Liten update. Köpte kabel så man kan läsa felkoder med dator i stället för att blinka ut koderna. Men hittar fan inte felet varför jag inte har någon gnista.Har mätt allt .Men tror att tändspolen är slut. Bytt fördelare,box,vevaxelgivare,osv.Men ingen gnista?
vet inte om det är spec intressant men vet om en 200 tq för 4000kr om du behöver en reservdelsbil , du får säga till om det är intressant så ska jag fixa nr till han som har den.
vet inte om det är spec intressant men vet om en 200 tq för 4000kr om du behöver en reservdelsbil , du får säga till om det är intressant så ska jag fixa nr till han som har den.
Vore väl fan vad detta skit fel skulle dryga sig,,, Hoppas det är så enkelt som att spolen är slut,, men fan om det inte är något direkt brott på¨den brukar spolen ändå leverera en stund trotts att den är bränd!!!
Vore väl fan vad detta skit fel skulle dryga sig,,, Hoppas det är så enkelt som att spolen är slut,, men fan om det inte är något direkt brott på¨den brukar spolen ändå leverera en stund trotts att den är bränd!!!
.
Inga synliga brott tyvärr.Tror jag fått tag på en spole i dag som ska provas.Jagar kabel till kabeln jag köpte så man kan kolla felkoder via datorn.
hoppas det funkar nu då... Hur är det med jord punkter och sådant,, kollat nått på det ? det kanske inte har en sådan direkt inverkan på just det problemet du har ?