givarefästet til tempgivaren kunde du sparat 500gram på helt. ta bort givarefästet, sätt en hel slang, o borra 9mm hål i termostatlocket & gänga m10x1 till givaren.
givarefästet til tempgivaren kunde du sparat 500gram på helt. ta bort givarefästet, sätt en hel slang, o borra 9mm hål i termostatlocket & gänga m10x1 till givaren.
haha ja jag tänkte göra de först men sen så tänkte ja att de ser bättre ut med en riktig adapter o den väger inte ens 500g
im not drunk that's just torque steer
jorden är världens största räserbana, njut försiktigt...PFFFF haha
mobba mig inte, barnen är ju framtiden HAHA :D
nu är bilen undan ställd för vintern så man kan fixa alla "små" saker..
ska först måla tryck rören o dra alla el kablar lite snyggare och fixa ett bättre fäste för IC,olje kylaren o el fläkten kommer nog slänga upp ett par bilder framåt helgen.
harre jösses vilka konstiga tändkablar. lycka till med 16v. vi håller också på att bygga en! fast det kommer ta lite längre tid då det kommer ett husbygge upp i allt
..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
Mitt tips är att bygga en motor vid sidan om Så kan du köra med denna tills du byter motor. Blir både roligare och smidigare. Och då behöver du inte stressa ihop nått Köp en B230FK eller nått vid sidan om och bygg
harre jösses vilka konstiga tändkablar. lycka till med 16v. vi håller också på att bygga en! fast det kommer ta lite längre tid då det kommer ett husbygge upp i allt
konstiga ? nee dom e skit bra, från nån nyare opel/ford tål värme väldigt bra ja ska bli kul med 16v mitt bygge kommer nog ta ett tag med
Mitt tips är att bygga en motor vid sidan om Så kan du köra med denna tills du byter motor. Blir både roligare och smidigare. Och då behöver du inte stressa ihop nått Köp en B230FK eller nått vid sidan om och bygg
har inte pengar till att köpa en till b230fk men ska ta 16v kolvarna o sätta i fk:n & toppen såklart + rem hjul, sen stora spridare så ja kan köra med E85 så man slipper komp sänka o ladd på ca 1,5 - 2 bar ska ju i med bur, lack m.m så ska ändå inte köra med den
men till sommaren ska den va klar ialf eller ja hoppas