köp ett t3 eller t5 slutsteg istället! jag har 12" MDS basar som är sneppet sämre basar än dedär basarna och jag kör med t3 slutsteget så jag rekomenderar t5 åt dig om du ska använda de där basarna annars är det onödigt bra basar för så dåligt slutsteg tycker jag:P
köp ett t3 eller t5 slutsteg istället! jag har 12" MDS basar som är sneppet sämre basar än dedär basarna och jag kör med t3 slutsteget så jag rekomenderar t5 åt dig om du ska använda de där basarna annars är det onödigt bra basar för så dåligt slutsteg tycker jag:P
Som jag förstod det så va det med just ett T5 steg i det paketet som han hade länk till först..
t3 är inte alls till skrikare! t3 är en monokanals och det e det jag använder i min bil till mina 12" are;) men hur menar du? jag trodde du skulle ha basarna i första länken och slutsteget i andra? för de tycker inte jag e nåt bra isf, men hela det första paketet med t5 och 10" basarna är ett riktigt bra system! jag känner en som har det och det både håller bra och spelar riktigt bra!
men om du menar att du ska ha hela paketet i andra länken asså använda slutsteget till högtalarna så skulle det nog funka men jag har aldrig använt slutsteg till vanliga högtalare och jag tycker inte det behövs heller:P det e väl bara om du har värstingbasar o sånt med över 5000 - 10000watt i systemet som du behöver få lite bättre diskant och sånt;)
ska man uppgradera ett ljudsystem så e de SJÄLVKLART att man ska ha slutsteg till framsystemet. utan ett bra framsystem å ett bra steg till de så kommer man aldrig få de att låta bra.
men om du menar att du ska ha hela paketet i andra länken asså använda slutsteget till högtalarna så skulle det nog funka men jag har aldrig använt slutsteg till vanliga högtalare och jag tycker inte det behövs heller:P det e väl bara om du har värstingbasar o sånt med över 5000 - 10000watt i systemet som du behöver få lite bättre diskant och sånt;)
Men dom orden så ska man nog sluta skriva hehe Har du inte ens använt ett slutsteg i fronthögtalarna varför ens yttre sig?
mina framhögtalare låter hur bra som hälst så varför ska man då ha ett slutsteg till dem?
Och jag kan lova dej att det låter mycke bättre om man hänger på ett slutsteg till framhögtalarna. Vet ej va du har för referanser så ska inte säga något om det, men det blir alltid bättre med ett steg till framsystemet en utan.
mina framhögtalare låter hur bra som hälst så varför ska man då ha ett slutsteg till dem?
Dom spelar garanterat inte i närheten av vad dom hade gjort med ett slutsteg. Eller så är monteringen så dålig att det inte hade gjort någon skillnad..