Inget svetsproffs alls, blev bara förbryllad. Ser att det är bra med värme där, men tycker svetsarna ser så tjocka/bulliga ut. Och jag mina jag fick sådana svetsar skälv då jag försökte lära mig, och då fick jag tipset att köra med mera ström så det skulle flyta ut mer. Och bygga mindre på höjden.
Men som sagt, är inte nå proffs, var bara fundersam.
Inget svetsproffs alls, blev bara förbryllad. Ser att det är bra med värme där, men tycker svetsarna ser så tjocka/bulliga ut. Och jag mina jag fick sådana svetsar skälv då jag försökte lära mig, och då fick jag tipset att köra med mera ström så det skulle flyta ut mer. Och bygga mindre på höjden.
För övrigt: kämpa på, ser fram emot fler bilder
"Looks can be deceiving" bilderna gör inte svetsningarna till rätta
För övrigt: kämpa på, ser fram emot fler bilder
Ser ut som att det är lite för mycket tråd bara! vrid ner trådmatningen ett snäpp och kör på
blir riktigt bra, och så länge det har bränt genom så mycket som på bilderna så lär det ju hålla... min svets är bäng då den svetsar riktigt fina svetsar dem första 10min sen tappar den effekt och då får man justera ner matningen lite så blir de fint igen... ser fram emot monteringen nu
blir riktigt bra, och så länge det har bränt genom så mycket som på bilderna så lär det ju hålla... min svets är bäng då den svetsar riktigt fina svetsar dem första 10min sen tappar den effekt och då får man justera ner matningen lite så blir de fint igen... ser fram emot monteringen nu
oja genombränt e de allt, men ska slänga upp nån bättre bild på de hela
btw, älskar din Charger!! har sett den några gånger IRL o njuter varje gång, ser riktigt GRYMM ut!! favorit årsmodellen
im not drunk that's just torque steer
jorden är världens största räserbana, njut försiktigt...PFFFF haha
mobba mig inte, barnen är ju framtiden HAHA :D