Nu är det sista dag på år 2011, vad ska ni göra ikväll? Hur var 2011 för er? Bra eller inte bra? Tror ni att 2012 bli bättre? Gott Nytt År 2012 till Er alla.
varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
2012 kommer bli grymt tror jag! Fan vad jag tycker synd om alla hundägare denna dag, vi själva har också hund och de är förjävligt att ingen bryr sig egentligen!
2012 kommer bli grymt tror jag! Fan vad jag tycker synd om alla hundägare denna dag, vi själva har också hund och de är förjävligt att ingen bryr sig egentligen!
Håller med. Vi har två hundar hemma för tillfället då och ser väl inte fram emot 12-slaget sådär jättemycket. Den ena skäller pga. rädsla och den andra pga. okunskap... Dock funnit en ny hobby att omsätta raketer till prylar till bilen
Gott nytt år i alla fall och tro inte att jag är tråkig. Jag gillar också när det smäller
Håller med. Vi har två hundar hemma för tillfället då och ser väl inte fram emot 12-slaget sådär jättemycket. Den ena skäller pga. rädsla och den andra pga. okunskap... Dock funnit en ny hobby att omsätta raketer till prylar till bilen
Gott nytt år i alla fall och tro inte att jag är tråkig. Jag gillar också när det smäller
Nej menar de! Visst fan är de kul! Men snorungarna smäller ju tamefan hela December och Januari..
Nej menar de! Visst fan är de kul! Men snorungarna smäller ju tamefan hela December och Januari..
Precis det jag är emot. Räcker inte tolvslaget eller i alla fall nyårsafton? Men det jävligaste är nog alla småungar som är ute själva och smäller... Hur tänker Föräldrarna?
Näe, inget mer klagande nu. Hoppas alla får en härlig kväll
Vart en trevlig nyårsafton må jag säga, vid denna tidpunkt nästa år kommer man förhoppningsvis ha körkort. Fyfan vad jag längtar! Om inte jorden gått under dvs