1884
Sök

Låsfästet vid stereon

DEVIL
1 171 Inlägg
5 januari 2012
Trådstartare
Har ju somsagt ett "låsfäste" eller vad ni nu kallar det, så inte stereon ska kunna bli snodd, och då får man ju med två låspinnar som man kan lossa den med för att få ut stereon, men tyvärr är det så att jag blivit av med dom pinnarna och jag får inte ut stereon för jag ska byta. Finns det nåt annat sätt man kan få bort den på utan dom pinnarna man sticker in efter sidorna?

bmw m power

1 290 Inlägg
5 januari 2012
Legosoldaten skrev:
Har ju somsagt ett "låsfäste" eller vad ni nu kallar det, så inte stereon ska kunna bli snodd, och då får man ju med två låspinnar som man kan lossa den med för att få ut stereon, men tyvärr är det så att jag blivit av med dom pinnarna och jag får inte ut stereon för jag ska byta. Finns det nåt annat sätt man kan få bort den på utan dom pinnarna man sticker in efter sidorna?

Tror du postade i lite fel forum smile

DEVIL
1 171 Inlägg
5 januari 2012
Trådstartare
Exsicco skrev:
Legosoldaten skrev:

Tror du postade i lite fel forum smile

Tror jag med, hittade dock inget bättre att posta under ^_^

bmw m power

1 290 Inlägg
5 januari 2012

DEVIL
1 171 Inlägg
5 januari 2012
Trådstartare
Exsicco skrev:
Prova Billjud och multimedia http://www.garaget.org/forum/viewforum.php?id=12

Ny tråd gjord, tackar.