endorfinslaven skrev:
För att nyfikna personer inte ska få någon info...
De kanske inte är oärliga men om de pratar vidare med fel personer kan man få hembesök.
Gör man som jag att man bygger på larmsystemet tills larmfirman säger att nu räcker det ..... !
Varför
Har man som jag en bil av ett märke som oftast bara trimmas motomässigt och aldrig seriöst på väghållningsbiten med bromsar o allt. Då finns det en lucka mellan majoriteten av dessa bilar och mitt bygge vilket ökar riskerna. Har man lagt ner 300 000 som man aldrig får tillbaks av försäkringsbolag eller vid försäljning. Då blir man försiktig......
Eller om man är ute och kör lite aktivt och polis eller hobbypoliser börjar rota på forum och i projekttrådar.
Nja anonymitet är nog rätt bra !
Just det här är också viktigt, kanske inte för genomsnittlige volvoraggaren som sprätter lite grus ibland. Men mer för dem som satsar hårt, kör riktiga streetrace regelbundet och har bilar som synts mycket på nätet och kanske t.o.m på förstasidan här på g.org. Eller rent av i biltidningar.
Avundsjuka jävlar med för mycket fritid som känner att det kan vara gott att "sätta dit" folk. Har varit med om race som blivit stoppade för att fel person fick reda på det ock ringde polisen innan allt han börja.
Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.