2995
Sök

Backade snett, in i garageväggen. Täcks av försäkringen?

11 Inlägg
2 februari 2012
Trådstartare
Åååh! Som sagt... Bilen skulle backas ut, rattade för tidigt och väggen pajjade min bil!

Vatten läcker, kofångaren ramlade av, lykta spräckt, hål i plåten. Säkert något mer också sad

Någon som vet om vi kan ha sån tur att försäkringen täcker det och i vilken prisklass det kan tänkas
kosta att laga skiten? Bilen är halvförsäkrad plus att vi har drulle i hemförsäkringen...

16 197 Inlägg
2 februari 2012
TjejenC skrev:
Åååh! Som sagt... Bilen skulle backas ut, rattade för tidigt och väggen pajjade min bil!

Vatten läcker, kofångaren ramlade av, lykta spräckt, hål i plåten. Säkert något mer också sad

Någon som vet om vi kan ha sån tur att försäkringen täcker det och i vilken prisklass det kan tänkas
kosta att laga skiten? Bilen är halvförsäkrad plus att vi har drulle i hemförsäkringen...

en havlförsäkring täcker inte sånt.. men kolla upp vad drulleförsäkringen täcker.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

11 Inlägg
2 februari 2012
Trådstartare
åh :´(

om den stod ute på parkeringen då och "någon körde in i den"?
eller om vi tecknar helförsäkring imorn och anmäler skadan om en vecka eller två?

16 197 Inlägg
2 februari 2012
TjejenC skrev:

eller om vi tecknar helförsäkring imorn och anmäler skadan om en vecka eller två?

bedrägeri..

"Testar man inte så får man aldrig veta"

11 Inlägg
2 februari 2012
Trådstartare
evilaudio skrev:
TjejenC skrev:

bedrägeri..

ja vet.. väldigt mycket bedrägeri... inget du skulle göra alltså?

Smålänning
7 887 Inlägg
2 februari 2012
Nej.

Bit i det sura. Tyvärr.

Vad är det för bil?

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

11 Inlägg
2 februari 2012
Trådstartare
twin_cam skrev:
Nej.

Bit i det sura. Tyvärr.

Vad är det för bil?

Det var faktiskt inte jag! Men det är min bil och jag som står på försäkringen... sad

Kan lova att det känns jävligt surt! En audi a4 -99

11 Inlägg
2 februari 2012
Trådstartare
Haha nu har jag sett det! Det är en liiten buckla vid blinkersen, plus att kofångaren SITTER LÖS! Inte ramlat av! Det här löser sej!

Tack grabbar!

Det värsta är att jag inte kan fixa något själv, allt måste göras på verkstad. Ingen här som kan hjälpa en stackars sjuksköterska på vikarielön? smile

2 182 Inlägg
2 februari 2012
Den som förstörde bilen får väl helt enkelt betala.

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

Sök