Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
Har några större problem kvar innan man kan göra allt roligt...
1 Elfläkten till motor går inte... 2 Bränslepumpen är kopplad så den går hela tiden 3 Får så j-vla dålig värme i bilen 4 ABS lampans kablar e klippta så det är väll något problem där me
Har några större problem kvar innan man kan göra allt roligt...
1 Elfläkten till motor går inte... 2 Bränslepumpen är kopplad så den går hela tiden 3 Får så j-vla dålig värme i bilen 4 ABS lampans kablar e klippta så det är väll något problem där me
knacka reläna till elfläkten samt prova å koppla fläkten på direktström, brukar va så att reläna hänger sig.
Bränslepumpen är alltså kopplad på direkt på 15? det kan va bränslerelät, kolla efter sprickor i lödning och liknande.
Dålig värme beror oftast på kass termostat så testa å byt.
Mät upp givarna med millivolt (växelström) medan du snurrar på hjulen å se ifall du får värden, går även att ohmmäta dom, ska va ca 1000 ohm så är dom hela.
Vet inte om du behövde hjälp men det kanske inte skadar
Har några större problem kvar innan man kan göra allt roligt...
1 Elfläkten till motor går inte... 2 Bränslepumpen är kopplad så den går hela tiden 3 Får så j-vla dålig värme i bilen 4 ABS lampans kablar e klippta så det är väll något problem där me
knacka reläna till elfläkten samt prova å koppla fläkten på direktström, brukar va så att reläna hänger sig.
Bränslepumpen är alltså kopplad på direkt på 15? det kan va bränslerelät, kolla efter sprickor i lödning och liknande.
Dålig värme beror oftast på kass termostat så testa å byt.
Mät upp givarna med millivolt (växelström) medan du snurrar på hjulen å se ifall du får värden, går även att ohmmäta dom, ska va ca 1000 ohm så är dom hela.
Vet inte om du behövde hjälp men det kanske inte skadar
Elfläkten e fixad nu det va säkringen på relät (jag har inga böcker på bilen)
Bränsle pumpen bråkar fortfarande tändnings plusen e riktigt men jorden e det som dom har kopplat in en extra kabel på, Funderar om det e jorden som ska styra pumpen ??? Och vart den får sin signal ifrån, tid relä eller tryckregulator eller???
Jag har bytt termostat men tror jag har hittat problemet, Vid fläktmotorn (te kupen) sitter ett spjäll som dirigerar luften att ta den från kupen eller utifrån kan det vara den som tar in bara kall luft utifrån men borde när det e satt på värme ta ifrån kupen ???
ABS bra tips ska kolla givarna i dagarna, men måste man inte nolla ABS lampa och sånt och hur gör man det??
Ja nu har jag haft bilen till jobbet några dagar så allt börja leas upp! Har problem med värmen (e tydligen vanligt med att man har problem med att få ur luften ur värme elementet) sen e det väldigt låg tomgång när den blir varm. Får ta och felsöka lite mer
Hittade en lösning på hur man ska få fast luftfilteret "monterat och klart" Blev rätt bra! framtaget av BSR till VR6 så vore konstigt om det inte passa, även vettigt att hålla den varma luften borta!!
Jag hittade problemet med värmen iaf (skit fel som väntat) Jag var tvungen att lufta på slangen mellan kupe elementet och toppen sen funkade det som det skulle... nu e det bara att bygga avgas och sen bes!!!
när jag hade min gamla vr6a så letade jag som satan efter en sådan bok men hittade ingen. jag ville ha min på svenska. Fläkten på min slutade också funka så jag satte en knapp i min, det som var trist att jag kunde inte reglera den, den gick på full speed eller inget alls. lycka till med din vr6a.....