Men jävlar vad reklam det är på garaget....Har du storhetsvansinne chrizz?

Freddeponken
19 december 2011 · 663 Inlägg

Fan är det disko, chrizz dämpa ner med reklamen nu, det börjar bli fjantigt och det förvärrar mina ticks...

man kan ladda hem ett program så man slipper skiten men ibland kollar man gorg på andra datorer också så fail blir svaret till er som rtänkte ge mig det svaret! Reklam på nästa alla videoklipp och reklam på reklamen på videoklippen...

Hamilton tror jag låser tråden först=)

God jul allihopa!

fanimej
19 december 2011 · 182 Inlägg

Fan va du dissar, fredde wink

Senast redigerat av fanimej (19 december 2011)

Audi 100 Turbo Quattro "20v AAN" (1987)
Freddeponken
19 december 2011 · 663 Inlägg

fanimej skrev:
Fan va du dissar, fredde wink

Sanningen svider=)

Jag gillar ju garaget men sista året har ju blivit apmycket reklam överallt, ibland undrar man om man skrev hova eller realcar som adress men efter lite letande ser man den lilla garaget.org loggan och blir glad!

Tokken Team dBakuten
19 december 2011 · 3 453 Inlägg

Eller så skaffar man sig adblocker så är saken biff.. smile

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!
Mattsson_91 Självlärd
19 december 2011 · 3 083 Inlägg

Tokken skrev:
Eller så skaffar man sig adblocker så är saken biff.. smile

Han skrev ju att han hade det. Men att han kollade garaget på andra datorer ibland. Och jag håller med honom. Det är löjligt mycket reklam faktiskt.

Det är fysiskt möjligt att korsa två bilmärken men det är psykiskt skadligt
Projektet (lagt på is) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=158292.
Saab 9-5 (2002)
Tokken Team dBakuten
19 december 2011 · 3 453 Inlägg

Volvo142_73a skrev:

Tokken skrev:
Eller så skaffar man sig adblocker så är saken biff.. smile

Han skrev ju att han hade det. Men att han kollade garaget på andra datorer ibland. Och jag håller med honom. Det är löjligt mycket reklam faktiskt.

Jag som var ovanligt trött helt enkelt.. haha

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!
Freddeponken
19 december 2011 · 663 Inlägg

Lugnt tokken;)

Thorssa
19 december 2011 ·

Hur kan man ens klaga på ett gratisforum? Det är väl bara att sluta använda sidan om det är så irriterande? Klart som fan killen vill få in lite deg, först och främst för att betala för sidan men tjänar han dessutom pengar på det så är det bara att gratulera!

Andyy90 Boosted engines are an addictive sickness
19 december 2011 · 1 163 Inlägg

Thorssa skrev:
Hur kan man ens klaga på ett gratisforum? Det är väl bara att sluta använda sidan om det är så irriterande? Klart som fan killen vill få in lite deg, först och främst för att betala för sidan men tjänar han dessutom pengar på det så är det bara att gratulera!

Då kan han ju kanske börja ta betalt för varje bil man lägger in? big_smile

~Andy~
Mattsson_91 Självlärd
19 december 2011 · 3 083 Inlägg

Andyy90 skrev:

Thorssa skrev:
Hur kan man ens klaga på ett gratisforum? Det är väl bara att sluta använda sidan om det är så irriterande? Klart som fan killen vill få in lite deg, först och främst för att betala för sidan men tjänar han dessutom pengar på det så är det bara att gratulera!

Då kan han ju kanske börja ta betalt för varje bil man lägger in? big_smile

Då läggs det nog inte in många bilar

Det är fysiskt möjligt att korsa två bilmärken men det är psykiskt skadligt
Projektet (lagt på is) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=158292.
Saab 9-5 (2002)
twin_cam Smålänning
19 december 2011 · 7 877 Inlägg

Jag tycker Garaget har en fullt acceptabel mängd reklam.

Att hålla en sida igång, och dessutom ha en anställd till hjälp kostar mycket pengar. Mer än man tror.

Ska det då blir något över att leva på för bägge behövs pengar, pengar som inkommer genom reklam.

Hur reklamen ser ut sen är upp till annonsören oftast.

Ett tips är att stänga av flash i webbläsaren tillfälligt, så fryser reklamen, eller visas inte alls, om du har problem med blinkande animeringar.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Marticus Meldem
19 december 2011 · 917 Inlägg

jävla klagande på ett forum som e gratis

(╯°□°)╯​︵ ┻━┻
Germax
19 december 2011 · 12 086 Inlägg

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, FÖR MYCKET reklam.
Jag kan ta ett det är på sidorna, i botten på sidan, i små rader. Men när det täcker halva sidans överkant och blinkar och fan tycker jag det är för mycket.

Jag har ju ingen aning om vilka intäkter och utgifter ni har men jag vädjar.

Jag lägger också min röst på kameltån smile

Muttley
19 december 2011 ·

Jag röstar för att man får betala en 50 lapp för att lägga in en bil, och en hundring per år för att få vara aktiv i forumet.  50 spänn för att bara få glo.

Eller så låter vi reklamen stanna, tycker inte man störs av de i forumet.

Men min ide gör ju så vi får bort massor av ointressanta saker, troll och allt annat. Men nä reklam räcker.

twin_cam Smålänning
19 december 2011 · 7 877 Inlägg

tkd_rille skrev:
Jag röstar för att man får betala en 50 lapp för att lägga in en bil, och en hundring per år för att få vara aktiv i forumet.  50 spänn för att bara få glo.

Eller så låter vi reklamen stanna, tycker inte man störs av de i forumet.

Men min ide gör ju så vi får bort massor av ointressanta saker, troll och allt annat. Men nä reklam räcker.

Med din idé tillkommer även mer kostnader i administration.

Tycker reklamen blir bra, och dessutom är den skapligt snyggt integrerad på sidan.

Kolla närmaste konkurrenten så har du ett skräckexempel på hur det INTE ska se ut.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
OpelP1
19 december 2011 · 1 412 Inlägg

Jag ser bara reklamrutorna precis över "Forumet just nu"

Finns det fler som inte jag ser kanske?

twin_cam Smålänning
19 december 2011 · 7 877 Inlägg

OpelP1 skrev:
Jag ser bara reklamrutorna precis över "Forumet just nu"

Finns det fler som inte jag ser kanske?

Nej det finns inte fler. Förutom Google-annonserna längst upp i varje tråd också.
All reklam är för mycket, folk vill ha allt reklamfritt men gratis, se bara på hur många klagoatriklar det finns mot TV4 t.ex...

Det som åsyftas dock är säkeligen 1:a sidan framförallt, men inte ens där är det särskilt mycket reklam.

EDIT: Reklamen i videoklippen kan inte Chrizz (Garaget) styra, det är Youtube som har reklam i det klippet.

Senast redigerat av twin_cam (19 december 2011)

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
OpelP1
19 december 2011 · 1 412 Inlägg

twin_cam skrev:

OpelP1 skrev:
Jag ser bara reklamrutorna precis över "Forumet just nu"

Finns det fler som inte jag ser kanske?

Nej det finns inte fler. Förutom Google-annonserna längst upp i varje tråd också.
All reklam är för mycket, folk vill ha allt reklamfritt men gratis, se bara på hur många klagoatriklar det finns mot TV4 t.ex...

Det som åsyftas dock är säkeligen 1:a sidan framförallt, men inte ens där är det särskilt mycket reklam.

Okej, jag kör Firefox i Linux Ubuntu så jag trodde att det fanns nån inbyggd blockerare eller nåt.

Men är det bara rutorna där nere i forumet så tycker jag att det är helt ok, sidan måste ju finansieras på något sätt.  smile
Startsidan är jag nästan aldrig på.

Senast redigerat av OpelP1 (19 december 2011)

Freddeponken
20 december 2011 · 663 Inlägg

skulle lätt kunna betala för att lägga in min bil...50kr är helt acceptabelt om det slutar blinka överallt och då kanske bara folk med genuint bilintresse reggar sig på sidan och det blir mer kvalitét automatiskt=)

Freddeponken
20 december 2011 · 663 Inlägg

dom roligaste är ju googleannonserna, där man inte kan veta vad som kommer upp. Köp en fru, förstora din snopp osv...ja jösses mycket skumt har man sett där!

Nä men garaget är en bra sida helt klart, vill bara att Kvalitéten lever vidare och att sidan utvecklas positivt!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang