Varför alltid böl på tjejen??

goffy
6 september 2006 · 324 Inlägg

När man ska hålla på med sin bil??? Gnäller alltid att man inte är med dom fast man oftast är det blir så trötttt............. jaja  ville bara skriva av mig lite smile fler som har detta problem? smile

Rillskoo
6 september 2006 · 166 Inlägg

har mer problem med orden "lägg inte ut så mycket pengar på bilen, lägg dem på mig istället"

M-Sport
Audi A6 2.0 TDI "RYDBERG" (2013)
saffron
6 september 2006 · 19 Inlägg

japp vet precis vad du snackar om
det gäller inte bara när man e i garaget utan framför dotorn & xboxen åxå

känner med dig

cutlass
6 september 2006 · 383 Inlägg

*skratt* själv får jag  tjata mej till att min sambo ska åka iväg till garaget så man får vara ifred lite offtare;) ...pluss att man ju alltid hoppas på att han gör nå kul me min bil när han endå är där....sånt som man själv inte har de blekaste lust till att ens lära sej...smile

If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.
THEBADGUY Gorgilus addictus
6 september 2006 · 4 736 Inlägg

cutlass skrev:
*skratt* själv får jag  tjata mej till att min sambo ska åka iväg till garaget så man får vara ifred lite offtare;) ...pluss att man ju alltid hoppas på att han gör nå kul me min bil när han endå är där....sånt som man själv inte har de blekaste lust till att ens lära sej...smile

hehe ja tänk om man hade kunnat få ha de så att tjejen VILL att man ska åka till garaget big_smile....underbart smile...vissa har tur med kärlek tongue

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
precision
6 september 2006 · 2 652 Inlägg

jag känner ingen mej nåt enormt men nu på sistonde har de fungerat bra . inte ett tjafs på hela dagen idag smile
hoppas de håller i sej

de roliga är när dom frågar om man tycker de är roligare i garaget än o vara med henne . jag blir helt förvirrad av den frågan smile

cutlass
6 september 2006 · 383 Inlägg

THEBADGUY skrev:

cutlass skrev:
*skratt* själv får jag  tjata mej till att min sambo ska åka iväg till garaget så man får vara ifred lite offtare;) ...pluss att man ju alltid hoppas på att han gör nå kul me min bil när han endå är där....sånt som man själv inte har de blekaste lust till att ens lära sej...smile

hehe ja tänk om man hade kunnat få ha de så att tjejen VILL att man ska åka till garaget big_smile....underbart smile...vissa har tur med kärlek tongue

hum..tur me kärlek?..nja..visst...men allt är ju inte en dans på rosor...garage delen är ju bara en fis i rymden..haha;)

If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.
Camitz
6 september 2006 · 646 Inlägg

O ja smile

HardcoreHunny Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
6 september 2006 · 605 Inlägg

Ni får la dra med era babes till garaget å sätta dem i lite arbete istället...det finns la alltid ngt de kan polera....lr så.... För om de nu vill åka i bilaran så e det la allt dax att de engagerar sig i dem...lr? Annars så e det aldrig fel att ha minst en bil å garagefri kväll i månaden då ni skämmerbort varandra utan olja under naglarna...!(iaf inte motor-olja....;)hehe...
Så ta nu å shoppa ngt romantiskt till era flickor så ska ni se att ni kan vara i garaget utan gnäll å gnabb....

*Levande ljus, hämtad mat, massage....
*Levande blommor å en fika på stan...
*Promenad på stranden med mys...
*Sexiga underkläder....
*Ute kväll på krogen....

Listan kan göras lång....så kompletera gärna...lr hör av er för fler tips!!!

Lycka till!!!

"Flickan som gillar sin pojke lite skitig så hon kan skura rent honom i duschen...."

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!
precision
6 september 2006 · 2 652 Inlägg

HardcoreHunny skrev:
Ni får la dra med era babes till garaget å sätta dem i lite arbete istället...det finns la alltid ngt de kan polera....lr så.... För om de nu vill åka i bilaran så e det la allt dax att de engagerar sig i dem...lr? Annars så e det aldrig fel att ha minst en bil å garagefri kväll i månaden då ni skämmerbort varandra utan olja under naglarna...!(iaf inte motor-olja....;)hehe...
Så ta nu å shoppa ngt romantiskt till era flickor så ska ni se att ni kan vara i garaget utan gnäll å gnabb....

*Levande ljus, hämtad mat, massage....
*Levande blommor å en fika på stan...
*Promenad på stranden med mys...
*Sexiga underkläder....
*Ute kväll på krogen....

Listan kan göras lång....så kompletera gärna...lr hör av er för fler tips!!!

Lycka till!!!

"Flickan som gillar sin pojke lite skitig så hon kan skura rent honom i duschen...."

bra tips men du mena inte att vi killar skulle ha sexiga underkläder va?

goffy
6 september 2006 · 324 Inlägg

skönt att det inte bara är jag med dässa problem hehe wink

THEBADGUY Gorgilus addictus
6 september 2006 · 4 736 Inlägg

cutlass skrev:

THEBADGUY skrev:

cutlass skrev:
*skratt* själv får jag  tjata mej till att min sambo ska åka iväg till garaget så man får vara ifred lite offtare;) ...pluss att man ju alltid hoppas på att han gör nå kul me min bil när han endå är där....sånt som man själv inte har de blekaste lust till att ens lära sej...smile

hehe ja tänk om man hade kunnat få ha de så att tjejen VILL att man ska åka till garaget big_smile....underbart smile...vissa har tur med kärlek tongue

hum..tur me kärlek?..nja..visst...men allt är ju inte en dans på rosor...garage delen är ju bara en fis i rymden..haha;)

hehe okejXD

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
VR6Lotta
6 september 2006 · 9 Inlägg

ha ha det var jag som tjata på mitt ex att vi skulle till garaget... men fick åka själv smile

Team_Ford PersonbilsTekniker
6 september 2006 · 155 Inlägg

De här känner man igen=) får rysningar i kroppen bara av att tänka på det...
de är skrik skrik gap gap och böl böl...
men vad ska man göra?smile

Airflowarn
6 september 2006 · 11 Inlägg

Känner igen detta ! man får ju inte gå till garaget eller datorn sad

PeterNorrk Arbetslös luffare :'(
6 september 2006 · 271 Inlägg

fixa till lite i garaget...soffa,tv,kyl,tv spel o kanske en dator med internet...så följer säkert tjejen med... hittils har min tjej inte klagat...än... big_smile

Nknn
6 september 2006 ·

precision skrev:
de roliga är när dom frågar om man tycker de är roligare i garaget än o vara med henne . jag blir helt förvirrad av den frågan smile

HAHAHA

Eliza Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
6 september 2006 · 991 Inlägg

min pojkvän som nästan grinar för ja aldrig e hemma å bor i garaget wink

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon
Dodge Magnum SRT8 "Supercharged.se" (2006)
goffy
6 september 2006 · 324 Inlägg

He he tjejer kan tydligen också ha sådana problem  trode jag facktiskt inte wink

Eliza skrev:
min pojkvän som nästan grinar för ja aldrig e hemma å bor i garaget wink

goffy
6 september 2006 · 324 Inlägg

hehe presis, samma som när dom frågar om man tycker mer om bilen en dom smile

precision skrev:
de roliga är när dom frågar om man tycker de är roligare i garaget än o vara med henne . jag blir helt förvirrad av den frågan smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang