december 2011 · 353 Inlägg
Följ gärna mitt projekt! "Volvo S40N"
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=236594
Volvo S40 T5-R "XIIIV" (2008)
Volvo S40N "HEAVY" (2004)
Volvo_R_T5 Civilt
10 december 2011 · 119 Inlägg

Putteliten skrev:
Här har du backljuset!
http://www.blocket.se/kalix/Backlampa_L … 5.htm?aw=1

Tack för tipset

Volvo Xc70 "Bygge till Civilt" (2002)
Volvo_R_T5 Civilt
10 december 2011 · 119 Inlägg

En liten bild på alla antenner o GSM / GPS antenn .....cool



http://forumbilder.se/images/c9102011800543f1f.jpg

Senast redigerat av Volvo_R_T5 (10 december 2011)

Volvo Xc70 "Bygge till Civilt" (2002)
Derbi
11 december 2011 · 1 531 Inlägg

Härligt projekt smile Jävla gnäll på flickorna tidigare dock. Kör på för fan smile Polisen kan inte ge dig böter så länge du inte använder dig av grejerna på allmän väg. Just go for it smile

Volvo_R_T5 Civilt
11 december 2011 · 119 Inlägg

Derbi skrev:
Härligt projekt smile Jävla gnäll på flickorna tidigare dock. Kör på för fan smile Polisen kan inte ge dig böter så länge du inte använder dig av grejerna på allmän väg. Just go for it smile

Tack Tack för de så klart kommer de köras på så de ryker cool

Volvo Xc70 "Bygge till Civilt" (2002)
Volvo_R_T5 Civilt
13 december 2011 · 119 Inlägg

Då var de inte så roligt idag kom ut till bilen då var alla 4 däcken sönder skurna från sidorna.. Blir att man får hyra garage:varför måste folk bara förstöra och förstöra. Bra start. rolleyes:rollroll

Volvo Xc70 "Bygge till Civilt" (2002)
mopar81 yrkeschaffis
13 december 2011 · 54 Inlägg

Volvo_R_T5 skrev:
Då var de inte så roligt idag kom ut till bilen då var alla 4 däcken sönder skurna från sidorna.. Blir att man får hyra garage:varför måste folk bara förstöra och förstöra. Bra start. rolleyes:rollroll

även om jag är kritiskt till ditt projekt så hoppas jag att du får tag i idioten/idioterna,folk som inte kan ge fan i andras grejer är det fel i huet på

Volvo_R_T5 Civilt
13 december 2011 · 119 Inlägg

mopar81 skrev:

Volvo_R_T5 skrev:
Då var de inte så roligt idag kom ut till bilen då var alla 4 däcken sönder skurna från sidorna.. Blir att man får hyra garage:varför måste folk bara förstöra och förstöra. Bra start. rolleyes:rollroll

även om jag är kritiskt till ditt projekt så hoppas jag att du får tag i idioten/idioterna,folk som inte kan ge fan i andras grejer är det fel i huet på

Tack för stödet du gav ja de är så för jävligt som folk saboterar för andra.

Volvo Xc70 "Bygge till Civilt" (2002)
Patriiik
13 december 2011 · 134 Inlägg

Tråkigt!  =/  Men hoppas att du inte ger upp för de,   verkar vara ett trevligt projekt!

Ponta_006
13 december 2011 · 58 Inlägg

roligt projekt:) men civilbilarna har väl inte takräcken?

MJSudden
13 december 2011 · 172 Inlägg

Given prenumeration på denna  smile
Kommer bli en trevlig läsning framöver... hehe
Räknar med att XC70'n dyker upp på bilträffar under 2012 tongue

Bimmers of Sweden CREW
Znixer
13 december 2011 · 145 Inlägg

Ponta_006 skrev:
roligt projekt:) men civilbilarna har väl inte takräcken?

Jo, det kan de ha. De som har det orginal på bilen har kvar det även som civilare, varför ta bort dem? Är ju ingen större skillnad mellan en vanlig bil och en civilare mer än utrustningen (varav namnet civilare).

Ser hursomhelst bra ut, hade nog varit fetare med en svart men vit funkar också. Trevligt projekt! smile

Vurtne DEVIL
13 december 2011 · 1 171 Inlägg

Ska du inte ha nån cool kamera i framrutan också (vet inte om det nämnts redan för jag har inte läst igenom tråden) Men en kamera i framrutan som filmar bilar framför!

bmw m power
Nissan Skyline R33 "fzt" (1994)
Audi A6 Avant 2.0TFSI "twisted" (2006)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang