4866
Sök

Vilka volvo s40 har den svarta skin inredningen?

506 Inlägg
2 september 2006
Trådstartare
Hejsan!

Tycker den gråa inredningen i de flesta "volvsarna" är så tråkig. Den svarta är något helt annat! Vilken årsmodell har den svarta skin inredningen? Med blackline är det ju lite mer utrustad och de svarta lysen fram mm Men inte svart inredning?

Måste få klar het i detta

MVH
Johan
Senast redigerat av RaGnaR RattmuFF (2 september 2006)

Ifall man ska gasa ska man ha redigt med kräm under huven annars kan det fan va!..

Fartdåre
286 Inlägg
2 september 2006
Joo de e den men beror nog oxå på vilken färg bilen är tycker jag.. själv har jag svart inredning på min eftersom bilen oxå e svart smile

506 Inlägg
2 september 2006
Trådstartare
SaNelito skrev:
Joo de e den men beror nog oxå på vilken färg bilen är tycker jag.. själv har jag svart inredning på min eftersom bilen oxå e svart smile

Jo men din bil är från 2006. Alla de bilarna har ju svart inredning så gott som..

Ifall man ska gasa ska man ha redigt med kräm under huven annars kan det fan va!..

Volvo-driver
91 Inlägg
2 september 2006
Själv tycker jag ljus skinnklädsel är riktigt snyggt! Svart är väl inte så vanligt? Som du säger, ser mest det gråa/biega tygfabrikatet eller halvskinn som det heter i de flesta volvos...

Volvo till folket!

Arbetslös luffare :'(
271 Inlägg
2 september 2006
har för mej jag har läst att det kom 98... om det inte fanns med ifrån början så att säga...hu kommer sej det att du undrar?

506 Inlägg
3 september 2006
Trådstartare
Jag vill ha den svarta inredningen. Tycker att den är betydligt finare än den ljusa.

Sök