6676
Sök

Gott Nytt År 2012

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
27 december 2011
Trådstartare
Nu är Julen över, skönt! wink
Nu har vi nyårsafton kvar och därefter går vi mot ljusare tider. cool

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

Falgfixaren.se
647 Inlägg
27 december 2011
Ja fifan vad skönt, sol,värme och kåta brudar smile

Följ min Projekttråd HÄR!
Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
You might surprise people, but you're still gay

796 Inlägg
27 december 2011
alain skrev:
Nu är Julen över, skönt! wink
Nu har vi nyårsafton kvar och därefter går vi mot ljusare tider. cool

Vi har ju redan börjat gått mot ljusare tider, gjorde vi ju redan den 21 cool Riktigt gött med torra fina vägar nu iaf! big_smile

Phaeton: Made my day, klockrent! big_smile hahaha

Hemma bra, garaget BÄST!

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
31 december 2011
Trådstartare
Nu är det sista dag på år 2011, vad ska ni göra ikväll?
Hur var 2011 för er? Bra eller inte bra?
Tror ni att 2012 bli bättre?
Gott Nytt År 2012 till Er alla.

Meldem
917 Inlägg
31 december 2011
Gott nytt år!

(OfT, vart och när är nyårsfyrverkerierna i karlskrona i år? ja jag har googlat som ett arsen men hittar inte)

(╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Muttley
31 december 2011
Gott nytt år. Vilket helvete jag hade med slipsen. 20 försök sen satt den jäveln där den skulle.

1 517 Inlägg
31 december 2011
tkd_rille skrev:
Gott nytt år. Vilket helvete jag hade med slipsen. 20 försök sen satt den jäveln där den skulle.

Detsamma! haha bra jobbat smile

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%

Muttley
31 december 2011
Tubbex skrev:
tkd_rille skrev:

Detsamma! haha bra jobbat smile

haha jag har alltid haft andra till det smile  Nu ska jag ge strykjärnet en omgång, Ibland önska man sig en käring som kunde göra de haha.

1 213 Inlägg
31 december 2011
Gott nytt år, snart åka iväg på festen. smile
2011 var ett bra år, hoppas 2012 blir ännu bättre. Vet redan nu flera händelser jag får vara med om nästa år. smile

http://i42.tinypic.com/9uamo6.jpg

När hör en V8, då tänder på alla cylindrar :D
Bmw, Volvo & Jänkare gör livet värt att leva.
Princess of the road.

796 Inlägg
31 december 2011
2012 kommer bli grymt tror jag! smile Fan vad jag tycker synd om alla hundägare denna dag, vi själva har också hund och de är förjävligt att ingen bryr sig egentligen!

Hemma bra, garaget BÄST!

Allmänt envis
12 512 Inlägg
31 december 2011
Gott nytt år! smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

161 Inlägg
31 december 2011
mrpalmer skrev:
2012 kommer bli grymt tror jag! smile Fan vad jag tycker synd om alla hundägare denna dag, vi själva har också hund och de är förjävligt att ingen bryr sig egentligen!

Håller med. Vi har två hundar hemma för tillfället då och ser väl inte fram emot 12-slaget sådär jättemycket. Den ena skäller pga. rädsla och den andra pga. okunskap... Dock funnit en ny hobby att omsätta raketer till prylar till bilen wink

Gott nytt år i alla fall och tro inte att jag är tråkig. Jag gillar också när det smäller wink

796 Inlägg
31 december 2011
niclasm skrev:
mrpalmer skrev:

Håller med. Vi har två hundar hemma för tillfället då och ser väl inte fram emot 12-slaget sådär jättemycket. Den ena skäller pga. rädsla och den andra pga. okunskap... Dock funnit en ny hobby att omsätta raketer till prylar till bilen wink

Gott nytt år i alla fall och tro inte att jag är tråkig. Jag gillar också när det smäller wink

Nej menar de! Visst fan är de kul! Men snorungarna smäller ju tamefan hela December och Januari..

Hemma bra, garaget BÄST!

161 Inlägg
31 december 2011
mrpalmer skrev:
niclasm skrev:
mrpalmer skrev:

Nej menar de! Visst fan är de kul! Men snorungarna smäller ju tamefan hela December och Januari..

Precis det jag är emot. Räcker inte tolvslaget eller i alla fall nyårsafton? Men det jävligaste är nog alla småungar som är ute själva och smäller... Hur tänker Föräldrarna?

Näe, inget mer klagande nu. Hoppas alla får en härlig kväll smile

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
31 december 2011
Trådstartare
Tyvärr, min katt gömmer sig under sofan, jag gå ner då och då för att klappa honom,
han är skit rädd.
Gott Nytt!

2 624 Inlägg
31 december 2011
Gott nytt år! smile

Rumpmas
3 860 Inlägg
31 december 2011
Gott nytt år på er!

Själv försöker man förgäves somna i den här krigszonen. Ska upp 4.30, jobbar 6.00-18.00...

2 624 Inlägg
1 januari 2012
Gott nytt år! smile smile

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
1 januari 2012
Trådstartare
Nu är det år 2012.cool
Gott Nytt År och trevligt fortsättning!

796 Inlägg
1 januari 2012
Vart en trevlig nyårsafton må jag säga, vid denna tidpunkt nästa år kommer man förhoppningsvis ha körkort. Fyfan vad jag längtar! smile Om inte jorden gått under dvs wink

//  Daniel

Hemma bra, garaget BÄST!

Sök