Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Stiligt! Bara att vända på länkaget 180 grader så blir det ännu stiligare!
Har funderat lite på hur jag ska göra men vet inte hur Vet du?
Lossa bulten som håller länkaget från motorn ut armen. Vrid den ett halvt varv så den ligger "dubbel" och smacka tillbaka bulten. Du kan dock få lossa och skruva dit ett par gånger för att få till stoppläget ordentligt
Stiligt! Bara att vända på länkaget 180 grader så blir det ännu stiligare!
Har funderat lite på hur jag ska göra men vet inte hur Vet du?
Lossa bulten som håller länkaget från motorn ut armen. Vrid den ett halvt varv så den ligger "dubbel" och smacka tillbaka bulten. Du kan dock få lossa och skruva dit ett par gånger för att få till stoppläget ordentligt
Tack för infon och länken, det måste jag fixa imorgon!
Kan ju berätta att jag har fått problem med min kylvätsketemperatursensor ( phu, långt ord ) och har ibland startproblem. Ikväll fick jag igång den efter fem minuter startförsök. Det är andra gången den sensorn går sönder för mig...
Är det någon som vet vad som slår ut den för mig? Har kollat felkoder och det är samma som förra gången, tempgivare ger felaktig signal
kan berätta för er att jag fixade länkaget till torkararmen igår och det blev skitbra! Glömde ta kort på det men det kommer imorgon!
Sedan när jag var nöjd med det så satte jag dit mitt reparationskit till bagageluckeinredningen, föregående ägare hade förstört alla tidigare clips och istället skruvat två helt olika skruvar genom inredningen och ner i plåten... Hur fan tänker vissa?
Så nu har jag en oljudsfri bagagelucka, helt underbart!
kan berätta för er att jag fixade länkaget till torkararmen igår och det blev skitbra! Glömde ta kort på det men det kommer imorgon!
Sedan när jag var nöjd med det så satte jag dit mitt reparationskit till bagageluckeinredningen, föregående ägare hade förstört alla tidigare clips och istället skruvat två helt olika skruvar genom inredningen och ner i plåten... Hur fan tänker vissa?
har de inte börjat o rosta runt plåten där skruvarna vart nu då?
Du är liv
Du är dom långa milen mot Berlin.
I döda vinkeln ser jag allt du gör.
Då stänger jag själen klämmer ihjäl den & hittar en himmelsk drog.
har de inte börjat o rosta runt plåten där skruvarna vart nu då?
Faktiskt inte, jag är förvånad själv Måste lacka om luckan sen ändå, har börjat komma rost på utsidan så fixar det samtidigt