Xmods

jimel Mr
5 september 2006 · 47 Inlägg

Någon här som har en xmod?? riktigt kul att styla och trimma sin radiostyrda bil och sen drifta loss i vardagsrummet smile

Kolla tex här www.xmods.eu eller www.hobbex.se finns ett sjysst nystartat forum också www.xmodsunderground.se/forum

Kör Saab 9-3 SC
jeepe
5 september 2006 · 217 Inlägg

äre steglös gas och styrning på dom?

1Snake
5 september 2006 · 286 Inlägg

Fan nu blev man rätt sugen på köpa en big_smile
Får se kanske köper en nu d kan va rätt roligt att pilla med!!tongue

Inget kan vara för billigt, Bara för dyrt!
TCB
5 september 2006 · 129 Inlägg

haha fan va seriösa dom är, finns folk till allt...

jimel Mr
5 september 2006 · 47 Inlägg

jeepe skrev:
äre steglös gas och styrning på dom?

Ja den är steglös,annars går det ju inte att köra wink

skit kul å sitta å skruva med, inte fy skam å köra heller wink håller på å trimmar en så mycket det går, får se hur snabb den blir.

Kör Saab 9-3 SC
dusty Living in the fastlane
5 september 2006 · 2 616 Inlägg

verkar vara som mini-z smile hade en sån en gång det var roligt i 10minuter wink

jimel Mr
6 september 2006 · 47 Inlägg

mm det är ungefär samma storlek men dom här är billigare och det finns mer styling möjligheter, sen är dom lätta att trimma smile

Så jag har inte lessnat än iaf, tycker det är skitkul att sitta å skruva och planera vad man ska göra näst.

Kör Saab 9-3 SC
j_svensson Supra MKIV TT
6 september 2006 · 69 Inlägg

jag köpte min.. kört kanske5 gånger.. skit tråkigt tongue  nån som vill köpa en supra? wink

EyeLighter
6 september 2006 · 381 Inlägg

j_svensson skrev:
jag köpte min.. kört kanske5 gånger.. skit tråkigt tongue  nån som vill köpa en supra? wink

Hur mkt?? vad finns med? Pris? Pm i stället

1Snake
6 september 2006 · 286 Inlägg

går dom fort om man trimmar dom?

Inget kan vara för billigt, Bara för dyrt!
jimel Mr
6 september 2006 · 47 Inlägg

Ja dom går att få riktigt bra fart på, enklast är att sätta i en atomic stock motor, men vill va värst så får man byta till värre fetar och atomic T2, då j*vlar smile

Kör Saab 9-3 SC
1Snake
6 september 2006 · 286 Inlägg

okej men läste någon stans att generation 2 var lättare att trimma eller nåt som är detta sant??

Inget kan vara för billigt, Bara för dyrt!
jimel Mr
6 september 2006 · 47 Inlägg

Generation går bättre original och med atomic stock motorn, dock är det svårare att få tag på fetar till den så ska man sättai atomic T2 motorn så är det lättare att köpa gen1, annars får man beställa grejer från USA.
Gen2 styr dock bättre så den är att föredra.

Kör Saab 9-3 SC
1Snake
6 september 2006 · 286 Inlägg

okej tack ska nog köpa gen.2 en mustang eller evo!!

Har du någon själv jimel? isåfall vadå för någon lite roligt att veta och alla andra också skriv va ni har för någon!!tongue

Inget kan vara för billigt, Bara för dyrt!
jimel Mr
7 september 2006 · 47 Inlägg

Ja jag har en honda civic och en Ford F-150 , riktigt roliga smile också sugen på en mustang wink

Kör Saab 9-3 SC
onej84
7 september 2006 · 1 854 Inlägg

Hur fort går dom orginal?

jimel Mr
7 september 2006 · 47 Inlägg

Vet inte riktigt, gen2 går kanske i 20

Kör Saab 9-3 SC
1Snake
7 september 2006 · 286 Inlägg

men dom motorerna som finns på xmods.eu är det svårt att byta ut orginal motorn mot en motor därifrån?(på en gen.2)
ps. kanske ska beställa gen.2 idag tongue

Förästen hur stor är den forden lite intreseerad av den och går den att spinna//går den lika fort som dom andra gen.2?

Inget kan vara för billigt, Bara för dyrt!
jimel Mr
7 september 2006 · 47 Inlägg

näe det är inte svårt att byta motor, om du tar en bil borde du ta en atomic stock och om du tar en truck borde du ta en atomic awd.

Trevlig smile

forden är lika stor, bara lite högre, den spinner skitbra, jag har atomic awd motorn och hårda slicks j*vlar va den går wink
den är drevad för lite mer styrka än dom vanliga så lite långsammare toppfart har den.

Kör Saab 9-3 SC
1Snake
7 september 2006 · 286 Inlägg

okej tack , men kommer nog inte beställa den ifrån imorron men då ska de bli av!big_smile

En gen.2 Evo8 eller Ford Mustang GT..Är väldigt intreserad av att köpa en ford/hummer (senare);P

(Du vet inte unjefär hur lång tid det tar innan man har den hemma??)

Inget kan vara för billigt, Bara för dyrt!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang