9107
Sök

Problem med helljus på 740

259 Inlägg
3 september 2006
Trådstartare
hej mitt ena helljus fungerar inte. Jag har bytt lampan men det fungerar inte ändå. Hel och halvljus sitter ju i samma lampa men bara halv fungerar. vad kan det vara för fel??

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
3 september 2006
kolla om säkringarna är hela! hade de där problemet på min 740i också, bara de högra helljuset funkade, va en säkring som hade gått...

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

259 Inlägg
3 september 2006
Trådstartare
volvo744 skrev:
kolla om säkringarna är hela! hade de där problemet på min 740i också, bara de högra helljuset funkade, va en säkring som hade gått...

Ok jag har glämt kolla det. Jag hittar säkert var säkringen sitter men det är lika bra att fråga var den sitter i säkerhetsskull.

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
4 september 2006
gasgas skrev:
volvo744 skrev:

Ok jag har glämt kolla det. Jag hittar säkert var säkringen sitter men det är lika bra att fråga var den sitter i säkerhetsskull.

säkringarna sitter bakom ask-koppen under stereon smile

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

259 Inlägg
4 september 2006
Trådstartare
volvo744 skrev:
gasgas skrev:
volvo744 skrev:

säkringarna sitter bakom ask-koppen under stereon smile

Säkringen va hel. det va en sladd i motorrummet som hade gått av så den lagade jag så nu fungerar det.. men tack ändå för tippsen

Sök