köpråd: dvdstereo - HILLMAN HDC-1500

Iceer
2 september 2006 · 44 Inlägg

är det någon som vet något om dvd stereon HILLMAN HDC-1500 ????
någon som har en ?

Audi A4 1.8TS "ådin" (2000)
Decibel
2 september 2006 · 2 911 Inlägg

Tyvärr brukar dessa märken inte vara något speciellt mycket att hänga i granen, kvalitén i produkten i sig är sämre och processenheterna för ljud och bild är långt ifrån bra.

Om du frågar någon som bara vill ha dvd-möjlighet i bilen och inte bryr sig så mycket så kommer dom säga att dom är jättenöjda, frågar du någon som bygger professionellt så blir det nog snarare ett nja.

Såg att importpriserna på denna enhet låg på en bit över 800kr så räkna inte med något filmupplevelse, varken ljudligt eller bildligt wink

Men, allt slutar ju i vad man har för krav och förväntningar på produkten, personligen köper jag en serietidning än att titta på denna enhet.

jade
15 januari 2008 · 9 Inlägg

köpte en hdc 1480 men det är bara skit bra ljud och bra bild men dåliga funktioner och fjärren funkar bara om man riktar den rakt mot mottagaren. sen såg jag att nån skrev att minnet drar mkt ström min tömmer batteriet över natten och det är inte minnet den slår igång av sej själv och låser sej när det är under -5 grader och sen skickar den ut 8.2 volt genom alla högtalarkablar även minuskablarna= stor brandrisk.
den är ju billig men det blir ju dyrt i slutändan
har mejlat it-sajten men dom svara inte dåligt gjort av ett företag
OBS!!! KÖP INTE OBS!!!
KINASKRÄP!!!!!

Sharky
15 januari 2008 · 10 287 Inlägg

Jade: Detta räknar jag som spam. Det räcker att svara i EN tråd. Och gräv inte upp gamla döda trådar bara för att berätta vad du tycker om märket ifråga.

Tråd låst

Göran
Moderator

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang